30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46118896
VLan s.r.o.
Rastislavova 20, Slovenský Grob, 90026, SVK
Kalibrácie kontrolno-meracej techniky
kalibrácia, alkohol detektor
Služba
1. Justáž: Alkohol detektor digitálny Alcotorch V6
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je justáž prístroja Alkohol detektor digitálny Alcotorch V6 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Justáž: Alkohol detektor digitálny Alcotorch V6 | KS | 26 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Alkohol detektor digitálny Alcotorch V6 | vykonanie justáže, vystavenie protokolu a záznamu do prevádzkovej dokumentácie |
Názov |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu miesta plnenia, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy. Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne tri dni vopred a dohodnúť sa na podrobnostiach kalibrácie. |
Realizácia služby sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu pri realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo. |
Zhotoviteľ musí vystaviť overovací kalibračný protokol a vykonať záznam o vykonaní kalibrácie do prevádzkovej dokumentácie. |
Kalibráciu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa. |
Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
23.10.2023 08:41 — 24.11.2023 08:41
1,00 podľa technickej špecifikácie
1 404,00
1 170,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2023 08:43
13.10.2023 09:41
13.10.2023 09:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2023 11:51 - Vstupná ponuka | 1 400,88 | € | Cena s DPH |
11.10.2023 11:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 400,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: