• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2023 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 09:41
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 10:35

Detail zákazky Z202311111

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2023 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 09:41
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 10:35

Základné údaje

Z202311111

OF-280006

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8441907

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46118896

VLan s.r.o.

Rastislavova 20, Slovenský Grob, 90026, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácie kontrolno-meracej techniky

kalibrácia, alkohol detektor

  • 50433000-9 - Kalibrovanie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Justáž: Alkohol detektor digitálny Alcotorch V6
Funkcia
Predmetom zákazky je justáž prístroja Alkohol detektor digitálny Alcotorch V6
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Justáž:  Alkohol detektor digitálny Alcotorch V6 KS 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Alkohol detektor digitálny Alcotorch V6 vykonanie justáže, vystavenie  protokolu a záznamu do prevádzkovej dokumentácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH  a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu miesta plnenia, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy. Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne tri dni vopred a dohodnúť sa na podrobnostiach kalibrácie.
Realizácia služby sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu pri realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo.
Zhotoviteľ musí vystaviť overovací kalibračný protokol a vykonať záznam o vykonaní kalibrácie do prevádzkovej dokumentácie.
Kalibráciu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

23.10.2023 08:41 — 24.11.2023 08:41

1,00 podľa technickej špecifikácie

1 404,00

1 170,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2023 08:43

13.10.2023 09:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2023 09:56

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2023 11:51 - Vstupná ponuka 1 400,88 € Cena s DPH
11.10.2023 11:51 - Najvýhodnejšia ponuka 1 400,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS