• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 12:50

Detail zákazky Z202311090

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 12:50

Základné údaje

Z202311090

OF-279550

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8441887

Objednávateľ

37813030

Základná škola s materskou školou Rosina

Rosina 624, Rosina, 01322, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 09000000-3 - Ropné výrobky, palivo, elektrina a ostatné zdroje energie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do odberného miesta špecifikovanom odberateľom, vrátane zodpovednosti za odchýlku odberateľa a zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy pre odberateľa distribúciu elektrickej energie
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“) a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (najmä zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010 ktorým sa dopĺňa Nariadenie vlády č. 317/2007 Z.z.)
Zabezpečiť distribúciu elektriny do odberného miesta Objednávateľa vrátane súvisiacich služieb a prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná hodnota spotreby pre OM - EIC: 24ZSS7334177000M za 12 mesiacov. kWh 14363
Predpokladaná hodnota spotreby pre OM - EIC: 24ZSS7225156000D za 12 mesiacov. kWh VT -35 234 ; NT - 5 716
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM - EIC: 24ZSS7334177000M Istič:  32A , sadzba: C2, počet fáz: 3, typ merania: A
OM - EIC: 24ZSS7225156000D Istič: 110A , sadzba: C5, počet fáz: 3, typ merania: A
Termín začatia dodávky elektrickej energie 01.01.2024
Termín ukončenia dodávky elektrickej energie 31.12.2024
Zodpovednosť za odchýlku požadujeme od dodávateľa , aby prevzal zodpovednosť za odchýlku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miestom plnenia sú odberné miesta pri sídle kupujúceho.
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku aj kvalitu elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov
3. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa
4. Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
5. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
6. Ponúkaná cena bude predkladaná za celé množstvo odberu.
7. Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme.
8. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
9. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané.
10.Tolerančné pásmo je dohodnuté v rozsahu: 70% - 130%.
11. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy
12. Dodávateľ zaväzuje zabezpečiť distribúciu el. energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy
13. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje vlastné náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti.
• Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky
14.DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných , odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
- najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom,
- na adresu objednávateľa, prípadne emailom
- Dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky
- Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude záväzná
15. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
17. Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti.
18. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenia od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rosina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59

1,00 celkom

19 200,00

16 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2023 14:56

13.10.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 95
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2023 10:27 - Vstupná ponuka 18 885,76 € Cena s DPH
13.10.2023 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka 18 885,76 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS