• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 10:15

Detail zákazky Z202311083

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 10:15

Základné údaje

Z202311083

OF-279610

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8441881

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51979772

EPION s.r.o.

Lomnická 42, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava prenosného pľúcneho ventilátora ZOLL X EMV+ .

oprava, prenosný, pľúcny, ventilátor, zoll, emv+

  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava prenosného pľúcneho ventilátora ZOLL X EMV+ .
Funkcia
Oprava prenosného pľúcneho ventilátora ZOLL EMV+ .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadujeme opravu prenosného pľúcneho ventilátora ZOLL EMV+ . súprava 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požaduje sa oprava (výmena) - Kyslíkový filter oprava-výmena/ zaoxidovaný kyslíkový filter, hlásenie cal-fail - trvalé prepúšťanie kyslíka
Požaduje sa oprava (výmena) - Internal COMM oprava-výmena/ Internal COMM, hlásenie error 1474 (chyba)
Požaduje sa oprava (výmena) - Kompresor Systém oprava-výmena/ Calibration Check Compressor Systém hlásenie -FAIL (chyba)
Požaduje sa oprava (výmena) - Kompresor Systém oprava-výmena/ O2 kick start cal hlásenie -FAIL (chyba)
Požaduje sa oprava (výmena) - Kompresor Systém oprava-výmena/ kalibrácia kompresora hlásenie -FAIL (chyba)
Požaduje sa oprava (výmena) - Ventilov oprava-výmena/ výdychových a autokalibračných ventilov - príliš nízky tlak
Požaduje sa výmena - Batériového kitu výmena/ veľkej a systémovej batérie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1. Požaduje sa, aby dodávateľ služby do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu pre uvedený prístroj.
2.3.2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb.
2.3.3. Cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu.
2.3.4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
2.3.5. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta.
2.3.6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.8. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2.3.9. Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť miesto plnenia/realizáciu služby dodávateľovi.
2.3.10. Požaduje sa, aby realizácia služby bola vykonaná v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod.
2.3.11. Požaduje sa, aby termín poskytnutia služby bol oznámený objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu.
2.3.12. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry za poskytnutú službu objednávateľovi.
2.3.13. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi.
2.3.14. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
2.3.15. Súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb je vystavenie servisného protokolu o vykonanej oprave podľa typu a výrobného čísla prístroja/zariadenia.
2.3.16. Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Servisný protokol musí obsahovať: názov, výrobca, typ, rok výroby, výrobné číslo
Servisný protokol musí obsahovať: popis servisného zásahu
Servisný protokol musí obsahovať: výsledný záznam o funkčnosti/nefunkčnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

16.10.2023 08:00 — 30.11.2023 14:00

7,00 súprava

33 541,20

27 951,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2023 14:00

13.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 367
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2023 10:53 - Vstupná ponuka 33 541,20 € Cena s DPH
10.10.2023 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka 33 541,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS