• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2023 14:13
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2023 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2023 15:05

Detail zákazky Z202311077

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2023 14:13
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2023 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2023 15:05

Základné údaje

Z202311077

OF-279880

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8454312

Objednávateľ

54908469

Správny súd v Banskej Bystrici

Robotnícka 3905/6, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky a kreslá 3

Kancelárske stoličky a kreslá

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Funkcia
Kancelárske stoličky určené na dlhodobé sedenie pri PC v požadovanej kvalite a vlastnostiach podľa požadovaných technických vlastností.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička otočná na kolieskach ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
minimálna nosnosť 120 kg
hĺbka sedadla min. 45 cm
šírka sedadla min. 50 cm
výška operadla chrbta min. 55 cm
výška stoličky min. 115 - 125 cm
typ mechaniky synchrónny mechanismus
možnosť aretácie áno
nastavenie výšky stoličky plynový piest, ktorý sa ovláda pomocou páčky pod sedadlom
materiál kríža/nôh plast
typ koliesok na mäkké podlahy a koberce alebo univerzálne
bedrová opierka výškovo nastaviteľná
podrúčky výškovo nastaviteľné
operadlo stoličky operadlo čalúnené v priedušnej sieťovine
sedadlo stoličky s tvarovanou penou s vysokou hustotou, potiahnuté odolnou látkou
farba čalúnenia čierna
opierka hlavy výškovo nastaviteľná
 2. Kancelárske kreslo
Funkcia
Kancelárske kreslo určené na dlhodobé sedenie pri PC v kvalite a vlastnostiach podľa požadovaných technických vlastností.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo otočné na kolieskach ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
minimálna nosnosť 130 kg
hĺbka sedadla min. 50 cm
šírka sedadla min. 50 cm
výška operadla chrbta min. 60 cm
výška stoličky 110 - 120 cm
typ mechaniky hojdacia mechanika
možnosť aretácie áno
nastavenie výšky stoličky plynový piest, ktorý sa ovláda pomocou páčky pod sedadlom
materiál kríža/nôh chrómovaný
materiál konštrukcie kov
typ koliesok univerzálne
podrúčky pevné s mäkčeným povrchom
čalúnenie kresla poťah z eko kože odolný proti oderu
farba čalúnenia čierna
 3. Konferenčná stolička
Funkcia
Konferenčná stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stolička ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
minimálna nosnosť 120 kg
hĺbka sedadla min. 41 cm
šírka sedadla min. 46 cm
výška stoličky max. 85 cm
materiál konštrukcie kov
farba konštrukcie čierna
čalúnenie stoličky molitan (PUR pena), látkový poťah
farba čalúnenia čierna
stohovateľné áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je ul. Robotnícka č. 6, Banská Bystrica.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia (zmontované stoličky) a likvidácie vzniknutého odpadu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný popis - prospekt predmetu zákazky, v ktorom budú uvedené parametre výrobku v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 14 dní odo dňa odsúhlasenia špecifikácie predmetu zákazky Objednávateľom dodať predmet zákazky do miesta plnenia.
V cene za predmet zákazky sú započítané všetky náklady Dodávateľa.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry. Splatnosť faktúry je 21 dní.
V prípade zistených vád, resp. nekompletnosti dodávky pri preberaní je Objednávateľ oprávnený neprevziať tovar.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách na plnenie v objednávkovom formulári, sa takéto porušenie považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj z dôvodov uvedených v zákone č. 343/2015 Z.z.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako sú finančné možnosti verejného obstarávateľa.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet spĺňa technické a funkčné parametre a osobitné požiadavky na plnenie Objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Robotnícka 3905/6, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

20.10.2023 08:00 — 03.11.2023 14:00

1,00 celok

2 100,00

2 047,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2023 13:15

17.10.2023 14:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2023 14:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2023 14:27 - Vstupná ponuka 2 100,00 € Cena s DPH
16.10.2023 12:50 - Najvýhodnejšia ponuka 2 099,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS