• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2023 12:50

Detail zákazky Z202311071

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2023 12:50

Základné údaje

Z202311071

OF-279962

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8454310

Objednávateľ

50895214

Základná škola s materskou školou, Ulica P. Dobšinského 746/5, Prievidza

Ul. P. Dobšinského 746/5, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb.

elektrická energia, distribúcia elektrickej energie,

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb.
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup silovej elektrickej energie na 12 mesiacov pre 2 odberné miesta (OM) objednávateľa, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS) pre Odberateľa distribúciu elektrickej energie. Dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že má uzatvorenú zmluvu o distribúcií elektrickej energií a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej siete sústavy na vymedzenom území regiónu, kde má sídlo verejný obstarávateľ pre celé zmluvné obdobie.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (prevádzkovateľ distribučnej sústavy a prevádzkovateľ distribučnej siete ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“ ďalej ako „PDS“) a
musí byť v súlade s platnou legislatívou pre oblasť energetiky (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike v platnom znení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z. v platnom znení, ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v platnom znení).
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 1.1.2024 0:00 SEČ do 31.12.2024 24:00 SEČ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet odberných miest počet 2
Predpokladaná ročná spotreba pre 2OM na zmluvné obdobie v pásme VT kwh 54100
Predpokladaná ročná spotreba pre OM na zmluvné obdobie v pásme VT (ČOM 6200356) kwh 30700
Predpokladaná ročná spotreba pre OM na zmluvné obdobie v pásme VT (ČOM 6200357) kwh 23400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto č.1  (ČOM 6200356)
EIC kód 24ZSS6200356000V
Distribučná sadzba C
Hlavný istič 63 A
Silová elektrina VT 30 700kwh
Silová elektrina NT 0 kwh
Vyúčtovacie obdobie mesačne
Počet fáz 3
Odberné miesto č.1  (ČOM 6200357)
EIC kód 24ZSS6200357000Q
Distribučná sadzba C
Hlavný istič 63A
Silová elektrina VT 23 400kwh
Silová elektrina NT 0 kwh
Vyúčtovacie obdobie Mesačne
Počet fáz 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ bude vyhodnocovať skutočný odber elektriny za odberné miesta s mesačným odpočtom - mesačne. Dodávateľ sa zaväzuje, okrem pravidelnej dodávky elektriny do dvoch OM objednávateľa a prenosu elektriny od príslušného PDS, prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za dve OM objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu. Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok.
Ponúkaná cena je cena spolu vyjadrená v €, ktorá bude predložená za celé množstvo odberu. Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa, a to: 1.cena bez DPH za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre každé OM na 12 mesiacov, 2.cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, odvod do NJF, spotrebnú daň, DPH.
Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len "DPH"), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení: a) navrhovaná zmluvná cena bez DPH, b) navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH. Ak uchádzač nie je plátcom DPH, uvedie navrhovanú cenu celkom. Na skutočnosť, že nieje platcom DPH, upozorní.
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac. Odberateľ uhradí vyúčtovaciu faktúru za príslušný mesiac do 30 dní od dňa jej doručenia.
Dodávateľ vystaví faktúru za odberné miesta najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem faktúr v tlačenej podobe doručí dodávateľ vystavenú faktúru odberateľovi aj elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe.
Faktúra dodávateľa musí byť vystavená v zmysle zmluvy, okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 35 dní odo dňa vystavenia, resp. 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektriny a zároveň je povinný zriadiť  pre objednávateľa prístup do privátnej zóny ( elektronického portálu) za účelom prehľadu mesačnej fakturácie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Pri nedodržaní dohodnutej lehoty splatnosti v prípade záväzkov Dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy je Odberateľ oprávnený vyfakturovať Dodávateľovi úroky z omeškania vo výške 0,02 % za každý deň omeškania za obdobie odo dňa splatnosti faktúry do dňa pripísania platby na účet odberateľa.
Ak termín splatnosti akejkoľvek pohľadávky pripadne na deň pracovného pokoja alebo deň pracovného voľna, táto pohľadávky je splatná v najbližší nasledujúci pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote maximálne do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Dodávateľ nesmie postúpiť pohľadávku vyplývajúcu z tohto zmluvného vzťahu na inú osobu bez predchádzajúceho súhlasu odberateľa. Právny úkon, ktorým bude pohľadávka postúpená v rozpore s predchádzajúcou vetou, je neplatný podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas odberateľa s postúpením pohľadávky je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť za Odberateľa všetky úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začiatku dodávky podľa tejto zmluvy.Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa.Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa preskúšanie meradiel.
Dodávateľ aj odberateľ sú oprávnení vypovedať zmluvu, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného mesiaca.
Na základe zmluvy o dodávke elektrickej energie č....... uzatvorenej dňa ..... prostredníctvom Elektronického kontraktačného systému a trhoviska budú súčasťou zmluvy nasledovné prílohy (iné požiadavky):Príloha č. 1: Rozčlenenie konečnej ceny elektrickej energie Príloha č. 2: Autorizované (kontaktné) osoby Príloha č. 3: Platobný predpis pre preddavkové platby na prvé dva mesiace dodávky pre OM s mesačným odpočtom Príloha č. 4: Odberový diagram Príloha č. 5: Všeobecné obchodné podmienky Príloha č. 6: Čestné prehlásenia
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa osobitné požiadavky pre riadne plnenie predmetu zákazky. Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Dodávateľ povinný predložiť odberateľovi najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy s odberateľom elektronicky na adresu odberateľa :
a) prílohu č. 1 - podrobný aktualizovaný rozpočet, v ktorom uvedie rozpis jednotlivých fakturačných položiek : jednotkovú cenu za dodávku elektriny v EUR/MWh a ostatných položiek (poplatky, spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby atď., ktoré si Dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny).
b) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje energetického manažéra (konzultanta) a zriadenie prístupu do elektronického portálu
c) čestné vyhlásenie:
- že je oprávnený podnikať v predmete zákazky,
- že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára,
- o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odberným miestam objednávateľa;
d) doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

P. Dobšinského 746/5, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59

54,10 MWh

36 517,50

30 431,25

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2023 12:52

17.10.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 171
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2023 10:26 - Vstupná ponuka 24 122,23 € Cena s DPH
17.10.2023 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka 24 122,23 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS