• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 11:34
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2023 11:32
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2023 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2023 12:25

Detail zákazky Z202311068

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 11:34
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2023 11:32
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2023 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2023 12:25

Základné údaje

Z202311068

OF-280012

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8447935

Objednávateľ

53871103

Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja

Čučoriedková 6, Bratislava, 82712, SVK

Dodávateľ

35828161

Hedin Automotive Slovakia s. r. o.

Tuhovská 5, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis nákladných vozidiel Mercedes

Časová ročná prehliadka vozidiel Mercedes Arocs, Actros a Unimog, brzdy, geometria, servisné práce

  • 50111000-6 - Správa, opravy a údržba vozového parku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis vozidiel: BA 541 UX Mercedes Actros 3341 AK, BA 542 UX Mercedes Actros 3341 AK, BL 145 JZ Mercedes Atego 1018, BL 065 FP Mercedes Actros, BA 788 DS Mercedes Unimog U1250, BA 187 HS Mercedes Unimog U 405/12,
Funkcia
Servis nákladných vozidiel Mercedes Actros, Arocs a Unimog
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vstupná a výstupná diagnostika (test HHT) Nh 12
 2. Údržba vozidla
Funkcia
Servis nákladných vozidiel Mercedes Actros, Arocs a Unimog - veľká údržba vozidla, časová údržba, servisná prehliadka, podľa palubného počítača v zmysle požiadaviek stanovených výrobcom vozidla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Údržba vozidla Nh 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Údržba vozidla zahŕňa servisnú prácu
 3. Servisné práce
Funkcia
Servis nákladných vozidiel Mercedes Actros, Arocs a Unimog
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisné práce Nh 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Servisné práce ( mechanické, lakyrnícke, klampiarske, elektrikárske, brzdového systému, vzduchového systému, hydraulického systému )
 4. Brzdová stolica
Funkcia
Servis nákladných vozidiel Mercedes Actros, Arocs a Unimog
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brzdová stolica /vykonanie testu/ Nh 12
 5. Geometria vozidla
Funkcia
Servis nákladných vozidiel Mercedes Actros, Arocs a Unimog
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Geometria vozidla /kontrola a nastavenie/ Nh 12
 6. Náhradné diely
Funkcia
Dodávka náhradných dielov vo fixnej max. cene
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodávka náhradných dielov vo fixnej max. cene eur bez DPH 20000,00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Verejný obstarávateľ požaduje preložiť aktuálny cenník náhradných dielov.
Verejný obstarávateľ požaduje 5 % zľavu z ceny originálnych náhradných dielov schválených výrobcom servisovaného automobilu.
V prípade nevyužitia finančných prostriedkov na položku č.2 (časová údržba) si objednávateľ vyhradzuje právo použiť tieto prostriedky na položky č. 1., 3., 4., 5. podľa vzniknutej potreby., a to do výšky uzatvorenej zmluvnej sumy.
Všetky úkony musia byť vykonávané v súlade s pokynmi výrobcu pre dané vozidlo a musia byť použité originálne náhradné diely.
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas doby trvania predmetnej zmluvy znižovať, resp. zvyšovať počet vozidiel v závislosti od aktuálneho stavu počtu vozidiel (nákup nových vozidiel, jazdených vozidiel a pod.).
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať servis vozidiel podľa podmienok tejto zmluvy vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, podľa platných smerníc výrobcov motorových vozidiel a bude na to používať predpísané zariadenie, vybavenie a špeciálne náradie. Ďalej sa zaväzuje vykonávať servis riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou.
Jednotkové ceny za realizáciu servisných služieb sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a na základe verejného obstarávania a sú špecifikované v prílohe tejto zmluvy. Ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa na poskytovanie plnenia tejto zmluvy.
Cena za vykonanie servisu sa určí ako násobok ceny pracovnej hodiny (normohodina) a času skutočne vykonaných prác. K takto určenej cene sa pripočíta cena náhradných dielov a materiálu, spotrebovaného na vykonanie servisu.
Servisnú prehliadku započať najneskôr do 5 dní od jej objednania.
Objednávateľ požaduje, aby miesto výkonu servisných prehliadok - dielňa s požadovaným technickým vybavením bola vo vzdialenosti do 60 km od strediska objednávateľa v meste Bratislava, Pezinok, Senec, Malacky
Ak dodávateľ nedodá služby a tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu obstarávania, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% zo zmluvnej ceny predmetu obstarávania.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Dodanie servisných prehliadok - dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Objednávateľ požaduje vystaviť faktúry za servisné prehliadky vykonané v predchádzajúcom mesiaci.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaných servisných prác na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH.
Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Preddavky objednávateľ neposkytuje.
Súčasťou faktúry musí byť zástupcom objednávateľa odsúhlasený a podpísaný súpis vykonaných servisných prác.
Dodávateľ doloží objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať predmet zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží doklady o zabezpečení výjazdovej diagnostiky (technický preukaz, foto,..) v prípade poruchy na nákladných vozidlách do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy sa riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Na predmet zákazky bude uzatvorená rámcová zmluva v trvaní 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného rámca, ktorá udalosť nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čučoriedkova 6, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

34 675,20

28 896,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2023 11:34

16.10.2023 11:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2023 11:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2023 08:09 - Vstupná ponuka 34 674,00 € Cena s DPH
13.10.2023 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka 34 674,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS