• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2023 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2023 11:15

Detail zákazky Z202311065

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2023 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2023 11:15

Základné údaje

Z202311065

OF-279758

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8447926

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

obálky, šanóny, euroobaly, samolepiace bloky, náboje do zošívačky, vyťahovač, zošívačka, karisblok, rozraďovač PVC, písacia podložka, ceruzky, centropen, guma, nožnice, korekčný roller, lepiaca páska/tyčinka, spony listové, pečiaková farba, dátumovka, dosky spisové so šnúrkami, archívna škatuľa, kalkulačka, podpisová kniha A4, dosky PP s gumičkou, špalík lepený.

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Dodanie kancelárskych potrieb ako spotrebný materiál pre zamestnancov zabezpečujúcich administratívnu činnosť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálka C6 samolepiaca doporučene 1bal/1000 ks bal 5
Obálka B4 s X dnom, samolepiaca, široké dno 250 x 352 x 40 mm, papierová hnedá ks 300
Šanón pákový A4 papierový čiroký 8 cm, mramor ks 300
Šanón pákový A4 PVC široký 8 cm, rôzne farby ks 200
Euroobal  A4 číry, 50 mic, 100ks/bal bal 200
Euroobal A4 lesklý, 50 mic, 100 ks/bal bal 150
Euroobal A4 rozšírený, 80 mic, 100 ks/bal bal 100
Euroobal  A4, 25x30 cm, 120mic, 25ks/bal bal 40
Post-it indexové záložky 12,5x43mm, 4x24/bal bal 100
Blok samolepiaci 38 x 51 mm, 3x100ks/bal, intenzívna farba bal 100
Náboje do zošívačky malej 24/6 - 1 kr/ 1000 ks kr 100
Vyťahovač spojov ks 12
Zošívačka 40 listová ks 12
Karisblok A5 ks 10
Rozraďovač PVC,  1-20 dielny, A4, 20 bal/krabica krabica 15
Písacia podložka s klipom ks 25
Ceruzka grafitová Stabilo s gumou, HB ks 100
Centropen 8566, čierna farba ks 100
Guma na ceruzky a perá Faber-Castell ks 60
Nožnice s plastovými rúčkami, 21 cm ks 50
Korekčný roller Pritt Compact, 10m návin, 6mm stopa ks 100
Lepiaca páska priesvitná, š.48mm, návin 66m ks 100
Lepiaca tyčinka 25g,  Donau ks 30
Spony listové 28 mm , 50 ks/kr kr 50
Farba pečiatková čierna ks 10
Dátumovka samonamáčacia, DD MM ROK  - do cca 2028 ks 15
Dosky spisové so šnúrkami A4 mramor, 25ks/bal bal 50
Archívna škatuľa so sklápacím vekom, 560x370x315 mm ks 20
Kalkulačka 12 miestna, 134 x 136 x 28 mm, napájanie solár+batéria ks 25
Podpisová  kniha A4, bez okienka, tvrdý obal ks 10
Dosky PP s gumičkou, PVC box na dokumenty, 3 chlopne, šírka chrbta 32mm, rôzne farby, A4 ks 100
Špalík lepený, biely 9x9x5 cm ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru najmä balenie, dopravu a vyloženie na mieste plnenia.
Dodávateľ dodá celý predmet zmluvy ako nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy podľa požiadavky objednávateľa,  v 1 dodávke počas platnosti zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Elektronická  fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi.
V prípade ak dodaný tovar nebude  zodpovedať zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou objednávateľa bude prílohou faktúry.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru dodávateľovi znáša dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej špecifikácie, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie neuspokojivej referencie.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.10.2023 08:00 — 30.11.2023 14:00

2 589,00 ks/bal/kr

6 703,84

5 586,53

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2023 11:32

16.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 31
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2023 11:09 - Vstupná ponuka 6 696,00 € Cena s DPH
11.10.2023 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka 6 696,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS