• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 10:50

Detail zákazky Z202311051

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 10:50

Základné údaje

Z202311051

OF-279882

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8441865

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

27407551

ALS Czech Republic, s.r.o.

Na Harfě 336/9, Praha 9 - Vysočany, 19000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne stanovenie objemovej aktivity rádionuklidov

analýza

  • 71900000-7 - Laboratórne služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne stanovenie objemovej aktivity rádionuklidov
Funkcia
Laboratórne stanovenia objemovej aktivity rádionuklidov v dodaných kvapalných vzorkách (podzemných, prípadne povrchových vôd, ..) a v dodaných tuhých vzorkách (zemín, hornín, ...). Pre potreby projektu: Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - 2.časť, ITMS kód projektu: 310011AXF2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stanovenie objemovej aktivity (OA) U-238, U-235, Th-232 s medzou stanoviteľnosti 0,1 Bq/kg a stanovenie OA U-234 s medzou stanoviteľnosti 1 Bq/kg, v tuhej vzorke ks 3
Stanovenie objemovej aktivity Ra-226 s medzou stanoviteľnosti 1 Bq/kg, v tuhej vzorke ks 3
Stanovenie objemovej aktivity K-40 s medzou stanoviteľnosti 10 Bq/kg, v tuhej vzorke ks 3
Stanovenie objemovej aktivity (OA) U-238, U-235, Th-232 s medzou stanoviteľnosti 0.001 Bq/l a stanovenie OA U-234 s medzou stanoviteľnosti 0.004 Bq/l, vo vode ks 5
Stanovenie objemovej aktivity Ra-226 s medzou stanoviteľnosti 0.01 Bq/l vo vode ks 5
Stanovenie objemovej aktivity K-40 s medzou stanoviteľnosti 0.0006 Bq/l vo vode ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje úspešného uchádzača a podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar pre vzorkovnice
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Vzorkovnice budú dodané laboratóriom úspešného uchádzača v zmysle jeho interných smerníc a potrieb v počte podľa jednotlivých čiastkových objednávok.
Výstupom zákazky budú protokoly o analýze vzoriek.
V cene sú zahrnuté náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky (celkovú cenu práce vrátane vystavenia protokolu, dopravné náklady na miesto plnenia, cestovné náhrady, iné súvisiace náklady)
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Doručenie vzorkovníc od potvrdenia prijatia čiastkovej objednávky do 3 pracovných dní do miesta plnenia uvedeného v objednávke alebo písomne oznámené mailom na kontaktné údaje.
Dodacia lehota jednotlivých výsledkov analýz je stanovená na 30 pracovných dní od dodania danej vzorky do laboratória úspešného uchádzača.
Výsledky analýz budú dodané emailom : peter.bajtos@geology.sk
Originál protokolov budú dodané poštou na adresu: Ing. Peter Bajtoš, PhD., Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, regionálne centrum Spišská Nová Ves, Markušovská cesta 1, 052 01  Spišská Nová Ves
Vzorkovnice budú dodané podľa požiadavky verejného obstarávateľa do miesta dodania:  Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, regionálne centrum Spišská Nová Ves, Markušovská cesta 1, 052 40 Spišská Nová Ves
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky prostredníctvom emailu), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku v zmysle čiastkovej objednávky. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Ak sa v opisnom formulári v špecifikácii špeciálneho spotrebného materiálu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za podmienky dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený.
Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa, aby dokumenty ( faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy, ITMS kódu a názvu súvisiaceho projektu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

18.10.2023 10:00 — 30.11.2023 15:00

1,00 zákazka

4 000,00

3 333,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu dohody vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu dohody preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov podľa tohto objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2023 10:29

13.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2023 20:00 - Vstupná ponuka 3 979,20 € Cena s DPH
12.10.2023 20:00 - Najvýhodnejšia ponuka 3 979,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS