31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
27407551
ALS Czech Republic, s.r.o.
Na Harfě 336/9, Praha 9 - Vysočany, 19000, CZE
Laboratórne stanovenie objemovej aktivity rádionuklidov
analýza
Služba
1. Laboratórne stanovenie objemovej aktivity rádionuklidov
|
|
---|---|
Funkcia |
Laboratórne stanovenia objemovej aktivity rádionuklidov v dodaných kvapalných vzorkách (podzemných, prípadne povrchových vôd, ..) a v dodaných tuhých vzorkách (zemín, hornín, ...). Pre potreby projektu: Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - 2.časť, ITMS kód projektu: 310011AXF2 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stanovenie objemovej aktivity (OA) U-238, U-235, Th-232 s medzou stanoviteľnosti 0,1 Bq/kg a stanovenie OA U-234 s medzou stanoviteľnosti 1 Bq/kg, v tuhej vzorke | ks | 3 | ||
Stanovenie objemovej aktivity Ra-226 s medzou stanoviteľnosti 1 Bq/kg, v tuhej vzorke | ks | 3 | ||
Stanovenie objemovej aktivity K-40 s medzou stanoviteľnosti 10 Bq/kg, v tuhej vzorke | ks | 3 | ||
Stanovenie objemovej aktivity (OA) U-238, U-235, Th-232 s medzou stanoviteľnosti 0.001 Bq/l a stanovenie OA U-234 s medzou stanoviteľnosti 0.004 Bq/l, vo vode | ks | 5 | ||
Stanovenie objemovej aktivity Ra-226 s medzou stanoviteľnosti 0.01 Bq/l vo vode | ks | 5 | ||
Stanovenie objemovej aktivity K-40 s medzou stanoviteľnosti 0.0006 Bq/l vo vode | ks | 5 |
Názov |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje úspešného uchádzača a podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar pre vzorkovnice |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Vzorkovnice budú dodané laboratóriom úspešného uchádzača v zmysle jeho interných smerníc a potrieb v počte podľa jednotlivých čiastkových objednávok. |
Výstupom zákazky budú protokoly o analýze vzoriek. |
V cene sú zahrnuté náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky (celkovú cenu práce vrátane vystavenia protokolu, dopravné náklady na miesto plnenia, cestovné náhrady, iné súvisiace náklady) |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Doručenie vzorkovníc od potvrdenia prijatia čiastkovej objednávky do 3 pracovných dní do miesta plnenia uvedeného v objednávke alebo písomne oznámené mailom na kontaktné údaje. |
Dodacia lehota jednotlivých výsledkov analýz je stanovená na 30 pracovných dní od dodania danej vzorky do laboratória úspešného uchádzača. |
Výsledky analýz budú dodané emailom : peter.bajtos@geology.sk |
Originál protokolov budú dodané poštou na adresu: Ing. Peter Bajtoš, PhD., Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, regionálne centrum Spišská Nová Ves, Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves |
Vzorkovnice budú dodané podľa požiadavky verejného obstarávateľa do miesta dodania: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, regionálne centrum Spišská Nová Ves, Markušovská cesta 1, 052 40 Spišská Nová Ves |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky prostredníctvom emailu), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku v zmysle čiastkovej objednávky. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Ak sa v opisnom formulári v špecifikácii špeciálneho spotrebného materiálu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za podmienky dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený. |
Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa, aby dokumenty ( faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy, ITMS kódu a názvu súvisiaceho projektu. |
Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
18.10.2023 10:00 — 30.11.2023 15:00
1,00 zákazka
4 000,00
3 333,33
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu dohody vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu dohody preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov podľa tohto objednávkového formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.10.2023 10:29
13.10.2023 10:00
13.10.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2023 20:00 - Vstupná ponuka | 3 979,20 | € | Cena s DPH |
12.10.2023 20:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 979,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: