• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 09:50

Detail zákazky Z202311023

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 09:50

Základné údaje

Z202311023

OF-279812

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8441873

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

40525872

HUMUSOFT, spol. s r.o.

Pobřežní 20, Praha, 18600, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

MATLAB Campus-Wide Suite (CWS) 12 mesiacov - predĺženie predplatného

predĺženie predplatného MATLAB Campus-Wide Suite (CWS), MATLAB Campus-Wide Suite (CWS) 12 mesiacov

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. MATLAB Campus-Wide Suite (CWS) na 12 mesiacov - predĺženie predplatného
Funkcia
MATLAB CWS vrátane licencie MATLAB, Simulink a všetky ostatné rozširujúce knižnice systému MATLAB
Časovo obmedzená univerzitná licencia na 12 mesiacov (1.1.2024 - 31.12.2024)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MATLAB Campus-Wide Suite (CWS) na 12 mesiacov - predĺženie predplatného ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CWS pre neobmedzený počet pracovníkov a študentov školy určená pre akademické použitie (vylučuje komerčné využitie) -
CWS sa poskytuje na 1 rok s predpokladom predĺženia na ďalšie obdobie. Platba ročne, vopred. -
Ďalšie služby: -
MATLAB Online Training Suite -
MATLAB Grader -
MATLAB & Simulink Online -
MATLAB Drive (20GB/používateľ) -
MATLAB Mobile -
MATLAB CWS nezahŕňa: DO Qualification Kit, IEC Certification Kit -
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je certifikovaným partnerom výrobcu. -
2. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom (bude poskytnutý víťaznému uchádzačovi) najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: -
2.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), -
2.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve. -
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. -
4. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. -
5. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky -
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. -
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. -
8. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 dní od doručenia objednávky. -
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa. -
10. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky -
11. Tovar bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa vystavenia objednávky. -
12. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi -
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. -
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. -
15. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie. -
16. Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. -
17. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk -
18. Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa -
19. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. -
20. Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. -
21. Dodávateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky. -
22. Dodávateľ je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora vedeného Ministerstvom spravodlivosti SR, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity. -
23. Nedodržanie predchádzajúcich povinnosti sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa. -

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59

1,00 zákazka

4 989,60

4 158,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2023 12:39

13.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 420
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2023 11:39 - Vstupná ponuka 4 989,60 € Cena s DPH
12.10.2023 11:39 - Najvýhodnejšia ponuka 4 989,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS