• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2023 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2023 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2023 09:25

Detail zákazky Z202311015

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2023 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2023 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2023 09:25

Základné údaje

Z202311015

OF-279947

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8435042

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrický stolový krájač na zeleninu CA-41 alebo ekvivalent vrátane krájacích kotúčov

Elektrický stolový krájač na zeleninu, krájač na zeleninu, krájacie kotúče

  • 39314000-6 - Priemyselné vybavenie kuchýň
  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrický stolový krájač na zeleninu CA-41 alebo ekvivalent vrátane krájacích kotúčov
Funkcia
Elektrický stolový krájač na zeleninu CA-41 alebo ekvivalent ( ekvivalent musí spĺňať rovnaké alebo lepšie parametre) vrátane krájacích kotúčov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výdaj 650 kg za hodinu
Príkon 0,55 kW
Napätie 230 V
Otáčky 365 ot/min.
Elektronický panel áno
Jedno rýchlostný áno
Jedno fázový áno
Určený na spracovanie rôznych potravín aj tvrdých( koreňová zelenina) áno
Bočný otvor pre nakrájanú zeleninu áno
Intuitívny elektronický ovládací panel áno
Krájanie potravín jedným pohybom áno
Vyrobený s nerezovej ocele a materiálov ( hliník), ktoré zodpovedajú normám pre styk s potravinami áno
Veko s tesnením pre ľahkú manipuláciu a jednoduché čistenie áno
Kompatibilné krájacie kotúče: - na kocky 10 mm
- - na plátky 3 mm
- - na rezance 8 mm
- - na rezance 3 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy, montáže a uvedenia do prevádzky v cene zákazy.
Vrátane zaškolenia max. 2 osôb.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov.
Všetky uvedené parametre a vlastnosti sa považujú za minimálne, nedodržanie ktorejkoľvek vlastnosti alebo technického parametra sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Pred samotným plnením sa požaduje do 2 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť technickú dokumentáciu, ktorá preukazuje splnenie technických podmienok a predloženie dokumentu (certifikátu) od výrobcu na autorizovaný servis a montáž daného výrobku.
Dodávku realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00-14.00 h.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia odberateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia tovaru v prípade nedodržania podmienok kvality na náklady dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

16.10.2023 09:00 — 31.10.2023 14:00

1,00 ks

3 170,00

2 641,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2023 08:21

12.10.2023 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2023 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2023 12:56 - Vstupná ponuka 3 168,00 € Cena s DPH
09.10.2023 15:25 - Najvýhodnejšia ponuka 3 158,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS