• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 09:11
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 10:05

Detail zákazky Z202311011

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 09:11
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 10:05

Základné údaje

Z202311011

OF-279804

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8441845

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

47632500

RUBBEX s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cement žiaruvzdorný pre PS-37

termoizolácia, žiaruvzdornosť, cement

  • 44111200-3 - Cement
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cement žiaruvzdorný
Funkcia
žiaruvzdorný cement typ: SILSET
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo kg 300
žiaruvzdornosť - aplikačný limit °C 1600
veľkosť zrna MM 0,25
pridanie vody (do suchej zmesi) na 25 kg l 3,75 4,25
pridanie vody (do suchej zmesi) na 25 kg % 18 20
trvanlivosť mesiac 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ malta
použitie omietka, náter
hlavná surovina kremeň
klasifikačná teplota 1600 °C áno
trvanlivosť 6 mesiacov pri skladovaní na tmavom, suchom, chladnom, nemrznúcom mieste
fyzikálne vlastnosti PLC 2 hod @ 1600°C - vysušené na 250°C -2%
fyzikálne vlastnosti PLC 2 hod @ 1600°C - vypálené na 1600°C 3%
chemické zloženie / Wt.% - obsah SAI2O3 37,5 %
chemické zloženie  / Wt.%  - obsah SiO2 55,5 %
chemické zloženie / Wt.%  - obsah Fe2O3 0,5 %
požadovaná dokumentácia materiálový alebo technický list výrobku a karta bezpečnostných údajov
karta bezpečnostných údajov (KBÚ) musí byť vypracovaná podľa osobitného predpisu (nariadenie ES č. 1907/2006 v platnom znení áno
aktuálna KBÚ vyhotovená v štátnom jazyku v zmysle §6, ods.1 zákona č. 67/2010 Z.z. (chemický zákon) áno
Interné číslo materiálu kupujúceho 592990000015_00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a) Vrátane dopravy na miesto plnenia
b) Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky, osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
c) Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový) a jednotkové ceny žiadame v rozpočte uvádzať maximálne na dve desatinné miesta (aj s prípadným zaokrúhlením ceny nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene , ktorá je výsledkom elektronickej aukcie z matematických dôvodov).
d) Dodávateľ pri každej položke rozpočtu uvedie interné číslo materiálu kupujúceho podľa technickej špecifikácie.
e) Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou  (materiálový list, technická dokumentácia, karta bezpečnostných údajov ... ) v slovenskom jazyku.
f) Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s technickými požiadavkami, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
g) Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
h) Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu do stráženého areálu, akceptovať s tým spojené zdržanie.
i) Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b - g, sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
j) Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry.
k) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

pracovisko 919 30 Jaslovské Bohunice, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

19.10.2023 13:10 — 10.11.2023 08:10

300,00 kg

600,00

600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.10.2023 08:14

13.10.2023 09:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2023 09:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2023 08:04 - Vstupná ponuka 600,00 € Cena bez DPH
10.10.2023 08:04 - Najvýhodnejšia ponuka 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS