• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2023 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2023 12:45

Detail zákazky Z202311009

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2023 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2023 12:45

Základné údaje

Z202311009

OF-279911

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8504739

Objednávateľ

35960736

Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.

Štúrova 147, Nitra, 94965, SVK

Dodávateľ

31656935

STS KOVO, s.r.o.

Budovateľská 45, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Umývacia a čistiaca nadstavba - 1 kus

Výmenná cisternová nadstavba

  • 42900000-5 - Rôzne strojové zariadenia na všeobecné a osobitné účely
  • 44611000-6 - Cisterny
  • 44611500-1 - Cisterny na vodu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Umývacia a čistiaca nadstavba - 1 kus
Funkcia
Výmenná cisternová umývacia a čistiaca nadstavba určená na umývanie, kropenie komunikácií a čistenie priepustov (krtkovanie). Výmenná cisternová umývacia a čistiaca nadstavba s montážou na existujúci výmenný systém podvozku - MAN TGS 18.360 4x4 BB
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem zásobníka na vodu m³ 6,3
Vysokoprietoková strednotlaká vodná pumpa min. 5 bar. l/min. 700 1200
Vysokoprietoková vysokotlaká vodná pumpa min. 140 bar. l/min. 140
Objem nádrže hydraulického systému pre pohon cisterny liter 100
Pracovný záber prednej tlakovej lišty mm 2 300
Natáčanie prednej tlakovej lišty do strán v uhle ° ±30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ určeného vozidla (podvozku) k montáži nadstavby MAN TGS 18.360 4x4 BB
Úprava podvozku na nosič výmenných nadstavieb požaduje sa
Materiálové prevedenie zásobníka na vodu nerezová cisterna
Povrchová úprava nadstavby RAL 2011 (nie je podmienkou)
Strojovňa umiestnená v prednej časti nadstavby s uzamykaním a s osvetlením priestoru požaduje sa
Nádrž vybavená horným prielezom v počte min. 1 ks spolu s prístupovým rebríkom, odkalenie nádrže samostatným ventilom, stavoznak hadicový požaduje sa
Nízko umiestnené ťažisko nadstavby požaduje sa
LED maják v zadnej časti zásobníka na vodu požaduje sa
Svetelná šípka (ľavá + pravá strana) umiestnená vzadu na nadstavbe, ovládaná z kabíny vodiča požaduje sa
Ovládací a kontrolný systém z pravej strany vozidla (strana spolujazdca) požaduje sa
Ovládací panel  so znázornením všetkých funkcií a parametrov v kabíne vozidla ( prípadne s displejom ) požaduje sa
Plnenie nádrže cez hydrant, alebo samonasávaním z vodného zdroja hasičská koncovka typu B
Samo nasávacie čerpadlo s filtráciou nasávanej vody pre plnenie nádrže z vodného zdroja Požaduje sa
Hydraulický systém pre pohon cisterny, sypača, prednej radlice/ostrekovacej lišty a sklápača, hydraulická nádrž vybavená filtráciou a chladičom hydraulického oleja požaduje sa
4 ks výškovo nastaviteľných odstavných nôh ovládaných ručne (prípadne hydraulickými zdvihákmi) požaduje sa
Predná tlaková lišta pre vysokotlaké umývanie a čistenie komunikácií, natáčacia a výškovo polohovacia, s min. 9 dýzami požaduje sa
Na pravej, ľavej strane a v strede prídavné vysoko-prietokové splachovacie trysky - tzv. žaby požaduje sa
Prídavná umývacia tryska zvodidiel a ostenia na pravej strane požaduje sa
Možnosť súčasného spustenia prednej tlakovej lišty, prídavných vysokoprietokových trysiek (žiab) a prídavnej trysky na umývanie zvodidiel, s ich plnou funkčnosťou požaduje sa
Na prednú tlakovú lištu možná inštalácia rôznych trysiek požaduje sa
Prídavná ručná hadica s tlakovou puškou pre ručné umývanie komunikácie a predmetov, ručne ovládaný bubon (prípadne samonavíjací, poháňaný hydraulicky, alebo elektricky) na navíjanie hadice, hadica s dĺžkou cca. 20 m a priemerom cca. 1/2″ (prípadne 3/8″) požaduje sa
Čistiaca vysokoprietoková prierazná tryska - tzv. krtko umiestnená v zadnej časti (prípadne z boku) nadstavby na výklopnom ráme, samonavíjací bubon (poháňaný hydraulicky, alebo elektricky) na navíjanie hadice, hadica s dĺžkou cca. 60 m a priemerom cca. 1″ (prípadne 3/4″), prierazné čistiace vymeniteľné trysky pre DIN 300, 600 a 1000, prídavné osvetlenie pracoviska (strojovne) požaduje sa
Plniaca hadica v počte 1 ks, s koncovkou typ B o dľžke cca. 20 m + kľúč + redukcia B / C požaduje sa
Po bokoch cisterny uzamykateľné skrinky na náradie požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Umývacia a čistiaca výmenná nadstavba - nová, nepoužívaná v počte 1 ks.
Vrátane uvedenia do prevádzky a zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia - cena zahrnutá v ponukovej cene.
S nadstavbou musí byť dodaný : a) vyhlásenie o zhode, b) návod na obsluhu a údržbu v slovenskom, alebo českom jazyku, c) servisná knižka, d) čestné vyhlásenie, že má v SR autorizovaný servis, e) preberací protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky.
Požadovaná záruka: min. 24 mesiacov od uvedenia do prevádzky.
Požaduje sa zabezpečenie náhradných dielov počas celej životnosti nadstavby.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia a odsúhlasenia faktúry objednávateľom. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude aj originál dodacieho listu.
Požaduje sa uviesť: meno priezvisko, telefón, e-mail kontaktnej osoby zodpovednej za dodávku požadovaného tovaru.
Parametre ponúkaného tovaru musia byť min. také, alebo lepšie, aké sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii OF a musí obsahovať výbavu požadovanú v technickej špecifikácii a v osobitných požiadavkách na plnenie OF.
Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu, typu preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr: skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu.
Dodávateľ preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zákazky, alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zákazky, alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. Objednávateľ preverí stav nadstavby osobne ak bude stav zhodnotený ako nevyhovujúci Objednávateľ odstúpi od KZ.
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru dodávateľom má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ, alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak v momente uzavretia KZ nie je predávajúci v zapísaný v registri partnerov verejného sektora, v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu predávajúceho do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia tejto KZ, kupujúci je oprávnený od nej odstúpiť.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok OPEP/ET (EKS).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bešeňovská cesta 2, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

15.11.2023 07:00 — 30.04.2024 15:00

1,00 kus

110 000,00

110 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.10.2023 11:29

25.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 123
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2023 12:56 - Vstupná ponuka 105 500,00 € Cena bez DPH
19.10.2023 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka 105 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS