30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35755326
Air Products Slovakia, s.r.o.
Pribinova 4, Bratislava, 81109, SVK
Technické plyny a zásobníky
Technické plyny, oxid uhličitý, acetylén, kyslík, dusík
Tovar, Služba
1. Technické plyny vrátane prenájmu fliaš
|
|
---|---|
Funkcia |
Technické plyny na zváranie a prevádzku analytických prístrojov v chemickom laboratóriu - akreditovaná skúšobňa podľa normy ISO/IEC 17025:2017. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet oceľových tlakových nádob na prenájom + ventil | fľaša/ rok | 5 | ||
Oxid uhličitý zvárací 2.2 alebo 2.5, tlaková fľaša 20 L (na zváranie zliatin a tenkých materiálov) | ks | 2 | ||
Acetylén čistý, tlaková fľaša 40 L (na zváranie a rezanie plameňom) | ks | 1 | ||
Kyslík 2.5, tlaková fľaša 40 L (na zváranie a rezanie plameňom) | ks | 1 | ||
Dusík N2 technický 4.0 tlaková fľaša 50 L (% > 99,99) UN 1066; EC: 231-783-9 (na prevádzku analytických prístrojov v chemickom laboratóriu) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlaková oceľová fľaša | musí spĺňať ustanovenia Zákona č.254/2011 Z.z. a musí mať platnú revíziu tlakovej fľaše a označenie dodávateľa. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky (náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením fľaše na miesto určené kupujúcim, odvoz prázdnej fľaše po spotrebovaní plynu, poplatok za ADR, ostatné poplatky). |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Prenájom tlakovej oceľovej fľaše sa zmluvne uzatvára na dobu určitú na obdobie 1 roka odo dňa dodania tlakovej oceľovej fľaše. |
Nájomné je splatné jednorazovo po realizácii dodávky plynu na prenájom 1 ks tlakovej fľaše na obdobie 1 roka. Dodávateľ uvedie danú položku vo vystavenej faktúre. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom. |
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu (ak faktúra neslúži zároveň aj ako dodací list) poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo kúpnej zmluvy. Potvrdený dodací list musí byť jej súčasťou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
Objednávateľ požaduje bezchybnosť tovaru pri prevzatí a zákonnú záruku. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať. |
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s právom objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok. |
Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
18.10.2023 08:00 — 03.11.2023 14:00
1,00 podľa špecifikácie
1 614,00
1 345,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2023 13:48
12.10.2023 11:00
12.10.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.10.2023 15:32 - Vstupná ponuka | 1 614,00 | € | Cena s DPH |
11.10.2023 13:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 612,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: