• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2023 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2023 10:50

Detail zákazky Z202310984

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2023 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2023 10:50

Základné údaje

Z202310984

OF-279874

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8428444

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36847208

allizo, s.r.o.

Svetlá 1, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Periodická kontrola a prebalenie padákov

padáky, parašutizmus, prebalenie padákov

  • 50610000-4 - Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
  • 92620000-3 - Služby súvisiace so športom
  • 39523000-4 - Padáky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Periodická kontrola a prebalenie  padáku Sigma SOV-3MM
Funkcia
Kontrola, prebalenie, kompletizácia záložného padáku a kontrola celého systému padáku SOV-3MM
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
HP 000257 Kontrola
ZP 000875 Kontrola a prebalenie
OP 44233 Kontrola a prebalenie
HP 000459 Kontrola
ZP 001772 Kontrola a prebalenie
OP 48296 Kontrola a prebalenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Odovzdanie a prevzatie tovaru k prebaleniu vykonať v pracovných dňoch od 07:00 do 15:00.
Pri odovzdávaní materiálu je poskytovateľ povinný dodať: osvedčenie o vykonaných prácach so zápisom do dokumentácie padákového dokumentu
Všetky práce musia byť vykonané podľa technológií a postupov schválených výrobcom padáku
Faktúru vyhotoviť v troch výtlačkoch, splatnosť faktúry 30 dní od vystavenia. K faktúre doložiť dodací list, alebo na faktúru uviesť, že slúži zároveň ako dodací list.
Faktúra nesmie obsahovať cenu za dopravu, avšak musí byť zahrnutá v celkovej cene.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

16.10.2023 10:00 — 30.11.2023 15:00

1,00 zákazka

240,00

240,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2023 12:24

11.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 635
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2023 14:30 - Vstupná ponuka 240,00 € Cena s DPH
06.10.2023 14:30 - Najvýhodnejšia ponuka 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS