• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2023 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2023 08:50

Detail zákazky Z202310924

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2023 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2023 08:50

Základné údaje

Z202310924

OF-278244

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8422321

Objednávateľ

31780270

Hlavný banský úrad

Kammerhofská 25, Banská Štiavnica, 96950, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov trvania zmluvy (r. 2024)

Elektrická energia, elektrina, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov trvania zmluvy (r. 2024)
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie po dobu 12 mesiacov do siedmich  odberných miest objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete v dobe od 0:00 h do 24:00 h počas trvania zmluvy a garancia dodávky po celú dobu platnosti zmluvy.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.).
Predpokladané množstvo predmetu plnenia je počas doby trvania zmluvného vzťahu (t.j. za 12 mesiacov trvania zmluvy) 35,64 MWh elektrickej energie. Uvedené množstvo môže byť vyššie alebo nižšie v závislosti od potrieb kupujúceho.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OM 6217742, Hlavný banský úrad, Kammerhofská 25, Banská Štiavnica MWh JT 18,1
2. OM 6100878,  Hlavný banský úrad, J. Straku 19, Banská Štiavnica MWh JT 0,06
3. OM 6100874, Hlavný banský úrad, J. Straku 19, Banská Štiavnica MWh JT 0,07
4. OM 1201276; Obvodný banský úrad, 9. mája 2, Banská Bystrica MWh JT 9,3
5.OM 1201275; Obvodný banský úrad, 9. mája 2, Banská Bystrica MWh JT 2,1
6.OM 38956; Obvodný banský úrad, Timonova 23, Košice MWh JT 6,01
7. OM 301572; Bez ulice I 4031, Spišská Nová Ves MWh JT 0,0
SPOLU MWh 35.64
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. OM 6217742 ; EIC kód 24ZSS62177420001 istič 3 x 63 A; sadzba C2- jednopásmová; 3 fázy; max.rezervovaná kapacita 41
2. OM 6100878; EIC kód 24ZSS6100878000L istič 25 A; sadzba C1 - jednopásmová; 1 fáza; max.rezervovaná kapacita 5
3. OM 6100874; EIC kód 24ZSS61008740004 istič 25 A; sadzba C1 - jednopásmová; 1 fáza;  max.rezervovaná kapacita 5
4. OM 1201276; EIC kód 24ZSS120127600AG istič 3 x 21 A; sadzba C2 - jednopásmová; 3 fázy; max.rezervovaná kapacita 14
5.OM 1201275; EIC kód 24ZSS 1212750004 istič 3 x 40 A; sadzba C2 - jednopásmová; 3 fázy; max.rezervovaná kapacita 26
6. OM 38956; EIC kód 24ZV500000192349 istič 3 x 32  A; sadzba C2 - jednopásmová; 3 fázy
7. OM 301572; EIC kód 24ZVS0000056449G istič  25 A; sadzba C2 - jednopásmová; 3 fázy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje zabezpečenie plynulých a spoľahlivých dodávok elektrickej energie a s tým súvisiacich služieb.
Množstvá odobratej elektrickej energie sú predpokladané.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energie pre odberné miesta odberateľa vrátane prevzatia úplnej zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb súvisiacich s prepravou a distribúciou do odberných miest v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Objednávateľ umožňuje uplatniť obchodnú toleranciu odberu vo rozsahu +/- 50 %.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sústave. V prípade potreby dodávateľ zabezpečí uzatvorenie distribučnej zmluvy.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie a kontaktné údaje oprávnenej osoby /oprávnených osôb  vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, e-mail).
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky súvisiace náklady s dodávkou elektrickej energie (silová elektrina, stála platba za odberné miesto, spotrebná daň, zložky za distribúciu vrátane prenosu elektriny,cena za službu skladovania...).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami. Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného množstva spotreby  elektrickej energie  dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky atď.),  v súlade s prílohou č.1 OUEP (OSOBITNÉ USTANOVENIA O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU) Čl.VI, bod 6.11.
Miestom plnenia sú OM v Banskobystrickom kraji a v  Košickom kraji.
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo  elektrickej energie  za 12 mesiacov, cenu za poskytnutie distribučných služieb v cenách príslušného PDS, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému schválené pre obdobie dodávky ÚRSO, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, cenu za služby skladovania, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle článku V. OUEP (Príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam)
Ponúkaná cena bude predkladaná za celé množstvo odberu.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO.
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Cena bude uhradená v mene euro.
Dodávateľ elektrickej energie bude pre jednotlivé odberné miesta 1 x mesačne fakturovať cenu s DPH za predpokladané mesačné množstvo.
Cena za dodávku elektrickej energie bude fakturovaná formou preddavkových  faktúr 1x mesačne (1/12  zmluvného množstva)  a to vždy k poslednému dňu príslušného mesiaca.  Preddavková faktúra môže byť  vystavovaná  jedna, za všetky odberné miesta, s rozpisom  pre každé odberné miesto. Faktúry budú doručené  na adresu sídla objednávateľa. Vyúčtovacie faktúry žiada objednávateľ vystaviť  jednotlivo pre každé odberné miesto zvlášť  s doručením na adresu sídla objednávateľa.
Faktúra za dodávky vystavená dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Vyúčtovacím obdobím, za ktoré sa vykonáva odpočet meradla, je šesť mesiacov (t.j.  k 30. 6. 2024 a k 31. 12. 2024).
Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa,
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej  elektrickej energie .
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. Odberateľ sa zaväzuje na toto obdobie uzatvoriť zmluvu s dodávateľom za podmienok, ktoré budú výsledkom dohodovacieho konania dodávateľa s odberateľom.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje a prípustné je len pri závažnom porušení zmluvy zo strany odberateľa.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Príloha č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 1.1.2024 00:00 h
Deň skončenia dodávky 31.12.2024 24:00 h
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:
Fakturačné obdobie – kalendárny mesiac
Realizácia platby - úhrada za elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku
Forma faktúry - faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme
Vystavenie faktúry –najneskôr do 15 dňa nasledujúceho mesiaca za predpokladané mesačné množstvo (1/12 množstva)
Splatnosť faktúry – 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
Splatnosť vyúčtovacej faktúry – 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kammerhofská 25, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 01.01.2025 00:00

35,64 MWh

16 000,00

16 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2023 14:28

10.10.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2023 11:15 - Vstupná ponuka 15 596,63 € Cena s DPH
09.10.2023 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka 15 596,63 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS