00164381
Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Zabezpečenie nákupu čistiacich potrieb, prostriedkov a hygienického materiálu 2
čistiaci prostriedok, chémia na čistenie, toaletný papier, papierové utierky na ruky, kuchynské papierové utierky, servítky, kozmetické utierky
Tovar
1. Nákup čistiacich potrieb, prostriedkov a hygienického materiálu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tekuté mydlo veľké (do dávkovačov) | ks | 215 | ||
Tekuté mydlo malé (s dávkovačom) | ks | 600 | ||
Krém na ruky nechtíkový | ks | 20 | ||
Tekutý čistiaci krém s dezinfekčnou zložkou | ks | 150 | ||
Koncentrovaný saponát na ručné umývanie riadu | ks | 322 | ||
Leštenka na nábytok | ks | 50 | ||
Čistiaca pasta | ks | 10 | ||
Soľ do umývačky riadu | bal. | 30 | ||
Leštidlo do umývačky riadu | ks | 30 | ||
Tablety do umývačky riadu "all in one" | bal. | 50 | ||
Vedro | ks | 10 | ||
Švédska utierka z mikrovlákna | ks | 30 | ||
Špongia na riad malá | bal. | 150 | ||
Vlhčené obrúsky na nábytok | bal. | 100 | ||
Utierky papierové ZZ skladané 2-vrstvové | kartón | 550 | ||
Kuchynské utierky 2-vrstvové | bal. | 300 | ||
Gastro servítky dvojvrstvové biele | bal./ks | 300/100 | ||
Kozmetické utierky vyťahovacie 3-vrstvové | bal. | 50 | ||
Osviežovač vzduchu sprej | ks | 50 | ||
Toaletný papier Jumbo ø27 2-vrstvový | ks | 1800 | ||
Toaletný papier Jumbo ø19 2-vrstvový | ks | 1200 | ||
Toaletný papier ø14 3-vrstvový | ks | 300 | ||
PE vrece na odpad 60L EKO | rolka | 50 | ||
PE vrece na stavebný odpad 120L | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tekuté mydlo veľké (do dávkovačov) | - s obsahom antibakteriálnej zložky, určené do dávkovačov mydla, objem 5 l |
Tekuté mydlo malé (s dávkovačom) | - s dávkovačom, s obsahom antibakteriálnej zložky, objem (min. - max.) 300 - 400 ml, napr. výrobok BANDERM antibakteriálne tekuté mydlo, 300 ml |
Krém na ruky nechtíkový | - objem (min. - max.) 85 - 100 ml, napr. Indulona Profi Nechtíkový regeneračný, zkľudňujúci krém na ruky 100 ml |
Tekutý čistiaci krém s dezinfekčnou zložkou | - objem (min. - max.) 500 - 600 ml/g |
Koncentrovaný saponát na ručné umývanie riadu | - výrobok značky JAR alebo kvalitatívne rovnaký ekvivalent, dermatologicky testovaný, objem (min. - max.) 450 - 500 ml, napr. výrobok JAR Platinum Lemon & Lime |
Leštenka na nábytok | - sprejová forma, s obsahom včelieho vosku, objem (min. - max.) 350 - 400 ml, napr. výrobok Brait leštenka na nábytok Classic s včelím voskom, 350ml |
Čistiaca pasta | - na keramické obklady, vane, umývadlá a pod., hmotnosť (min. - max.) 200 - 250 g |
Soľ do umývačky riadu | - výrobok značky Finish alebo kvalitatívne rovnaký ekvivalent, hmotnosť (min. - max.) 1500 - 1750 g, napr. výrobok Calgonit Finish Soľ 1,5 kg |
Leštidlo do umývačky riadu | - výrobok značky Finish alebo kvalitatívne rovnaký ekvivalent, objem (min. - max.) 750 - 800 ml, napr. výrobok Finish Shine & Protect Lemon Sparkle leštidlo 800 ml |
Tablety do umývačky riadu "all in one" | - výrobok značky Finish alebo kvalitatívne rovnaký ekvivalent, vlastnosti "all in one", počet tabliet v balení (min. - max.) 45 - 52 ks, napr. výrobok Finish Powerball All in One Max Lemon |
Vedro | - plastové, s výlevkou, oválne alebo obdlžníkové, objem (min. - max.) 10 - 12 l |
Švédska utierka z mikrovlákna | - balená, materiál min. 250 g/m2, rozmery 30 cm x 35 cm |
Špongia na riad malá | - 10 ks v balení, rozmery (min. - max.) 8-9 cm x 5-6 cm x 2,5-3 cm |
Vlhčené obrúsky na nábytok | - parfumované, počet ks v balení (min.) 30 ks, napr. LINTEO čistiace obrúsky na nábytok 40 ks |
Utierky papierové ZZ skladané 2-vrstvové | - biele, určené do zásobníka na ZZ utierky, v kartóne 20 balíkov po 150ks utierok (3000 ks utierok v kartóne), môže byť a aj iný spôsob balenia pri zachovaní celkového množstva , rozmer 225 x 230 mm |
Kuchynské utierky 2-vrstvové | - biele, 2 rolky v balení, návin min. 10 m |
Gastro servítky dvojvrstvové biele | - rozmer (min. - max.) 300 - 330 mm x 300 - 330 mm |
Kozmetické utierky vyťahovacie 3-vrstvové | - balenie: papierový box v tvare kocky, napr. výrobok Tento Headline kozmetické utierky 3vrstvové |
Osviežovač vzduchu sprej | - objem (min. - max.) 240 - 300 ml, napr. výrobok Glade by Brise Relaxing Zen osviežovač vzduchu v spreji s vôňou Japonskej záhrady 300 ml alebo ekvivalent |
Toaletný papier Jumbo ø27 2-vrstvový | - biely, z celulózy, ø 27 cm, návin min. 247 m, balenie 6 rolí. Aktívny toaletný papier využívajúci technológie BATP (biologicActive Tissue Paper), ktorá zabraňuje riziku upchatia potrubia |
Toaletný papier Jumbo ø19 2-vrstvový | - biely, z celulózy, ø 19 cm, návin min. 140 m, balenie 12 rolí. Aktívny toaletný papier využívajúci technológie BATP (biologicActive Tissue Paper), redukuje nepríjemné zápachy, čistia potr. a septik |
Toaletný papier ø14 3-vrstvový | - biely, z celulózy, do zásobníka |
PE vrece na odpad 60L EKO | - čierne, 10 ks/1 rolka, rozmery 590 x 750 mm |
PE vrece na stavebný odpad 120L | - pevné čierne, rozmery 700 x 1100 x 0,16 mm |
Názov |
Objednávateľ požaduje spolu s predložením ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zmluvy v zmysle čl. XIII. bod (8) OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári. |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
Zmluva má charakter rámcovej dohody, t. j. celkové množstvá tovarov, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy, sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie alebo väčšie množstvo tovaru v závislosti od svojich potrieb. Celkový finančný limit zmluvy nesmie byť prekročený (súčin predpokladaného množstva a jednotkovej ceny s DPH). |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ akceptuje, že právo vystavenia objednávky má len objednávateľ. Objednávateľ e-mailom doručí dodávateľovi objednávku tovaru s uvedením druhu a množstva tovaru. Dodávateľ najneskôr nasledujúci pracovný deň e-mailom potvrdí objednávku a oznámi objednávateľovi dátum a čas dodania tovaru. Dodávateľ je povinný dodať tovar do troch pracovných dní od potvrdenia objednávky podľa predchádzajúcej vety. |
Miestom dodania predmetu zmluvy je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní po akceptácii vlastného návrhu plnenia zákazky, ktorý je dodávateľ povinný predložiť. |
Objednávateľ je povinný v dohodnutom mieste dodania tovaru prevziať riadne a včas ponúknutý tovar, ak je bez akýchkoľvek vád. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe dodacieho listu. |
Dodanie tovaru podľa objednávok je nutné zabezpečiť do konca nasledujúceho pracovného dňa od prijatia objednávky, ak bola odoslaná do 16:00 hod. Za pracovný deň sa považujú dni pondelok až piatok od 8:00 do 16:00 hod. s výnimkou dní štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja. |
II. POŽIADAVKY NA TOVAR |
Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, potvrdenia výrobcu, ako aj všetky vlastnosti tovaru vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
Dodaný tovar musí byť zabalený v originálnym balení od výrobcu tovaru, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru. Odovzdať tovar v mieste dodania plnenia zmluvy je možné len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy, bez zjavných vád, dodaný v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
III. CENA |
Dodávateľ je povinný predložiť rozpočet, ktorý musí byť súčasťou vlastného návrhu plnenia zákazky, v ktorom pre jednotlivé položky dodávateľ uvedie: typ/označenie tovaru a služby (obchodné označenie, značku / výrobcu), jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Cena za predmet zmluvy v rozpočte musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy uvedenej v článku IV. FAKTURÁCIA. |
Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Vzorec výpočtu zmluvnej ceny na základe objednávky podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy: súčin množstva a jednotkových cien bez DPH aj s DPH podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
Jednotkové ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas trvania zmluvy. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platiteľom DPH, avšak po uzavretí zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zmluvy o hodnotu DPH. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z. “) a cenu vrátane DPH. |
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je však povinný postupovať podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z., resp. podľa § 7 a/ v prípadoch ak nadobudne predmet zmluvy v tuzemsku z iného členského štátu. |
IV. FAKTURÁCIA |
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená po každej objednávke na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Dodávateľ po dodaní predmetu zmluvy vyhotoví faktúru. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, resp. ak k faktúre nebude pripojená kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru. |
V takomto prípade objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
V. ZMLUVNÉ POKUTY |
Ak Dodávateľ odmietne poskytnúť alebo neposkytne akúkoľvek časť plnenia predmetu tejto zmluvy riadne a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty alebo predčasne ukončiť zmluvu v súlade s OPEP. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s OPEP Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na jej úhradu Dodávateľovi. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy, toto porušenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ bude mať právo odstúpiť od zmluvy. |
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa predmetu zmluvy bude objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% z ceny plnenia, a to za každý aj začatý deň omeškania. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku porušenia povinností súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy, a to v prípadoch, keď dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy resp. aj z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
V prípade, že dodávateľ nedodá tovary podľa funkčnej a technickej špecifikácie v požadovanej kvalite, čoho následkom dôjde k poškodeniu zariadení, ktoré vlastní objednávateľ, dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť náhradu alebo opravu poškodeného zariadenia, ktoré vzniklo dodaním tovaru, ktorý nespĺňa technickú špecifikáciu. |
Všetky doklady a dokumenty v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
Poskytovateľ sa zaväzuje dodávať tovar so zníženým negatívnym vplyvom na životné prostredie, ktorý spĺňa Európsku enviromentálnu značku “Enviromentálna značka EÚ” podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 66/2010 o environmentálnej značke EÚ. |
1 Stromová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
17.10.2023 13:47 — 17.10.2024 13:47
1,00 sada
23 211,06
19 343,00
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2023 13:51
13.10.2023 13:44
13.10.2023 13:59
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2023 16:40 - Vstupná ponuka | 23 211,06 | € | Cena s DPH |
13.10.2023 07:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: