30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Kancelárske stroje, zariadenia a príslušenstvo
termoviazač
Tovar
1. Termoviazač
|
|
---|---|
Funkcia |
vykonávanie termoväzby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Určený na termálnu väzbu, umožňuje vykonávanie termoväzby jedného alebo viacerých zväzkov súčasne až do celkovej hrúbky 60 mm, automatické vypnutie po 30 minútach nečinnosti, zvuková a svetelná signalizácia, maximálny počet stránok na viazanie: 300, termoväzba vo formáte: A4 | popis |
Vhodný na viazanie najrôznejších dokumentov formátu A4, jednoduchá obsluha a manipulácia, nahriatie do pracovného stavu za 4 minúty, viazanie jedného či viacerých zväzkov súčasne, dvojitá tepelná ochrana na bezpečnú obsluhu, možnosť skladovania vo zvislej polohe, voliteľná doba väzby, maximálna hrúbka zväzku 60 mm (600 listov A4) | popis 2 |
typ | Termálny viazač Fellowes Helios 60, alebo ekvivalent |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane všetkých vedľajších nákladov a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa. |
Miesto plnenia predmetu zákazky - Banská Bystrica |
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom jazyku. |
Doručenie faktúry spolu s dodávkou. |
Požaduje sa dodanie originálu faktúry a originálu dodacieho listu spolu s dodaním tovaru. |
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 08,00-14,00 hod. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Termín na dodanie tovaru bude do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky. |
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne. |
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
16.10.2023 12:38 — 31.10.2023 12:38
1,00 súhrn požadovaného množstva
436,13
363,44
rozpis položiek
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2023 13:10
12.10.2023 09:00
12.10.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.10.2023 13:13 - Vstupná ponuka | 436,13 | € | Cena s DPH |
12.10.2023 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 430,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: