• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2023 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 12:18
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2023 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2023 09:15

Detail zákazky Z202310902

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2023 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 12:18
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2023 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2023 09:15

Základné údaje

Z202310902

OF-279740

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8422308

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

44602731

Elektroservis VV, s.r.o.

Čemernianska 50, Vranov nad Topľou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konvektomat elektrický digitálny, panvica smažiaca elektrická

konvektomat, varenie, panvica, smaženie, stravovacie zariadenie

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 51100000-3 - Inštalácia elektrických a mechanických zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konvektomat elektrický digitálny
Funkcia
konvektomat elektrický  s podstavcom pre potreby stravovacieho zariadenia verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
rozmer odporúčaný cm 85x85x100 95x95x115
príkon kW 17 19
napätie V 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kapacita 10x GN 1/1  -  20xGN 1/2
typ médium elektrina
podstavec nerezový so zásuvkami pre nádoby kompatibilný s konvektomatom zaručujúci bezpečné uloženie stroja
režim tepelnej úpravy 30 - 250 ° C  (pečenie, varenie, kombinácia režimov)
regulácia a nastavenie vlhkosti a pary požaduje sa
regulácia a nastavenie cirkulácie vzduchu požaduje sa
iClima požaduje sa
riadenie a regulácia vlhkosti s presnosťou na 10% vďaka priamemu meraniu sondou vlhkosti požaduje sa
funkcia Cool-down vzduchom a vodou (funkcia rýchleho schladenia komory) požaduje sa
režimy tepelnej úpravy : (5) regulovaná para pri nízkej teplote 30-98 ° C, varenie v pare  pri 99 °C, super para 100- 130 °C, kombinovaný režim (para-pečenie) 30-300 °C, konvekcia (suchý vzduch) 30 - 300 °C požaduje sa
odvlhčovanie komory pre chrumkavý a zlatistý efekt pečených produktov požaduje sa
väčšia saturácia pary v komore ako pri konvektomate s nástrekovým systémom požaduje sa
automatické a nastaviteľné vypúšťanie generátora pary každých 24 hodín varenia požaduje sa
režim SAT (servisný asistent) požaduje sa
senzor EZ: vpichovacia ihla so 4 meracími bodmi požaduje sa
6 programovateľných rýchlostí cirkulácie vzduchu ( od 1400 RPM po zastavenie turbíny) požaduje sa
odložený štart požaduje sa
možnosť voľby 1/2 výkonu požaduje sa
systém automatického zvlhčovania požaduje sa
systém automatického odvlhčovania požaduje sa
integrovaná brzda turbíny pre väčšiu bezpečnosť nižšiu spotrebu energie požaduje sa
špeciálny povlak odrážajúci teplo na vnútornom skle pre lepší tepelný rozvod a úsporu energie požaduje sa
materiál : nerezová oceľ AISI 304 ( vnútro zrkadlovo leštené) požaduje sa
iWashing automatické umývanie ( šetrné k životnému prostrediu) požaduje sa
 2. Panvica smažiaca elektrická
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
objem l 60 80
rozmer cm 80x70x80 85x90x90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevádzková teplota 50 - 320°C
typ médium elektrina
kontrolka zapnutia a ohrevu požaduje sa
elektroventil na napúšťanie vody požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia :  Michalovce, Ul. obrancov mieru 4
Vrátane zaškolenia min. 6 osôb v rozsahu max. 3 hodiny obsahujúce preškolenie ako používať zariadenie, analyzovanie a optimalizovanie procesov vo výrobe pokrmov, preškolenie kuchynského  personálu a poučenie o procesoch
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, montáže a montážneho materiálu k tovaru, revíznej správy a odskúšania prevádzky schopnosti všetkých funkčných prvkov
Spísanie a odovzdanie odovzdávacieho a preberacieho protokolu, odovzdanie prehlásenia o zhode alebo certifikátu, odovzdanie ďalších dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky
Návod na použitie, technické dokumentácie-manuál v slovenskom alebo českom jazyku
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ predloží vrámci ponuky vlastný návrh riešenia t.j. presný technický popis a typ ponúkaného tovaru na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, podrobný opis s fotkou ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia, tovar musí spĺňať všetky technické parametre uvedeného referenčného modelu, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení (potvrdzujúci e-mail) ponúkaného typu
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN, výrobok musí spĺňať vyhlášku 50/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č.124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Zmluvné a platobné podmienky: požadujeme lehotu splatnosti faktúry do 30 dní od doručenia faktúry, faktúra bude vystavená dňom riadne a včasne dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou , vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Spôsob a čas dodania: dodanie  do 14 kalendárnych dní a montáž počas pracovných dní v čase 7.00-13.00 hod, termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonicky , oprávnená osoba kupujúceho a jeho emailová adresa pre účely dodania a prevzatia bude upresnená po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie pozáručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia tovaru do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely.
Nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika. Dodávateľ certifikovaným servisom-doložiť kópiu servis zmluvy medzi dodávateľom a výrobcom zariadenia o spôsobilosti dodávateľa vykonávať servis na dané zariadenie.
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa emailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 5 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom. Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný tovar a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému tovaru, z ktorej je zrejmé, že tento tovar spĺňa všetky požiadavky na tovar, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné tovary, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami súvisiacimi so zabezpečením ochrany zamestnancov pred škodlivými vplyvmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) a tiež písm. f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Ukončenie zmluvného vzťahu: Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: - Nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve resp objednávke - Dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve - Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na používanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska - Ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami trhoviska
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa pričom objednávateľ: - Ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti - Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS - Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie osloboditeľov č.30, Michalovce, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

16.10.2023 10:51 — 31.10.2023 10:53

2,00 ks

11 960,40

9 967,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2023 11:24

09.10.2023 12:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 480
 53
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2023 12:40 - Vstupná ponuka 11 960,40 € Cena s DPH
09.10.2023 11:17 - Najvýhodnejšia ponuka 11 149,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS