• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2023 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2023 12:50

Detail zákazky Z202310877

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2023 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2023 12:50

Základné údaje

Z202310877

OF-279609

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8466198

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

50595831

L'FABRICA, s.r.o.

Bratislavská 31, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Roll - up a informačná tabula pre FMP Interreg Poľsko - Slovensko 2021 - 2027

Propagácia programu FMP

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Roll up pre účely propagácie programu Interreg Poľsko - Slovensko
Funkcia
Roll - up pre účely propagácie programu Interreg Poľsko – Slovensko v slovenskom ajv  poľskom jazyku. Špecifikácia textilnej steny: Alu konštrukcia pozostávajúca z niekoľkých komponentov, ktoré sa vzájomné spájajú na základe číselného označenia. Textilný návlek – 100%tný polyester. Obojstranne potlačený technológiou sublimácie, prateľný v práčke, v spodnej časti umiestnený zips na zapnutie na konštrukcii. Prepravná taška bez koliesok na jednoduchú prepravu a uskladnenie konštrukcie aj textilného návleku.Spracovanú vlastnú grafiku, logá, fotky a texty budú zabezpečené zo strany Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
rozmery cm 91x250x45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
gramáž 170g/m2
 2. Informačná tabula - PVC doska
Funkcia
Informačná tabula - PVC doska, pre účely propagácie programu Interreg Poľsko – Slovensko v slovenskom aj v poľskom jazyku. Špecifikácia fólie: samolepiaca fólia PVC pre všeobecné použitie v interiéri a exteriéri. Vhodná pre krátkodobé alebo strednodobé aplikácie na rovných povrchoch, verzia s čírym lepidlom a vysokou nepriehľadnosťou. Spracovanú vlastnú grafiku, logá, fotky a texty budú zabezpečené zo strany Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
rozmery cm 80x40
hrúbka mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia fólie samolepiaca fólia PVC
merná hmotnosť 0,47g/cm3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
!!!UPOZORNENIE - vzhľadom na nové podmienky elektronického trhoviska - Požaduje sa uviesť  VLATNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontrakčnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť  Zmluvy a bez vloženia vlastného návrhu nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 3 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť, musí byť súčasťou kontrakčnej ponuky a obsahovať požadované informácie.
Objednávateľ je povinný zaslať grafické podklad Dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy
Dodávateľ je povinný zaslať spracovaný grafický návrh všetkých položiek do 5 pracovných dní od zaslania grafických podkladov od Objednávateľa
Dodávateľ je povinný doručiť  celý predmet zákazky najneskôr do 6 týždňov od konečného odsúhlasenia grafického návrhu Objednávateľom
Uplynutím 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy dochádza v prípade neodsúhlasenia Vlastného návrhu plnenia zákazky k automatickému ukončeniu Zmluvy, keďže uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. Objednávateľ môže odstúpiť od Zmluvy pre podstatné porušenie Zmluvy Dodávateľom za: a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke b) dodanie predmetu Zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v Zmluve
Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska
Objednávateľ požaduje aby súčasťou rozpočtu a aj faktúry bolo uvedené číslo súvisiaceho projektu, názov projektu, názov programu financovaného z EÚ s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 48, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

30.10.2023 12:00 — 30.11.2023 09:00

1,00 kpl

278,80

232,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Predmetom plnenia je detailná obrazová ukážka každého ponúkaného tovaru s podrobnou špecifikáciou - opisom technických vlastností, ako vlastný návrh ktorý bude prílohou Zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2023 09:05

19.10.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 364
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2023 14:22 - Vstupná ponuka 260,40 € Cena s DPH
11.10.2023 14:22 - Najvýhodnejšia ponuka 260,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS