• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2023 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2023 15:50

Detail zákazky Z202310851

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2023 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2023 15:50

Základné údaje

Z202310851

OF-279691

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8416664

Objednávateľ

31947000

Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky

Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie platnosti existujúcemu produktu ESET PROTECT Entry On-Prem

Antivírusová ochrana

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie platnosti existujúcemu produktu ESET PROTECT Entry On-Prem alebo ekvivalent
Funkcia
Predĺženie existujúcej licencie produktov „ESET PROTECT Entry On-Prem " o 12 mesiacov na 350 ks koncových zariadení alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Produktový balík ESET PROTECT Entry On-Prem alebo ekvivalent ks 350
Dĺžka trvania licenčného obdobia každej licencie mesiac 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Produkty určené pre OS – stolové/prenosné počítače Microsoft Windows 11, 10
Produkty určené pre OS – servery Microsoft Windows Server 2022, 2019, 2016
Produkty určené pre mobilné zariadenia Android 8+, Apple iOS 14+
Možnosť centralizovanej správy riešenia prostredníctvom lokálne inštalovaného servera Áno
Jazyk produktov: Slovenčina
Softvérová podpora: Sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri predĺžení licencií produktov ESET sa požaduje zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča)
Objednávateľ má v čase obstarávania platné licencie ESET PROTECT Entry On-Prem
Platené licenčné obdobie požaduje Objednávateľ 12 mesiacov od 16.10.2023.
Čiastkové plnenie sa nepripúšťa. Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy a všetky dodané produkty musia byť od jedného výrobcu.
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.) v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (ďalej len "OPEP").
Pri dodaní ekvivalentu (produkt s rovnakými alebo lepšími parametrami a od jedného výrobcu) sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov v 2 lokalitách v rámci SR, ako aj náklady na inštaláciu a upgrade koncových zariadení a serverov vo všetkých lokalitách, vrátane obstaranie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného produktu, vrátane inštalácie lokálneho servera pre centrálnu správu riešenia. Inštaláciu a plnú implementáciu ekvivalentu zabezpečí dodávateľ. Termín implementácie a vykonania školení do 15.10.2023.
Dodávateľ ekvivalentu je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť detailný harmonogram implementácie dodávaných licencií na jednotlivé pracoviska objednávateľa. Konkrétne adresy miest inštalácie budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi a/alebo jeho pracoviskám v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. Dodávateľ je povinný na požiadanie dodať Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje na zodpovednú osobu. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť bezodkladne po dodaní predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie niektorej definovanej špecifikácie a/alebo požiadavky objednávateľa. Splnenie požiadaviek objednávateľa preukazuje dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa.
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky, všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 110, 042 65 Košice, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

11.10.2023 15:30 — 13.10.2023 12:00

1,00 zákazka

7 000,00

4 480,00

Súčasťou vlastného návrhu plnenia zákazky musí byť uvedená konkrétna výrobná značka, typ dodávaného tovaru a uviesť technické parametre dodávaného tovaru, tak aby bolo preukázané splnenie technických parametrov požadovaných verejným obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.10.2023 14:48

09.10.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2023 07:45 - Vstupná ponuka 5 940,00 € Cena s DPH
05.10.2023 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 5 940,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS