31947000
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Zadunajská cesta 8, Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie platnosti existujúcemu produktu ESET PROTECT Entry On-Prem
Antivírusová ochrana
Tovar, Služba
1. Predĺženie platnosti existujúcemu produktu ESET PROTECT Entry On-Prem alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predĺženie existujúcej licencie produktov „ESET PROTECT Entry On-Prem " o 12 mesiacov na 350 ks koncových zariadení alebo ekvivalent |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Produktový balík ESET PROTECT Entry On-Prem alebo ekvivalent | ks | 350 | ||
Dĺžka trvania licenčného obdobia každej licencie | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Produkty určené pre OS – stolové/prenosné počítače | Microsoft Windows 11, 10 |
Produkty určené pre OS – servery | Microsoft Windows Server 2022, 2019, 2016 |
Produkty určené pre mobilné zariadenia | Android 8+, Apple iOS 14+ |
Možnosť centralizovanej správy riešenia prostredníctvom lokálne inštalovaného servera | Áno |
Jazyk produktov: | Slovenčina |
Softvérová podpora: | Sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie |
Názov |
Pri predĺžení licencií produktov ESET sa požaduje zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) |
Objednávateľ má v čase obstarávania platné licencie ESET PROTECT Entry On-Prem |
Platené licenčné obdobie požaduje Objednávateľ 12 mesiacov od 16.10.2023. |
Čiastkové plnenie sa nepripúšťa. Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy a všetky dodané produkty musia byť od jedného výrobcu. |
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. |
Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.) v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (ďalej len "OPEP"). |
Pri dodaní ekvivalentu (produkt s rovnakými alebo lepšími parametrami a od jedného výrobcu) sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov v 2 lokalitách v rámci SR, ako aj náklady na inštaláciu a upgrade koncových zariadení a serverov vo všetkých lokalitách, vrátane obstaranie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného produktu, vrátane inštalácie lokálneho servera pre centrálnu správu riešenia. Inštaláciu a plnú implementáciu ekvivalentu zabezpečí dodávateľ. Termín implementácie a vykonania školení do 15.10.2023. |
Dodávateľ ekvivalentu je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť detailný harmonogram implementácie dodávaných licencií na jednotlivé pracoviska objednávateľa. Konkrétne adresy miest inštalácie budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi a/alebo jeho pracoviskám v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. Dodávateľ je povinný na požiadanie dodať Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje na zodpovednú osobu. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť bezodkladne po dodaní predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie niektorej definovanej špecifikácie a/alebo požiadavky objednávateľa. Splnenie požiadaviek objednávateľa preukazuje dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky, všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Hlavná 110, 042 65 Košice, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
11.10.2023 15:30 — 13.10.2023 12:00
1,00 zákazka
7 000,00
4 480,00
Súčasťou vlastného návrhu plnenia zákazky musí byť uvedená konkrétna výrobná značka, typ dodávaného tovaru a uviesť technické parametre dodávaného tovaru, tak aby bolo preukázané splnenie technických parametrov požadovaných verejným obstarávateľom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2023 14:48
09.10.2023 15:00
09.10.2023 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2023 07:45 - Vstupná ponuka | 5 940,00 | € | Cena s DPH |
05.10.2023 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 940,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: