• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2023 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2023 14:34
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2023 14:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2023 14:50

Detail zákazky Z202310850

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2023 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2023 14:34
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2023 14:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2023 14:50

Základné údaje

Z202310850

OF-279715

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8447886

Objednávateľ

37781120

Hornozemplínske osvetové stredisko vo Vranove nad Topľou

Sídlisko 1.mája 74, Vranov nad Topľou, 09301, SVK

Dodávateľ

54623626

Ľubenka catering, s.r.o.

Pribinova 1, Trebišov, 07501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytnutie a podanie stravy pre účastníkov celoštátnej súťaže Nositelia tradícií 2023

strava

  • 55500000-5 - Služby jedální a hromadného stravovania
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytnutie a podanie stravy pre účastníkov celoštátnej súťaže Nositelia tradícií 2023
Funkcia
Poskytnutie a podanie stravy pre účastníkov celoštátnej súťaže Nositelia tradícií 2023
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Poskytnutie  a podanie stravy, t. j. obedy a večere pre účastníkov celoštátnej súťaže Nositelia tradícií 2023 v termíne od 28. do 29. 10. 2023 (sobota a nedeľa). počet osôb 250 350
a) Strava sobota  : obed pozostáva - šalát, polievka, hlavné jedlo, 1 x nealko nápoj  formou  servírovania. Maximálna jednotková cena obeda 8,- € s DPH/1 osoba počet osôb 250 350
b) Strava sobota:  večera pozostáva - šalát, hlavné jedlo, 1 x nealko nápoj formou servírovania. Maximálna jednotková cena obeda 7,50,- € s DPH/1 osoba. počet osôb 250 350
a) Strava nedeľa : obed pozostáva - šalát, polievka, hlavné jedlo, 1 x nealko nápoj formou servírovania. Maximálna jednotková cena obeda 8,- € s DPH/1 osoba počet osôb 250 350
a) Strava nedeľa: večera pozostáva - bageta - 225 g, 1 x nealko nápoj formou servírovania. Maximálna jednotková cena obeda 4,50,- € s DPH/1 osoba. počet osôb 250 350
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť rozpis jednotkovej ceny, aj celkovú cenu v EUR bez/s DPH, sadzbu DPH. Celková zmluvná cena je vrátane všetkých nákladov spojených s plnením Zmluvy.
3. Dodávateľ sa Objednávateľovi zaväzuje, že službu poskytne v termíne od 28 10. 2023 do 29. 10. 2023.
4. Dodávateľ poskytne službu na základe jednorázovej objednávky, ktorú vystaví Objednávateľ.
5. Splatnosť vystavenej faktúry je 14 dní, na základe skutočne poskytnutej služby. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný ku faktúre predložiť objednávku, ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť jej prílohy.
6. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak uzatvorená Zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete Zmluvy. Dodávateľ je zároveň oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ nedodrží dohodnutý termín. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej strane, bude Zmluva považovaná za ukončenú.
7.Maximálna celková cena Objednávateľa je 9 800,- € bez DPH.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M. R. Štefánika 875, 093 01 Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika

28.10.2023 11:00 — 29.10.2023 20:00

1 400,00 ks

9 800,00

9 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.10.2023 14:40

16.10.2023 14:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 107
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2023 12:48 - Vstupná ponuka 9 600,00 € Cena s DPH
16.10.2023 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka 9 380,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS