• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2023 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2023 11:35

Detail zákazky Z202310831

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2023 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2023 11:35

Základné údaje

Z202310831

OF-279616

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8416649

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

53718879

RADIX MEDICAL spol. s r. o.

Kremnička 36, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Videokolposkop s nakloneným binokulárom pre gynekológiu

videokolposkop, binokulár, monitor, kamera

  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Videokolposkop s nakloneným binokulárom pre gynekológiu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Videokolposkop s nakloneným binokulárom pre gynekológiu komplet 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky: Stojanový kolposkop s nakloneným binokulárom.
Minimálne požiadavky: Stojan na kolieskach so zámkom všetkých kolies.
Minimálne požiadavky: Minimálne 5-stupňové zväčšenie.
Minimálne požiadavky: Zväčšenie minimálne 25x.
Minimálne požiadavky: Objektív s manuálnym zaostrovaním.
Minimálne požiadavky: Vstavaný zelený filter.
Minimálne požiadavky: Kĺbové rameno s rotáciou 360O.
Minimálne požiadavky: LED diódový zdroj svetla s min. výkonom 80w.
Minimálne požiadavky: Integrovaná digitálna HD kamera s min. rozlíšením 1920 x 1080 p.
Minimálne požiadavky: HD video recorder s pevným diskom min. 2 TB.
Minimálne požiadavky: Monitor s full HD rozlíšením s min. uhlopriečkou 21“ vrátane stojana na monitor.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (do Martina), vynesenia do určeného priestoru, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu.
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nerepasovaný tovar v originálnom balení.
3. Záruka a záručný servis v trvaní minimálne 12 mesiacov.
4. Ak sa vo Funkčnej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentného tovaru spĺňajúceho všetky požiadavky Funkčnej špecifikácie predmetu zákazky.
5. V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná špecifikácia predmetu zákazky.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požiadaviek funkčnej špecifikácie odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným produktom spĺňajúcim minimálne požiadavky funkčnej špecifikácie, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa funkčnú/technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či je ponúkaný tovar v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
8. Predložená funkčná/technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je tovar, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa.
9. Dodávateľ určí kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu Zmluvy a bude o tom najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy informovať Objednávateľa. Informácia musí obsahovať meno, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby zodpovednej za realizáciu Zmluvy zo strany Dodávateľa.
10. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
11. Pri zámene tovaru, poskytnutí iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť prevzatie; náklady na vrátenie hradí Dodávateľ.
12. V prípade zistenia závady na dodanom produkte do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady Dodávateľa.
13. Návody v slovenskom alebo českom jazyku.
14. Celková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
15. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
16. Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu a množstva dodaného tovaru so zmluvou, uvedení do prevádzky a zaškolení personálu, potvrdením dodacieho listu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa.
17. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
18. Zmluvné a platobné podmienky: Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa);
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Preddavok sa neposkytuje. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania a zaškolenia.
19. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie;
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe;
ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia.
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

13.10.2023 08:00 — 29.12.2023 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

16 062,42

16 062,42

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.10.2023 10:39

09.10.2023 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2023 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2023 08:41 - Vstupná ponuka 16 062,42 € Cena bez DPH
09.10.2023 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 16 062,42 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS