30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Oprava hasiacich prístrojov
hasiaci prístroj, kontrola, požiarna ochrana
Služba
1. Oprava a tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava a tlaková skúška hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky č. 347/2022 Z.z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oprava a tlaková skúška prenosných HP | ks | 83 |
Názov |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne vykonania služby kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy najmenej 3 pracovné dni pred jej uskutočnením. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť ponuku podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (vypracovanie protokolov o oprave a tlakovej skúške, štítkov o tlakovej skúške, dopravné náklady). |
Požaduje sa predložiť mená kontaktných osôb pre plnenie služby do 4 dní od uzavretia zmluvy. |
Všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu, musia byť zahrnuté v cene jednotlivých úkonov. Nemôžu byť fakturované osobitne. |
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na hasiace prístroje do 4 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa vystaviť protokoly o oprave a tlakovej skúške HP a ich doručenie pred fakturáciou. |
Požaduje sa vykonanie opravy a tlakovej skúšky HP v pracovných dňoch v čase od. 07:00 do 13:00 hod.. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú protokoly o oprave a tlakovej skúške, respektíve o vyradení. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pokiaľ dodávateľovi nevznikli ešte žiadne náklady |
Požaduje sa predložiť platné oprávnenie na činnosť na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu (§ 15 zákona č. 124/2006 Z.z.), v prípade ak je Dodávateľ zamestnávateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok a opráv vyhradeného technického zariadenia a plnenie tlakovej nádoby na dopravu plynu. |
Požaduje sa predložiť platné osvedčenie na vykonávanie činnosti alebo platný preukaz na vykonávanie činnosti na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu. |
Poskytovateľ služby musí byť oprávnený na vykonávanie opráv a plnenie hasiacich prístrojov podľa § 11 c ods. 1 zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a tiež aj v súlade s vyhláškou č. 347/2022 Z.z. |
Opravy (vrátane tlakových skúšok, tlakových nádob alebo vykonávania skúšok po oprave tlakovej nádoby, plnenie a prípadné označovanie) hasiacich prístrojov budú vykonávané v opravárenských dielňach a skúšobniach poskytovateľa služby. |
Poskytovateľ služby vystaví objednávateľovi protokol o prevzatí hasiacich prístrojov do opravy, v ktorom uvedie ich konkrétne druhy a množstvá. Dopravu hasiacich prístrojov Z a DO miesta poskytovania služby zabezpečí poskytovateľ na vlastné náklady. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
19.10.2023 09:12 — 06.11.2023 09:12
83,00 ks
1 245,00
1 245,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2023 09:13
16.10.2023 09:00
16.10.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2023 09:34 - Vstupná ponuka | 1 244,99 | € | Cena bez DPH |
09.10.2023 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 035,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: