30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Oprava hasiacich prístrojov
hasiaci prístroj, kontrola, požiarna ochrana
Služba
1. Oprava a tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava a tlaková skúška hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky č. 347/2022 Z.z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oprava a tlaková skúška prenosných HP | ks | 83 |
Názov |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne vykonania služby kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy najmenej 3 pracovné dni pred jej uskutočnením. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť ponuku podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (vypracovanie protokolov o oprave a tlakovej skúške, štítkov o tlakovej skúške, dopravné náklady). |
Požaduje sa predložiť mená kontaktných osôb pre plnenie služby do 4 dní od uzavretia zmluvy. |
Všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu, musia byť zahrnuté v cene jednotlivých úkonov. Nemôžu byť fakturované osobitne. |
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na hasiace prístroje do 4 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa vystaviť protokoly o oprave a tlakovej skúške HP a ich doručenie pred fakturáciou. |
Požaduje sa vykonanie opravy a tlakovej skúšky HP v pracovných dňoch v čase od. 07:00 do 13:00 hod.. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú protokoly o oprave a tlakovej skúške, respektíve o vyradení. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pokiaľ dodávateľovi nevznikli ešte žiadne náklady |
Požaduje sa predložiť platné oprávnenie na činnosť na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu (§ 15 zákona č. 124/2006 Z.z.), v prípade ak je Dodávateľ zamestnávateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok a opráv vyhradeného technického zariadenia a plnenie tlakovej nádoby na dopravu plynu. |
Požaduje sa predložiť platné osvedčenie na vykonávanie činnosti alebo platný preukaz na vykonávanie činnosti na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu. |
Poskytovateľ služby musí byť oprávnený na vykonávanie opráv a plnenie hasiacich prístrojov podľa § 11 c ods. 1 zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a tiež aj v súlade s vyhláškou č. 347/2022 Z.z. |
Opravy (vrátane tlakových skúšok, tlakových nádob alebo vykonávania skúšok po oprave tlakovej nádoby, plnenie a prípadné označovanie) hasiacich prístrojov budú vykonávané v opravárenských dielňach a skúšobniach poskytovateľa služby. |
Poskytovateľ služby vystaví objednávateľovi protokol o prevzatí hasiacich prístrojov do opravy, v ktorom uvedie ich konkrétne druhy a množstvá. Dopravu hasiacich prístrojov Z a DO miesta poskytovania služby zabezpečí poskytovateľ na vlastné náklady. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
19.10.2023 09:12 — 06.11.2023 09:12
83,00 ks
1 245,00
1 245,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2023 09:13
16.10.2023 09:00
16.10.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2023 09:34 - Vstupná ponuka | 1 244,99 | € | Cena bez DPH |
09.10.2023 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 035,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: