• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2023 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2023 09:43
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2023 08:35

Detail zákazky Z202310812

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2023 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2023 09:43
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2023 08:35

Základné údaje

Z202310812

OF-279648

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8447882

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44801777

TOWDY s. r. o.

Planckova 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery, catridge do tlačiarní

tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení, pásky

  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery, catridge, pásky do tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP CE278X - WORKCENTRE HP LJ PROM 1536, kapacita 3 000 str. ks 25
HP CF230X - HP LJ MFP 227 SDN, kompatibilný, kapacita min. 3 500 str. ks 30
HP Q 7551X - HP LJ P3005, kapacita min. 13 000 str. ks 30
Lexmark 70C2HK0 - Lexmark CS 310 DN Color, kompatibilný, kapacita 4 000 str. ks 20
Lexmark 70C2HC0 - Lexmark CS 310 DN Color, kompatibilný, kapacita 3 000 str. ks 10
Lexmark 70C2HM0 - Lexmark CS 310 DN Color, kompatibilný, kapacita 3 000 str. ks 10
Lexmark 70C2HY0 - Lexmark CS 310 DN Color, kompatibilný, kapacita 3 000 str. ks 10
Lexmark 80C2SK0 - Multifunkčná Lexmark CX 410 DE, kompatiblný, kapacita 2 500 str. ks 20
Lexmark 80C2SC0 - Multifunkčná Lexmark CX 410 DE, kompatiblný, kapacita 2 000 str. ks 10
Lexmark 80C2SM0 - Multifunkčná Lexmark CX 410 DE, kompatiblný, kapacita 2 000 str. ks 10
Lexmark 80C2SY0 - Multifunkčná Lexmark CX 410 DE, kompatiblný, kapacita 2 000 str. ks 10
CF259X, TLAČIAREŇ HP LASERJET PRO M404DN, kapacita 10 000 str ks 35
HP 973X čierna, TLAČIAREŇ HP PAGEWIDE PRO 452DW, kapacita: 10 000 str ks 40
HP 973X cyan, TLAČIAREŇ HP PAGEWIDE PRO 452DW, kapacita: 7000 str ks 25
HP 973X magenta, TLAČIAREŇ HP PAGEWIDE PRO 452DW, kapacita: 7000 str ks 25
HP 973X yellow, TLAČIAREŇ HP PAGEWIDE PRO 452DW, kapacita: 7000 str ks 25
HP 508X black (CF360X),  MULTIFUNKČNÁ ENTERPRISE MFP M577DN, kapacita: 12 500 str ks 20
HP 508X cyan (CF361X), MULTIFUNKČNÁ ENTERPRISE MFP M577DN,kapacita 9500 str. ks 12
HP 508X magenta (CF363X), MULTIFUNKČNÁ ENTERPRISE MFP M577DN,kapacita 9500 str. ks 12
HP 508X yellow (CF362X), MULTIFUNKČNÁ ENTERPRISE MFP M577DN, kapacita 9500 str. ks 12
CE340A, LJ 700 color MFP M775dn, kompatibilný, kapacita: 13 500 str ks 2
CE341A, LJ 700 color MFP M775dn, kompatibilný, kapacita: 16 000 str ks 1
CE342A, LJ 700 color MFP M775dn, kompatibilný, kapacita: 16 000 str ks 1
CE343A, LJ 700 color MFP M775dn, kompatibilný, kapacita: 16 000 str ks 1
HP 659X čierny W2010X - TLAČIAREŇ MULTIFUNKČNÁ HP COLOR LASERJET MFP M776DN, kapacita 34 000 str ks 1
HP 659X azúrový W2011X, TLAČIAREŇ MULTIFUNKČNÁ HP COLOR LASERJET MFP M776DN, kapacita 13 000 str. ks 1
HP 659X purpurový W2013X - TLAČIAREŇ MULTIFUNKČNÁ HP COLOR LASERJET MFP M776DN, kapacita 13 000 str. ks 1
HP 659X yellow W2012X,  TLAČIAREŇ MULTIFUNKČNÁ HP COLOR LASERJET MFP M776DN,  kapacita 13 000 str. ks 1
Valce – 660A (W2004A),  TLAČIAREŇ MULTIFUNKČNÁ HP COLOR LASERJET MFP M776DN, kapacita 65 000 str. ks 1
CK-7510, TA Triumph-Adler 3060i, kapacita 20 000 str. ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmetom zákazky je nákup originálnych tonerov, prípadne kompatibilných tonerov, nie však repasovaných tonerov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (kontaktnej osobe).
Požaduje sa, aby dodávateľ podľa čl. VI. ods. 6.4.3. Obchodných podmienok elektronického trhoviska časť „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY najmenej tri pracovné dni vopred vyzval kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy prevziať tovar v dohodnutom mieste dodania tovaru v čase, kedy bude tovar k dispozícií na prevzatie objednávateľom.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy, s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcou splnenie minimálnych požadovaných parametrov s uvedením názvov (obchodných značiek), obrázkov. Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa doručenia záväznej ponuky/návrhu, ponuku odsúhlasí alebo odmietne v prípade nesplnenia technickej špecifikácie.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EP/EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v balení s príslušnou dokumentáciou.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 3 dni vopred kontaktnej osobe.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 08,00 hod. do 14,00 hod.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

18.10.2023 08:44 — 17.11.2023 08:44

1,00 Súbor (podľa technickej špecifikácie)

15 599,89

15 599,89

Požaduje sa predložiť technická špecifikácia požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.10.2023 08:46

14.10.2023 09:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2023 18:45 - Vstupná ponuka 15 594,00 € Cena s DPH
13.10.2023 07:34 - Najvýhodnejšia ponuka 15 588,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS