• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 10:55

Detail zákazky Z202310808

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2023 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 10:55

Základné údaje

Z202310808

OF-279650

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8441869

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup elektrického kávovaru

kávovar, zariadenie, prípravu, príprava, kávy,

  • 39711310-5 - Elektrické kávovary
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatický kávovar Krups Evidence Plus Black EA894810, alebo ekvivalent.
Funkcia
Plne automatický kávovar, určený do domácnosti alebo kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Merná jednotka: ks 1
Príkon: W 1450
Tlak: bar 15
Objem nádržky na vodu: l 2,3
Objem zásobníka na kávu: g 260
Napájanie: V 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plne automatický kávovar.
Príprava kávy stlačením jediného tlačidla.
Príprava cappuccina na jedno stlačenie.
S možnosťou naprogramovať a uložiť nápoj s vlastným pomerom surovín.
Možnosť prípravy - minimálne: espresso, káva, cappuccino, latte macchiato, caffe latte, ristretto, doppio, americano, espresso macchiato, flat white, mliečna pena, bylinkový, zelený a čierny čaj.
Možnosť čerpania mlieka priamo z fľaše.
Výškovo nastaviteľná kávová výpusť pre vysoké poháre.
Možnosť súčasnej prípravy dvoch šálok kávy.
Integrovaný kovový mlynček na kávové zrná.
Možnosť nastavenia hrubosti mletia kávových zŕn.
S parnou tryskou.
Stála teplota počas extrakcie.
Funkcia automatického čistenia.
Termoblok pre rýchle nahriatie.
Programovateľné automatické zapnutie / vypnutie.
OLED displej so svetelným navádzaním a realistickými ikonami.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný.
O predpokladanom termíne dodávky informovať objednávateľa minimálne jeden pracovný deň vopred.
Dodaný tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužitý, zabalený v originálnom balení od výrobcu, v bezchybnom stave, s dokumentáciou v zmysle platnej legislatívy a s kompletným príslušenstvom.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 14:00.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Platba faktúrou. Prílohou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň ako dodací list.
Na faktúre uviesť okrem povinných údajov aj miesto plnenia a faktúru doručiť iba na miesto plnenia.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jána Jiskru 8299/10 , Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

20.10.2023 07:00 — 20.11.2023 14:00

1,00 ks

699,70

583,08

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2023 11:47

13.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2023 12:51 - Vstupná ponuka 699,70 € Cena s DPH
13.10.2023 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka 699,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS