35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov
poukážka, regenerácia pracovnej sily
Tovar, Služba
1. Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie pracovnej sily zamestnancov. |
Dodanie predmetu zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení. |
Dodanie predmetu zákazky vrátane dopravy do miest plnenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej poukážky | € | 2 | ||
Množstvo poukážok | ks | 16600 | ||
Počet poukážok v jednom balení | ks | 40 | ||
Nominálna hodnota jedného balenia | € | 80 | ||
Počet balení | ks | 415 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poukážka musí obsahovať: názov a logo dodávateľa | áno |
Poukážka musí obsahovať: ochranné prvky proti falšovaniu | áno |
Poukážka musí obsahovať: rok platnosti | áno |
Poukážka musí obsahovať: nominálnu hodnotu | áno |
Názov |
1. Poukážky musia byť určené na regeneráciu pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení, t. j. na celoročné zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie v zmluvných zariadeniach akceptujúcich tieto poukážky, najmä na zabezpečenie aktívnej a pasívnej účasti na športových aktivitách, kultúrnych podujatiach, na zabezpečenie rekreácie a rehabilitačných služieb, ako i ďalších tovarov a služieb slúžiacich regenerácii (napr. predaj výživových doplnkov v lekárňach a iných zmluvných zariadeniach). |
2. Miesto dodania: Košice, Moldava nad Bodvou, Spišská Nová Ves, Rožňava, Michalovce, Trebišov. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
4a) požaduje sa predložiť rozpis celkovej ceny v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
4b) zoznam prevádzok akceptujúcich poukážky v Košickom samosprávnom kraji, v členení podľa okresov (Košice-mesto, Košice-okolie a ostatné okresy). |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým elektronická platforma EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Poukážky na regeneráciu" |
- vo forme farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy prostredníctvom elektronickej platformy EKS. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar v jednom balení (samostatne zalepená obálka) po 40 ks poukážok t. j. v hodnote 80,00 EUR pre jedného zamestnanca. Predpokladaný počet zamestnancov 415 osôb. |
7. Objednávateľ požaduje minimálnu platnosť poukážok do 31.12.2024. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje plniť predmet zmluvy vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
9. Objednávateľ sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi rozpis množstva resp. počtu balení poukážok na jednotlivé miesta dodania vr. adresy miesta dodania a kontaktných údajov osôb zodpovedných za prevzatie tovaru do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy. |
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť počet poukážok (konkrétny počet závisí od splnenia podmienok uvedených v Kolektívnej zmluve k 31.12.2023) a právo prípadne zamestnancom nevydané poukážky vrátiť spätne dodávateľovi do 31.01.2024 bez sankčných poplatkov, čo prebehne vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa hodnote vrátených poukážok. V prípade vrátenia poukážok podľa tohto bodu zmluvy sa dodávateľ zaväzuje vrátiť finančné prostriedky zodpovedajúce hodnote vrátených poukážok na účet objednávateľa do 30 dní odo dňa ich vrátenia . |
11. V cene sú započítané aj všetky náklady spojené s dodaním tovaru, vrátane jeho balenia, naloženia a vyloženia v mieste dodania, poskytnutej zľavy ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
12. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise celkovej ceny). |
13. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote od 5.12.2023 do 6.12.2023, ďalej sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný termín/čas doručenia minimálne 1 deň vopred. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy. |
15. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
15a.) nedodržanie lehoty dodania poukážok, |
15b.) nedodržanie zmluvnej ceny, |
15c.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie |
15d.) v prípade predloženia poukážok, ktoré nie sú určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z., |
15e.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
16. Súčasťou kúpnej zmluvy sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení. |
Košický, Slovenská republika
05.12.2023 00:00 — 06.12.2023 23:59
1,00 celok
33 200,00
33 200,00
Vlastný návrh na plnenie má obsahovať vzor poukážky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2023 09:16
10.10.2023 10:00
10.10.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2023 13:01 - Vstupná ponuka | 33 190,00 | € | Cena s DPH |
04.10.2023 14:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 189,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: