• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2023 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 11:55

Detail zákazky Z202310801

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2023 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2023 11:55

Základné údaje

Z202310801

OF-279652

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8441801

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok – Kancelársky nábytok

nábytok, stôl, kontajner, skrine

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Kancelársky stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl ks 4
Výška cm 75,5
Šírka cm 140
Hĺbka cm 80
Hrúbka pracovnej dosky mm 25
Nosnosť kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uzavretý tvar kovových nôh, spojených pevnými profilmi, pevné pracovné dosky olepené ochrannou hranou ABS hrubou 2 mm, káblové priechodky, nohy sú z kovových profilov 50 × 50 mm, ktoré sú vybavené ratifikáciami na dorovnanie, kovové priečky 40 × 20 mm, ktoré nohy spájajú, vytvárajú veľmi pevnú samonosnú podnož
Farba: dosky – agát, nohy - sivá
 2. 2. Kancelársky kontajner
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky kontajner ks 1
Výška cm 75,5
Šírka cm 40
Hĺbka cm 60
Nosnosť zásuvky kg 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontajner s 5 zásuvkami, pojazdy zásuviek od výrobcu BLUM s bezpečnostným systémom STOP-CONTROL, centrálne zamykanie všetkých zásuviek, farba agát aj korpus, s úchytkami USH hranaté
 3. 3. Kancelárska skriňa typ 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa typ 1 ks 2
Výška cm 192
Šírka cm 80
Hĺbka cm 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa 4-dverová s delenými dverami s vnútornými policami: farba agát aj korpus, s úchytkami USH hranaté, hrúbka políc 25 mm poskytuje overenú nosnosť 80 kg,  doloženú príslušným certifikátom, korpusy a dvere skríň sú olepené hranou ABS, ktorá je ochranou proti mechanickému poškodeniu, chrbát je pohľadový (dekor je aj na zadnej strane), kvalitu spracovania dokladá certifikát z nezávislého skúšobného ústavu
 4. 4. Kancelárska skriňa typ 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa typ 2 ks 2
Výška cm 192
Šírka cm 80
Hĺbka cm 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa 2 – dverová s nízkymi dverami a otvorenými 3 policami: farba agát aj korpus, s úchytkami USH hranaté, hrúbka políc 25 mm poskytuje overenú nosnosť 80 kg,  doloženú príslušným certifikátom, korpusy a dvere skríň sú olepené hranou ABS, ktorá je ochranou proti mechanickému poškodeniu, chrbát je pohľadový (dekor je aj na zadnej strane), kvalitu spracovania dokladá certifikát z nezávislého skúšobného ústavu
 5. 5. Kancelárska skriňa typ 3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa typ 3 ks 1
Výška cm 192
Šírka cm 80
Hĺbka cm 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa 2 – dverová s nízkymi dverami a s vrchnou časťou presklenou: farba agát aj korpus, s úchytkami USH hranaté, hrúbka políc 25 mm poskytuje overenú nosnosť 80 kg,  doloženú príslušným certifikátom, korpusy a dvere skríň sú olepené hranou ABS, ktorá je ochranou proti mechanickému poškodeniu, chrbát je pohľadový (dekor je aj na zadnej strane), kvalitu spracovania dokladá certifikát z nezávislého skúšobného ústavu
 6. 6. Kancelárska skriňa typ 4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa typ 4 ks 1
Výška cm 192
Šírka cm 80
Hĺbka cm 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa šatníková s dvermi s vnútorným vybavením určeným na vešanie: farba agát aj korpus, s úchytkami USH hranaté, hrúbka políc 25 mm poskytuje overenú nosnosť 80 kg,  doloženú príslušným certifikátom, korpusy a dvere skríň sú olepené hranou ABS, ktorá je ochranou proti mechanickému poškodeniu, chrbát je pohľadový (dekor je aj na zadnej strane), kvalitu spracovania dokladá certifikát z nezávislého skúšobného ústavu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie v presnom vyhotovení podľa presných špecifikácií, obrazovej prílohy v zmontovanom stave.
Vrátane dopravy na miesto plnenia,  vynesenia na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Požadujeme predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (fotografie aj s rozmermi) do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17. novembra č.1, Filozofická fakulta, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

03.11.2023 13:00

11,00 ks

5 222,00

4 352,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2023 14:54

13.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 238
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.10.2023 15:37 - Vstupná ponuka 5 221,20 € Cena s DPH
12.10.2023 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka 4 898,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS