• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2023 14:53
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2023 13:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2023 13:15

Detail zákazky Z202310800

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2023 14:53
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2023 13:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2023 13:15

Základné údaje

Z202310800

OF-279631

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8422232

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

35917601

LOGART s.r.o.

Galvaniho 16, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačný materiál – reklamné predmety

propagačné predmety, reklamný tovar, potlač

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Viacúčelový nákrčník + logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 70
 2. Vrecúško sťahovacie + logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 70
 3. Zápisník + logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 70
 4. Kľúčenky so žetónom + logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 70
 5. Keramický hrnček s lyžičkou alebo šálka na kávu s potlačou +logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 70
 6. Plátená nákupná taška s potlačou - rôzne farby + logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 70
 7. Cestovný nafukovací vankúš + logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 70
 8. USB kľúč + logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 20
Veľkosť GB 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
laserové gravírovanie
 9. Dáždnik skladací + logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 70
 10. Tričká s potlačou + logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 8
 11. Držiak na kabelky + logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 70
 12. Termohrnček + logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 70
 13. Perá s potlačou +logo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 70
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je konečná vrátane potlače, dopravy, grafického návrhu a všetkých ostatných nákladov. Dodávateľ do ceny predmetu zákazky zahrnie riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Podklady k tlači loga, fotografie a názvy objednávateľ zašle dodávateľovi po odsúhlasení reklamných predmetov.
Vizualizáciu reklamných predmetov s logom pred vyhotovením dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľovi.
Dodávateľ upraví podklady do formátu vhodného pre tlač.
Objednávateľ pred vystavením objednávky odsúhlasí dodávateľovi návrh vizualizácie jednotlivých reklamných predmetov, rozmerov loga, nápisov a ich umiestnenia.
Požaduje sa predložiť  podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave (napríklad bez škrabancov), s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý.
Doručenie tovaru na miesto plnenia je potrebné oznámiť kontaktnej osobe najmenej 1 deň vopred.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Nedodržanie podmienok objednávateľa uvedených v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Partizánska 1, FZO, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

25.10.2023 14:52

798,00 ks

3 519,00

2 932,58

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2023 14:53

10.10.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 474
 29
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2023 14:36 - Vstupná ponuka 3 480,00 € Cena s DPH
10.10.2023 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka 3 420,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS