• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2023 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2023 11:50

Detail zákazky Z202310793

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2023 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2023 11:50

Základné údaje

Z202310793

OF-279502

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8416625

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52159647

Ing. András Bodó

Cintorínska 1459/64, Gabčíkovo, 93005, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hasičské vybavenie

hasičská výstroj, automatické hasiace zariadenie, protipožiarna hasiaca guľa

  • 35110000-8 - Hasičské, záchranárske a bezpečnostné vybavenie
  • 44480000-8 - Rôzne zariadenia požiarnej ochrany
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Protipožiarna hasiaca guľa
Funkcia
Protipožiarna guľa je najjednoduchšie a najefektívnejšie automatické hasiace zariadenie, ktorým môžete znížiť riziko vzniku požiaru a zároveň vzniknutému požiaru účinne čeliť. Manuálno-automatické použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Protipožiarna hasiaca guľa - FIRE BALL alebo ekvivalent ks 27
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Priemer gule: 147 mm
Varovný zvukový signál: 120 dB
Teplota použiteľnosti a skladovania: -40 až +65 °C a viac
Prostriedok zabezpečí uhasenie začiatkov požiaru v miestnostiach s rozlohou do 8 - 10 m2.
Samovoľné automatické hasenie nastane pokiaľ teplota okolitého prostredia presiahne cca 110 °C, alebo dôjde k styku s plameňom
Manuálne použitie - V horúcich chvíľach sa jednoducho hodí.
Prostriedok sa skladá z ochranného obalu, z hasiacej práškovej zmesi A B C, zo špeciálneho tlakového zariadenia a zo siete aktivačných zápalných šnúr. Pri kontakte s otvoreným ohňom sa prostriedok sám aktivuje, zápalné šnúry zhoria, ochranný obal gule praskne, zaznie varovný signál a uvoľnená hasiaca prášková zmes uhasí vznikajúci požiar vo svojom okolí.
Garantovaná použiteľnosť je 5 rokov.
Balenie obsahuje: 1 ks (automatický hasiaci prostriedok), držiak, skrutky s hmoždinkami, návod na použitie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť  dodaný v SK alebo CZ jazyku.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou tovaru zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru (dodací list) s tovarom na adresu miesta plnenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra bude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 1 pracovný deň vopred.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

13.10.2023 08:00 — 13.11.2023 14:00

1,00 podľa špecifikácie

744,93

620,78

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2023 13:44

09.10.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 484
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2023 14:43 - Vstupná ponuka 744,00 € Cena s DPH
04.10.2023 14:43 - Najvýhodnejšia ponuka 744,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS