• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2023 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2023 11:55

Detail zákazky Z202310769

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2023 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2023 11:55

Základné údaje

Z202310769

OF-276583

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8410636

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické a testovacie prípravky na sekvenáciu pozitívnych vzoriek SARS-COV-2

Skúmavky, skúmavky centrifugačné, platničky, pipety, mikroplatničky, stripy, stojany na skúmavky, sterilné špičky

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33141000-0 - Jednorazový nechemický lekársky spotrebný materiál a hematologický spotrebný materiál
  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické a testovacie prípravky na sekvenáciu pozitívnych vzoriek SARS-COV-2
Funkcia
Diagnostické a testovacie prípravky na sekvenáciu pozitívnych vzoriek SARS-COV-2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Etanol 96-100% Liter 15
Illumina COVIDSeq Test, (balenie 1024 testov) balenie 1
IDT for Illumina PCR Indexes Sets 1-4 (384 indexes) balenie 384 index) balenie 4
Sekvenačné primery v4, (balenie 384 testov) balenie 4
MiniSeq High Output Reagent Kit (300-cycles) ks 17
PhiX Control ks 8
Nuclease-free water for molecular biology Liter 20
1X dsDNA HS Assay kit, (balenie 100 rxns) balenie 4
QIAxcel DNA High Resolution Kit, (balenie 1200rxns) balenie 1
QX Nitrogen Cylinder, (balenie 6ks) balenie 1
Size Marker 50 bp – 1,5 kb, (balenie 100 µl) balenie 2
Alignment Marker, (balenie 1,5ml) balenie 2
QIAamp Viral RNA Mini Kit (250) balenie 250 testov) balenie 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Etanol 96-100% etanol pre molekulárnu biológiu, 96-100% čistota
Illumina COVIDSeq Test Test na detekciu mutácií a charakterizáciu RNA z vírusu SARS-CoV-2 založený na NGS technológii, využívajúci upravenú verziu validovaného, verejne dostup. protokolu ARTIC multiplex PCR s 98 amplikónmi
- určenými na amplifikáciu špec. sekvencií vírusu SARS-CoV-2 v kombinácii s osvedčenou technológiou sekvenovania Illumina. Súčasťou testu je interná kontrola pozostávajúca z ľudských 11 mRNA targetov.
IDT for Illumina PCR Indexes Sets 1-4 (384 indexes) Sety PCR indexov nevyhnutných pre prípravu sekvenačnej knižnice. Balenie obsahuje sety 1-4 po 96 indexov.
Sekvenačné primery v4 Set primerov nadizajnovaných podľa ARTIC V4 protokolu, ktorý obsahuje 99 amplikónov určených na amplifikáciu špecifických sekvencií vírusu SARS-CoV-2. Veľkosť balenia pokryje analýzu 384 vzoriek.
MiniSeq High Output Reagent Kit (300-cycles) Reagencie na sekvenovanie kompatibilné s nízkokapacit. sekvenátorom MiniSeq s maximálnou dĺžkou čítaní 150 bp a výstupom 3,75 Gb. Balenie obsahuje cartridge s reagenciami, buffer cartridge a flow cell
PhiX Control Štandardná knižnica ligovaná s adaptérom používaná ako kontrola pre sekvenčné behy na Illumina platformách. Knižnica je odvodená z malého, dobre charakterizovaného genómu bakteriofága
Nuclease-free water for molecular biology Voda pre molekulárnu biológiu, ultračistá, bez prítomnosti DNáz, RNáz, inhibítorov PCR
1X dsDNA HS Assay kit Kit na fluorometrické stanovenie koncentrácie dvojvláknových DNA molekúl, s vysokým rozlíšením, schopný detekovať DNA v koncentrácii od 0.005 do 120 ng/µl, kompatibilný s fluorometrom Qubit 4
QIAxcel DNA High Resolution Kit Kit na kvantifikáciu DNA metódou kapilárnej elektroforézy, so schopnosťou rozlíšenia veľkostí fragmentov DNA s presnosťou 3-5 bp, umožňujúci analýzu 12 vzoriek v jednom behu, kompatibilný s kapilárnou
- elektroforézou QIAxcel Advanced, balenie obsahujúce gélovú cartridge, pufre, minerálny olej, 12-jamkový strip, kalibračný marker a unikátny produktový kľúč.
QX Nitrogen Cylinder Dusíkové bomby pre kapilárnu elektroforézu, kompatibilné s kapilárnou elektroforézou QIAxcel Advanced
Size Marker 50 bp – 1,5 kb Marker pre kapilárnu elektroforézu, s veľkosťou fragmentov od 50 bp - 1,5 kb, na určenie veľkosti fragmentov DNA, kompatibilné s kapilárnou elektroforézou QIAxcel Advanced
Alignment Marker Marker pre kapilárnu elektroforézu, na kalibráciu systému kapilárnej elektroforézy QIAxcel Advanced, 50bp/5 kb
QIAamp Viral RNA Mini Kit (250) Kity na izoláciu RNA vírusov založené na silika-membránovej technológii s využitím mikrocentrifugačných filtračných kolóniek, na ktoré sa viaže vírusová RNA. Izolačná súprava navrhnutá na izoláciu RNA
- vírusov z rôznych druhov biologických vzoriek v tekutej forme: nasofaryngeálne výtery v odberovom médiu, plazma, sérum, a iné. Izolačný kit musí byť vhodný na manuálnu izoláciu nukleových kyselín zo
- vzoriek biologického materiálu v laboratórnych podmienkach. Izolačný kit umožňuje aj automatizovanú extrakciu nukleových kyselín zariadením QIACube Connect. Izolované vzorky sú vhodné na ďalšiu
- analýzu metódami molekulárnej biológie, ako je RT-PCR, bez prítomnosti kontaminácie a inhibítorov PCR reakcie, ktoré sú kompletne odstránené počas 2 premývacích krokov. Súčasťou kitu musí byť lyzačný
- roztok, premývacie a elučné pufre a silika-membránové filtračné kolónky. Vstupný objem vzorky 140 µl. Obsah jedného balenia postačujúci na 250 vzoriek
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti  za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
Plnenie Zmluvy resp.Rámcovej dohody je možné len na základe objednávok vystavených objednávateľom na predmet zákazky. Objednávka môže obsahovať osobitné pokyny objednávateľa týkajúce sa formy, spôsobu, náležitostí a okolností plnenia objednávky a jeho dodania/poskytnutia, ako aj ďalších podmienok plnenia predmetu zmluvy.
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Objednávateľ požaduje do 7 dní od uzavretia zmluvy analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky .
Objednávateľ požaduje dobu nástupu servisného technika k prípadnému servisnému zásahu do 48 hodín od nahlásenia.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením, inštaláciou a spustením do prevádzky ako aj zaškolením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia
Objednávateľ požaduje predmet zákazky doručiť, zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa objednávky,rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry.
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 12 týždňov  od doručenia objednávky, pokiaľ nie je dohodnuté inak na základe písomného vyžiadania zmeny termínu dodania.
Objednávateľ požaduje v prípade viacerých dodavok, aby každá dodávka bola fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality, technické listy, záručné listy, návody v SK a AJ jazyku.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, následujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde sa požaduje  predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky.
Fakturácia bude realizovaná na základe skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa obchodného zákonníka.
Predmetom reklamácie môže byť:  poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov, iné ako požadované vlastnosti, ktoré boli uvedené v technických špecifikáciách , iné ako dohodnuté farby, veľkosti,tvary, nedodržanie vyššie uvedených podmienok.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktorú vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť v čo najkratšom čase a  v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom dohodnutom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je závažným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

09.10.2023 10:46 — 29.12.2023 23:59

1,00 Cena celkom

74 962,86

68 039,70

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2023 10:51

06.10.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 30
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2023 18:24 - Vstupná ponuka 74 960,70 € Cena s DPH
04.10.2023 18:24 - Najvýhodnejšia ponuka 74 960,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS