• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2023 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2023 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2023 09:05

Detail zákazky Z202310762

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2023 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2023 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2023 09:05

Základné údaje

Z202310762

OF-277063

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8416615

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

14047152

Mgr. Darina Godálová - DAFE

K Zábraniu 854, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

vybavenie posilňovne

šport, športové vybavenie, posilňovňa,

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 37440000-4 - Výstroj na fitnes
  • 37400000-2 - Športový tovar a výbava

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. trakčný stôl  inSportline Inverso Profi alebo ekvivalent
Funkcia
Posilňovanie, športové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trakčný stôl- rekonvalescenčná lavica ks 1
nosnosť kg 200
hmotnosť kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
parametre inverzný stôl odolný masívny rám , rozmery rámu 10x4 cm čalúnená opierka hlavy i chrbta, povrch zo syntetickej kože, rozmery chrbtovej opierky 110x40cm, výška čalúnenia 5 cm, u hlavy 7 cm,
parametre nastaviteľný uhol inverzie za pomoci 5 stupňového mechanizmu  -5,-25, -50, -75, -90 stupňov, nastaviteľná tyč pre zaistenie nôh, fixačný valec v oblasti chodidiel, pre výšku postavy   147 až 198 cm
 2. lanové tiahlo triceps
Funkcia
Tvarovanie a posilňovanie tricepsu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
lanové tiahlo triceps ks 1
dĺžka cm 50 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
parametre pevné kovové oko je posuvné po celej dĺžke, pogumované zakončenia
 3. obojručné tiahlo na kladku
Funkcia
Posilňovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obojručné tiahlo na kladku ks 1
výška cm 13
šírka cm 16,5 18,5
priemer rukoväte cm 2,5 3,2
priemer otvoru na uchytenie cm 1,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: oceľ, práškovo lakovaná
 4. tiahlo na kladku barany
Funkcia
Posilňovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
tiahlo na kladku barany ks 1
osová vzdialenosť úchopových častí cm 30
priemer úchopu cm 2,5 3,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál oceľ s chrómovou úpravou,
parametre protišmyková úprava rukoväti (radlového úchopu ), otočné závesné puzdro
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na mieste plnenia.
Termín dodania bude upresnený po komunikácií s víťazným uchádzačom.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba dodaného tovaru musí byť min. 2 roky od dátumu dodania tovaru.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1815, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.10.2023 08:00 — 20.10.2023 08:00

1,00 celý predmet zákazky

700,00

529,48

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2023 09:42

09.10.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2023 08:15 - Vstupná ponuka 700,00 € Cena s DPH
06.10.2023 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka 698,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS