35776005
Slovenská konsolidačná, a.s.
Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK
31338551
Konica Minolta Slovakia spol. s r. o.
Galvaniho 17/B, Bratislava, 821 04, SVK
Licencie Microsoft 365 a súvisiace služby
Softvér, Microsoft Office 365, Microsoft 365, Teams, PowerPoint, Outlook, Word, Excel, Windows
Tovar, Služba
1. Obstaranie licencií Microsoft 365 Business Basic, Business Standard a Business Premium, Project Plan 3 a podporných služieb.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytnutie licencií Microsoft 365 a súvisiacich služieb na obdobie 12 mesiacov od 14.11.2023 do 13.11.2024 v nasledovnom rozsahu: 1. Zakúpenie licencie Microsoft 365 Business Basic v počte max. 10 ks. 2. Zakúpenie licencie Microsoft 365 Business Standard v počte max. 150 ks. 3. Zakúpenie licencie Microsoft 365 Business Premium v počte max. 10 ks. 4. Zakúpenie licencie Microsoft Project Plan 3 v počte max. 5 ks. 5. Zabezpečenie podporných služieb max. 30 človekodní. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predpokladaný počet Microsoft 365 Business Basic | ks | 10 | ||
2. Predpokladaný počet Microsoft 365 Business Standard | ks | 0 | 150 | |
3. Predpokladaný počet Microsoft 365 Business Premium | ks | 0 | 10 | |
4. Predpokladaný počet Microsoft Project Plan 3 | ks | 0 | 5 | |
5. Podporné služby, obsahom ktorých môžu byť činnosti/služby súvisiace najmä, no nie výlučne s: 1. vytvorenie/konfigurácia/zmena: MS Tenanta a/alebo Azure/cloud Active directory a/alebo single sign-on autentifikačnej schémy a dvojúrovňovej autentifikácie užívateľov a/alebo nastavenia pre MS Sharepoint/OneDrive 2. Migrácia servera MS Exchange a existujúcich používateľských poštových schránok do cloudu 3. Vytvorenie intranetovej aplikácie 4. Tvorbu workflow pre interné procesy 5. Digitalizáciu procesov 6. Tvorbu el. formulárov 7.Vykonanie zmien a konfigurácie služieb MS365 8. Projektové riadenie | človekodeň (MD) | 0 | 30 |
Názov |
1. Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za jednu licenciu na 1 užívateľa za mesiac v eur bez DPH a cenu podporných služieb za jeden človekodeň v eur bez DPH. |
2. Platnosť aktuálne využívaných licencií je do 13.11.2023. |
3. Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. |
4. Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér s inštaláciou v mieste sídla objednávateľa. |
5. Dodávateľ je povinný mať oprávnenie/partnerstvo s výrobcom daných licencií na poskytovanie služieb/licencií, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
6. Licencie budú poskytnuté v elektronickej forme priamo do účtu odberateľa založenom za účelom správy licencií na webovom sídle spoločnosti Microsoft. |
7. Objednávateľ si kedykoľvek počas doby trvania zmluvy uplatňuje právo na objednanie typu licencie podľa opisu predmetu zákazky podľa jeho aktuálnej potreby na obdobie trvania tejto zmluvy. Celková suma objednávok však nemôže presiahnuť maximálnu zmluvnú cenu. |
8. Objednávateľ si kedykoľvek počas doby trvania zmluvy uplatňuje právo na objednanie podporných služieb. Celkový počet človekodní nemôže prekročiť maximálny zmluvný počet. |
9. Termín dodania licencií je do 2 pracovných dní od doručenia mailovej objednávky. |
10. Termín dodania/poskytnutia podporných služieb bude pre jednotlivé objednávky podľa harmonogramu, ktorý bude tvoriť súčasť objednávky. |
11. Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou. Fakturácia za licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií. |
12. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
13. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. |
15. Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi. |
16. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Rámcovej dohody, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
17. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od Rámcovej dohody. |
18. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch od 08:00 hod. - 16:00 hod. |
19. Cena za licencie zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
20. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor položiek zákazky
42 000,00
42 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2023 12:44
16.10.2023 10:30
16.10.2023 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2023 11:49 - Vstupná ponuka | 42 000,00 | € | Cena bez DPH |
16.10.2023 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 834,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: