30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36847208
allizo, s.r.o.
Svetlá 1, Bratislava, 81102, SVK
Nálezová oprava padákový a výsadkový materiál
oprava akustických výškomerov, oprava madiel padákov, oprava lemoviek
Služba
|
1. Oprava akustických výškomerov PROTRACK
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Oprava akustických výškomerov PROTRACK výmenou za akustický výškomer PROTRACK II |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 34 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rozsah opravy | oprava výškomeru výmenou za model PROTRACK II |
|
2. Oprava madiel padákových kompletov PD ZERO a Javelin Odyssey
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Oprava a výmena madiel padákových kompletov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 18 |
|
3. Oprava lemoviek duralových nožov k ZVP 80.08A
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Oprava lemoviek a cvokov duralových nožov k ZVP 80.08A |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 22 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rozsah opravy | oprava prasknutého tela nožov, oprava upínacích cvokov a lemoviek |
| Názov |
| Služba musí byť realizovaná hospodárskym subjektom oprávneným vykonávať opravu a servis padákového materiálu v danom rozsahu a dodávateľ je povinný toto oprávnenie predložiť objednávateľovi. |
| Cena vrátane DPH musí byť konečná a zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky vrátane dopravy z/na miesto plnenia, nákladov na licenčné poplatky a pod. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list/servisný protokol. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade nesplnenia požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii tento tovar/službu neprevziať. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Požadujeme, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru/realizácii služby kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním. |
| Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa za bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
23.10.2023 09:00 — 30.11.2023 09:00
1,00 celý predmet zákazky
15 878,40
13 232,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2023 09:01
06.10.2023 10:00
06.10.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.10.2023 09:15 - Vstupná ponuka | 15 878,40 | € | Cena s DPH |
| 03.10.2023 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 878,40 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: