• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2023 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2023 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2023 09:55

Detail zákazky Z202310750

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2023 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2023 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2023 09:55

Základné údaje

Z202310750

OF-279601

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8422226

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie predplatného Adobe Creative Cloud CC All Apps MP ML

Adobe Creative Cloud CC All Apps MP ML, predĺženie predplatného Adobe Creative Cloud CC All Apps MP ML

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie predplatného Adobe Creative Cloud CC All Apps MP ML
Funkcia
Predĺženie predplatného Adobe Creative Cloud CC All Apps MP ML
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Adobe CC All Apps MP ML (+CZ) EDU ENT RENEWAL L-3 50-99 (12 months) ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. -
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi, na základe jeho požiadavky, softvérovú podporu na 12 mesiacov. -
Podkladom pre fakturáciu bude podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru objednávateľom a dodávateľom. -
Adresa na dodanie elektronickej licencie bude poskytnutá víťaznému uchádzačovi. -
Do 3 pracovných dní po zverejnení zmluvy dodať rozpis cien jednotlivých komodít. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v špecifikácii predmetu sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. -
V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať. -
Objednávateľ môže uplatniť voči dodávateľovi jednorazovo zmluvnú pokutu vo výške 200,00 EUR, ak objednávateľ v súvislosti s podstatným porušením zmluvy uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. -
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy. -
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. -
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá že, či ponúkaný tovar zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. -
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. -
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne. -
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní. -
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní. -
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry. -
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. -
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok poskytovateľovi. -
Predávajúci sa zaväzuje zaplatiť pokutu v prípade oneskoreného odovzdania dodávky kupujúcemu vo výške 0,05 % z ceny dodávky za každý deň omeškania. -

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

22.01.2024 00:00 — 22.01.2025 23:59

1,00 zákazka

2 448,00

2 040,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2023 08:54

10.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 417
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2023 07:20 - Vstupná ponuka 2 394,00 € Cena s DPH
04.10.2023 07:20 - Najvýhodnejšia ponuka 2 394,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS