35541016
Košický samosprávny kraj
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
37714619
Ľuboš Zborovjan - Vega servis
Čerešňová 211/28, Teriakovce, 08005, SVK
Dodanie softvéru - štatistický softvérový balík na prácu s údajmi, vizualizáciu a verifikáciu hypotéz
Softvér, softvérové licencie, štatistické spracovanie, analýzy
Tovar, Služba
1. Štatistický softwer pre spracovanie dát a výpočty charakteristík a indexov, vizualizáciu, ekonometriu a iné analytické využitie.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je štatistický softwér pre spracovanie dát a výpočty charakteristík a indexov, vizualizáciu, ekonometriu a iné analytické využitie. |
Minimálne ročná licencia pre dvoch analytikov. |
Kompatibilita s Windows 11. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Analytický a štatistický softvér typu STATA 18/MP2 alebo ekvivalent – ročná licencia, single user | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
64 bitová verzia spätne kompatibilná s 32 bitovým systémom Windows 7 a novším | |
Umožňovať analyzovať dátové súbory aspoň do 2047 premenných a spracovať aspoň do 798 nezávislých premenných | |
Umožňovať správu údajov príkazmi aj editáciu údajov priamo v programe | |
Obsahovať nástroje na bežné štatistické analýzy používané v ekonómii a financiách (regresia, maximum likehood metódy, survival analýza, analýzu časových radov, a pod.) | |
Umožňovať spracovať dátové typy ako je Byte, Integer, Long, Float, Double a String | |
Umožňovať vytvorenie grafov pomocou príkazov a ich editáciu v rámci samotného softvéru | |
Importovať dáta z týchto zdrojov (*.csv, *.txt, *.xml). |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi cenovú ponuku na predmet zákazky s uvedením ceny bez DPH ako aj ceny vrátane DPH. |
1.1.1 Ak bude Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie Dodávateľa dodávať služby, ktoré sú predmetom tejto Zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto Zmluvy. |
1.4 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.3 do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. |
1.5 Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy, najneskôr v lehote 2 pracovných dní, oznámi Dodávateľovi kontaktnú osobu/osoby zodpovednú/é za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád Objednávateľom, pre splnenie povinností podľa tohto bodu. |
1.6 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1.4 sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy zo strany Dodávateľa. |
1.7. Dodávateľ dodá predmet zmluvy, t.j. službu, ktorá je certifikovaná a schválená na poskytovanie v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie Objednávateľa preukázať uvedené certifikácie služby, ako aj všetky vlastnosti služby, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi predmet zmluvy podľa Technickej špecifikácie do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
2.3 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.2 sa bude považovať za podstatné porušenie tejto Zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy, najneskôr v lehote 2 pracovných dní predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefonický kontakt), formou e-mailovej správy na adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. |
4. SPÔSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia v jednej ucelenej časti, ktorá bude realizovaná na základe uzatvorenej Zmluvy. |
4.2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelený predmet zmluvy na miesto plnenia najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
4.3 Plnenie podľa tejto zmluvy sa považuje za dodané potvrdením odovzdania a prevzatia predmetu zmluvy v dohodnutom rozsahu v preberacom protokole. Odovzdanie a prevzatie predmetu zmluvy sa bude realizovať na základe výzvy Dodávateľa doručenej Objednávateľovi e-mailom na emailovú adresu Objednávateľa najmenej 2 pracovné dni vopred na prevzatie predmetu zmluvy. Riadnym odovzdaním a prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie oboma zmluvnými stranami podpísaný Protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy. |
Pri preberacom konaní sa preverí, či je záväzok Dodávateľa splnený tak, ako je stanovené v tejto zmluve. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kontrolu zjavných vád, chýb, nedostatkov odovzdávaného predmetu zmluvy. Vykonanie kontroly zo strany Objednávateľa nezbavuje Dodávateľa zodpovednosti za vady, ktoré existovali v čase odovzdania a prevzatia predmetu zmluvy a ktoré vyšli najavo neskôr. Náklady na odstránenie zistených vád, zistených podľa protokolu o prevzatí predmetu zmluvy, znáša v celom rozsahu Dodávateľ. |
5. TRVANIE ZMLUVY |
5.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to 12 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy. |
6. OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY (OLP) |
6.1 Licencia. Dodávateľ udeľuje Objednávateľovi odplatné, nevýhradné a neprevoditeľné právo na používanie softvéru vrátane jeho prípadných aktualizácií za podmienok stanovených týmito OLP (ďalej len „Licencia“). |
6.2 Licencia podlieha obmedzeniam, ktoré sú uvedené v OLP. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, poskytnutím Licencie Objednávateľ za žiadnych okolností nenadobúda k softvéru vlastnícke práva, jedná sa výlučne o odplatné, územne a časovo obmedzené právo používať SW po dohodnutú dobu. |
6.3 Obmedzenia licencie. Licencia je obmedzená nasledovnými podmienkami, ktoré je Objednávateľ povinný dodržiavať: |
a) Práva z Licencie musí Objednávateľ vykonávať osobne alebo prostredníctvom svojich prípadných zamestnancov alebo dodávateľov služieb v mieste prevádzok Objednávateľa, |
b) Objednávateľ môže softvér použiť výlučne iba na zabezpečenie svojej činnosti v rozsahu Licencie a nie na poskytovanie služieb tretím stranám, |
c) softvér je zakázané kopírovať, s výnimkou práva vytvoriť jedinú kópiu softvéru na médiu určenom na trvalé ukladanie dát ako záložnú kópiu, za predpokladu, že záložná kópia softvéru sa nebude inštalovať alebo používať na inom počítačovom systéme. Vytvorenie akejkoľvek ďalšej kópie softvéru je porušením OLP, |
d) softvér je zakázané šíriť, oddeľovať jeho časti alebo vytvárať odvodené verzie softvéru, |
e) Používať, upravovať, prekladať, reprodukovať alebo prevádzať práva na používanie softvéru alebo kópie softvéru inak, než je výslovne uvedené v OLP je zakázané, |
f) softvér je zakázané zapožičať, predať, sublicencovať alebo prenajať inej osobe, |
g) softvér je zakázané dať do prenájmu inej osobe, |
h) je zakázané softvér spätne analyzovať, dekompilovať, prevádzať do zdrojového kódu alebo sa iným spôsobom pokúsiť získať zdrojový kód softvéru s výnimkou rozsahu, v ktorom je takéto obmedzenie výslovne zakázané zákonom, |
i) softvér je možné používať iba spôsobom, ktorý je v súlade so všetkými platnými právnymi predpismi v právnom systéme, v ktorom sa softvér používa, najmä (nie však výlučne) v súlade s platnými obmedzeniami vyplývajúcimi z autorského práva a ďalších práv duševného vlastníctva. |
6.4 Záruky a obmedzenia. |
a) Dodávateľ zaručuje, že má právo udeliť Licencie na používanie softvéru Objednávateľovi. Dodávateľ zodpovedá za bezchybné poskytnutie predmetu plnenia podľa tejto zmluvy, a to bez akýchkoľvek právnych a iných vád predmetu zmluvy ako aj za to, že dodanie predmetu zmluvy vykonáva v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky a technickými normami. |
b) Dodávateľ poskytuje záručnú dobu na predmet zmluvy v trvaní 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia predmetu zmluvy Objednávateľom. Počas záručnej doby vzniká Objednávateľovi právo požadovať od Dodávateľa povinnosť bezplatne odstrániť vzniknuté vady, bez ďalšej úhrady nákladov. |
c) Objednávateľ je povinný u Dodávateľa písomne reklamovať vadu poskytnutého plnenia bez zbytočného odkladu po jej zistení najneskôr do konca platnosti záruky na plnenia podľa písmena b) tohto článku Zmluvy. Dodávateľ je povinný začať s odstraňovaním reklamovanej vady bez zbytočného odkladu a zabezpečiť jej odstránenie bez zbytočného odkladu, najneskôr v lehote 3 pracovných dní, ak nie je zmluvnými stranami dohodnuté inak. Záručná doba sa predlžuje o dobu, ktorá uplynie odo dňa nahlásenia vady Objednávateľom až po deň jej odstránenia. |
Záručné odstránenie vád sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov Dodávateľa. |
6.5 Záverečné ustanovenia. |
a) Tieto OLP sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, ďalej zákona č. 618/2003 Z. z. o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon) v znení neskorších predpisov a podľa ostatných zákonov a právnych predpisov platných v Slovenskej republike. |
b) Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorú Objednávateľ akceptuje pri inštalácii softvéru. |
c) V prípade rozporu medzi obchodnými podmienkami Elektronického trhoviska („OPET“), ustanoveniami Zmluvy uzavretej prostredníctvom OPET, týmito osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami Zmluvy uzavretej prostredníctvom OPET a ustanoveniami OPET. |
6.6 Služby technickej a licenčnej podpory (maintenance) tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zmluvy požadujeme poskytovať v slovenskom jazyku nepretržite do konca platnosti Zmluvy. |
7. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za riadne a včas dodaný predmet zmluvy cenu podľa ceny uvedenej v cenovej ponuke, ktorú predložil Dodávateľ. Cena je maximálna a záväzná počas celej platnosti Zmluvy. |
7.2 Zmluvné strany sa dohodli, že fakturácia za dodaný predmet zmluvy bude jednorazová. K faktúre ako jej neoddeliteľná súčasťou musí byť doložený Protokol o odovzdaní a prevzatí licencií podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
7.3 Úhrada sa vykoná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej Dodávateľom po jej odsúhlasení zo strany Objednávateľa, so splatnosťou faktúry 30 dní od jej preukázateľného doručenia Objednávateľovi, ak faktúra bude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto Zmluve. |
7.4 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
7.5 Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená Dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a Dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
7.6 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
7.7 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
7.8 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiaden preddavok ani záloha na plnenie predmetu tejto zmluvy. |
7.9 Cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady Dodávateľa vynaložené v súvislosti s poskytnutím predmetu zmluvy (najmä náklady za licencie, na obstaranie licencií, clo, obeh ako aj všetky ďalšie služby súvisiace s poskytnutím predmetu zmluvy, prípadne iné súvisiace platby) a primeraný zisk. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že Dodávateľ nemá nárok na akúkoľvek osobitnú náhradu a/alebo inú formu kompenzácie nákladov, výdavkov alebo iných plnení vynaložených pri plnení svojich povinností podľa tejto Zmluvy. |
7.10 V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení Zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za predmet zmluvy o hodnotu DPH. |
8. SANKCIE A ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU |
8.1 V prípade omeškania Dodávateľa s poskytnutím predmetu zmluvy podľa tejto Zmluvy v lehotách (termínoch) uvedených v tejto Zmluve, je Objednávateľ' oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z celkovej ceny predmetu plnenia, a to za každý, aj začatý deň omeškania, čím nie je nijako dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, náhrada škody môže byť uplatnená v plnej výške. |
8.2 Pre prípad omeškania Objednávateľa s úhradou ceny za poskytnuté plnenie si zmluvné strany dohodli platenie úrokov z omeškania vo výške 0,02 % zo sumy, s ktorou je Objednávateľ v omeškaní, a to za každý, aj začatý deň omeškania. |
8.3 Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za škody, ktoré vznikli tým, že predmet zmluvy nebol poskytnutý v súlade s touto Zmluvou, resp. nie je spôsobilý na užívanie a je povinný takto vzniknutú škodu Objednávateľovi nahradiť. |
9. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
9.1 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
9.2 Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka je financovaná v rámci projektu - „Inteligentný a lepší Košický samosprávny kraj“ z Európskeho sociálneho fondu, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva a bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť. |
9.3 Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou predmetu zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetu zmluvy, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov; |
zákona č. 292/2014 Z.z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť; |
9.4 Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa podľa bodu 9.3 je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. O uvedenej skutočnosti prijímateľ upovedomí úspešného uchádzača bezodkladne a to písomne, formou e-mailovej správy. |
Nám. Maratónu mieru 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
20.10.2023 11:00
2,00 ks
2 464,40
2 053,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2023 15:00
06.10.2023 10:30
06.10.2023 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.10.2023 16:32 - Vstupná ponuka | 2 185,20 | € | Cena s DPH |
06.10.2023 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: