35541016
Košický samosprávny kraj
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
46041958
Invidia Solutions, a.s.
Klincová 35, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82108, SVK
Predĺženie podpory licencií VMware
technická podpora
Služba
1. Predĺženie podpory licencií pre VMware na obdobie 36 mesiacov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Číslo účtu: | 535311608 |
Produkt: | vCenter Server 7 Standard |
Licenčný kľúč: | HN494-D9354-N88GC-0V3U4-0J3JJ |
Počet: | 1 |
Uvedené množstvo v (inštancia/procesor): | INSTANCE(s) |
Číslo: | 42165942 |
Úroveň podpory: | Basic Support |
Koniec podpory: | 26.12.2026 |
2. Predĺženie podpory licencií pre VMware na obdobie 36 mesiacov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Číslo účtu: | 535311608 |
Produkt: | vSphere 6 Enterprise Plus |
Licenčný kľúč: | MM08H-DY1DQ-Y8P8M-0RAK6-2WZ13 |
Počet: | 6 |
Uvedené množstvo v (inštancia/procesor): | CPU(s) |
Číslo: | 42165942 |
Úroveň podpory: | Basic Support |
Koniec podpory: | 26.12.2026 |
3. Predĺženie podpory licencií pre VMware na obdobie 36 mesiacov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Číslo účtu: | 535311608 |
Produkt: | vSphere 6 Enterprise Plus |
Licenčný kľúč: | HH08K-8YJ85-F8Y8N-0VA26-2JX13 |
Počet: | 6 |
Uvedené množstvo v (inštancia/procesor): | CPU(s) |
Číslo: | 42165942 |
Úroveň podpory: | Basic Support |
Koniec podpory: | 26.12.2026 |
4. Predĺženie podpory licencií pre VMware na obdobie 36 mesiacov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Číslo účtu: | 535311608 |
Produkt: | vSphere 6 Enterprise Plus |
Licenčný kľúč: | 410C6-8YK4P-R808F-0UCUH-358KP |
Počet: | 3 |
Uvedené množstvo v (inštancia/procesor): | CPU(s) |
Číslo: | 498529928 |
Úroveň podpory: | Basic Support |
Koniec podpory: | 26.12.2026 |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU PREDMETU ZMLUVY |
1.1 Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy. |
1.2 Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
1.3 Požaduje sa predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.4 Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je autorizovaným partnerom výrobcu produktov VMware v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo výrobca produktov). |
1.5 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.4 OPNP do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. |
1.6 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámi Dodávateľovi kontaktnú osobu/osoby zodpovednú/é za riadne plnenie predmetu zmluvy, v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom, pre splnenie povinností podľa tohto bodu. |
1.7 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
3. SPOSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia v jednej ucelenej časti, ktorá bude realizovaná na základe uzatvorenej zmluvy. |
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelenú časť plnenia na miesto plnenia a v lehote podľa uzatvorenej zmluvy. |
3.3 Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. |
3.4 Neumožňuje sa dodať variantné riešenia. Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakým respektíve lepšími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré zároveň musia spĺňať všetky podmienky dané objednávateľom. |
3.5. Záruky a obmedzenia |
a) Dodávateľ poskytuje záručnú dobu na predmet plnenia v trvaní 36 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia predmetu plnenia Objednávateľom. Počas záručnej doby vzniká Objednávateľovi právo požadovať od Dodávateľa povinnosť bezplatne odstrániť vzniknuté vady, bez ďalšej úhrady nákladov. |
b) Objednávateľ je povinný u Dodávateľa písomne reklamovať vadu poskytnutého plnenia bez zbytočného odkladu po jej zistení najneskôr do konca platnosti záruky na plnenia podľa písmena a) tohto článku zmluvy. Dodávateľ je povinný začať s odstraňovaním reklamovanej vady bez zbytočného odkladu a zabezpečiť jej odstránenie bez zbytočného odkladu, najneskôr v lehote 3 ak nie je zmluvnými stranami dohodnuté inak. |
c) Záručná doba sa predlžuje o dobu, ktorá uplynie odo dňa nahlásenia vady objednávateľom až po deň jej odstránenia. Záručné odstránenie vád sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov Dodávateľa. |
4. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
4.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za riadne a včas predmet zákazky cenu podľa ceny uvedenej v cenovej ponuke, ktorú predložil Dodávateľ. Cena je maximálna a záväzná počas celej platnosti zmluvy. |
4.2 Zmluvné strany sa dohodli, že fakturácia za dodaný tovar bude jednorazová. |
4.3 Úhrada sa vykoná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej Dodávateľom po jej odsúhlasení zo strany objednávateľa, so splatnosťou faktúry 30 dní od jej preukázateľného doručenia objednávateľovi, ak faktúra bude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve. |
4.4 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
4.5 Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
4.6 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
4.7 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
4.8 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiaden preddavok ani záloha na plnenie predmetu tejto zmluvy. |
4.9 Cena predmetu plnenia zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady Dodávateľa vynaložené v súvislosti s poskytnutím predmetu zmluvy (najmä náklady za licencie, na obstaranie licencií, clo, obeh ako aj všetky ďalšie služby súvisiace s poskytnutím predmetu zmluvy, prípadne iné súvisiace platby) a primeraný zisk. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že Dodávateľ nemá nárok na akúkoľvek osobitnú náhradu a/alebo inú formu kompenzácie nákladov, výdavkov alebo iných plnení vynaložených pri plnení svojich povinností podľa tejto zmluvy. |
4.10 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie tovaru o hodnotu DPH. |
5. SANKCIE A ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU |
5.1 V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním alebo poskytnutím predmetu plnenia podľa tejto zmluvy v lehotách (termínoch) uvedených v tejto zmluve, je Objednávateľ' oprávnený fakturovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z celkovej ceny predmetu plnenia, a to za každý, aj začatý deň omeškania, čím nie je nijako dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
5.2 Pre prípad omeškania Objednávateľa s platením odplaty za poskytnuté plnenie si zmluvné strany dohodli platenie úrokov z omeškania vo výške 0,05 % zo sumy, s ktorou je Objednávateľ v omeškaní, za každý deň omeškania. |
5.3 Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za škody, ktoré vznikli tým, že predmet zmluvy nebol dodaný v súlade s touto zmluvou, resp. nie je spôsobilý na užívanie a je povinný takto vzniknutú škodu Objednávateľovi nahradiť. |
6. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA |
a) Tieto OLP sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších právnych predpisov, ďalej zákona č. 618/2003 Z. z. o práve autorskom a právach súvisiacich s autorským právom a podľa ostatných zákonov a právnych predpisov platných v Slovenskej republike. |
b) Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorú Objednávateľ akceptuje pri inštalácii SW. |
c) V prípade rozporu medzi obchodnými podmienkami Elektronického trhoviska („OPET“), ustanoveniami zmluvy uzavretej prostredníctvom OPET, týmito osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy uzavretej prostredníctvom OPET a ustanoveniami OPET. |
6.1 Služby technickej a licenčnej podpory (maintenance) tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky požadujeme poskytovať v slovenskom jazyku. |
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
7.1 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Nám. Maratónu mieru 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
27.10.2023 12:00
16,00 ks
50 720,88
42 267,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2023 14:19
06.10.2023 10:00
06.10.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2023 14:26 - Vstupná ponuka | 49 241,77 | € | Cena s DPH |
05.10.2023 19:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 230,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: