00682420
Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s.
Štefániková 27, Bratislava, 81499, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Nákup kancelárskeho papiera
kancelársky papier, kopírovací papier
Tovar, Služba
1. Recyklovaný papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
- papier pre obojstranné kopírovanie a tlač vo vysokorýchlostných tlačiarňach a kopírovacích strojoch, - plošná hmotnosť (ISO 536, prípadne ekvivalent) 80 ± 3 g/m2, - belosť (ISO 11475, príp. ekvivalent) min. 110 ± 2,5 CIE - opacita (ISO 2471, príp. ekvivalent) min. 92%, - certifikáty Blue Angel a pod. - balenie: 500 ks/bal. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo | bal | 1800 |
2. Papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
- biely papier pre obojstranné kopírovanie a tlač vo vysokorýchlostných tlačiarňach a kopírovacích strojoch, - plošná hmotnosť (ISO 536, prípadne ekvivalent) 80 ± 3 g/m2, - hrúbka (ISO 534, príp. ekvivalent) 104 ± 4 mikróny, - belosť (ISO 11475, príp. ekvivalent) min. 161 ± 3 CIE, - opacita (ISO 2471, príp. ekvivalent) min. 91%, - balenie: 500 ks/bal. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo | bal | 200 |
3. Papier A3
|
|
---|---|
Funkcia |
- biely papier pre obojstranné kopírovanie a tlač vo vysokorýchlostných tlačiarňach a kopírovacích strojoch, - plošná hmotnosť (ISO 536, prípadne ekvivalent) 80 ± 3 g/m2, - hrúbka (ISO 534, príp. ekvivalent) 104 ± 4 mikróny, - belosť (ISO 11475, príp. ekvivalent) min. 161 ± 3 CIE, - opacita (ISO 2471, príp. ekvivalent) min. 91%, - balenie: 500 ks/bal. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo | bal | 10 |
Názov |
1. Tovar musí spĺňať tieto environmentálne charakteristiky: - papier musí byť typu ECF - bielený bez použitia elementárneho chlóru, - musí mať certifikát FSC (prípadne iný ekvivalent), ktorým sa preukáže, že drevo použité na výrobu dodávaného papiera pochádza zo zodpovedne obhospodarovaného lesa/lesov. |
2. Tovar bude dodávaný do miest na týchto adresách objednávateľa: - Štefánikova 27, 814 99 Bratislava; - Hlavná 23, 080 01 Prešov; - Párovská 2, 949 01 Nitra; - Dolná 4, 974 01 Banská Bystrica; - Framborská 252/19, 010 11 Žilina; - Rooseveltova 5, 040 01 Košice; - Tržničné námestie 3, 945 01 Komárno; - Hlavná 29, 917 00 Trnava; - Ul. 1. mája 24, 031 01 Liptovský Mikuláš; - Rozmarínová 6, 911 01 Trenčín. |
3. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu miesta plnenia v rámci SR, t. j. adresy dodania tovaru pri zmene sídla objednávateľa alebo zmene sídla svojich regionálnych zastúpení alebo iných svojich prevádzok. |
4. V cene za tovar (ďalej aj ako „cena za plnenie“) je zahrnuté: balenie, naloženie, doprava na miesto plnenia, vykládka a vynesenie do príslušného určeného miesta plnenia. |
5. Požaduje sa nový, doposiaľ nepoužitý tovar, pričom dodávateľ zodpovedá objednávateľovi (ďalej spolu aj ako „zmluvné strany“) za to, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa príslušných platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania. |
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak dodávaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky a nie je dodaný v súlade s podmienkami tejto Rámcovej dohody (ďalej len "zmluva") právnymi predpismi a technickými normami. |
7. Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania limitu, ktorým je zmluvná cena, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
8. Množstvá uvedené v technických vlastnostiach tovarov sú predpokladané a nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek. Je len na rozhodnutí a potrebách objednávateľa, aký tovar a v akom množstve od dodávateľa kúpi. |
9. Plnenia z tejto zmluvy budú realizované na základe konkrétnych čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa (ďalej aj ako „objednávky“ alebo „objednávka“). Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). |
10. Termín dodania tovaru na príslušné miesto plnenia uvedené v objednávke je do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi, ak sa nedohodne inak. |
11. Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite - v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie a zloženie do stanoveného miesta plnenia. |
12. Prevzatie tovaru vykoná osoba poverená objednávateľom na prevzatie tovaru určená v objednávke (ďalej len "poverená osoba"), ktorá podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní. Poverená osoba tovar neprevezme aj v prípade, ak tovar nezodpovedá objednávke alebo je viditeľne poškodený obal alebo jeho obsah. |
14. Faktúru za tovar vystaví dodávateľ na základe potvrdených dodacích listov raz mesačne. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru objednávateľovi najneskôr k desiatemu dňu mesiaca, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. |
15. Predpokladom na vystavenie faktúry je zmluvnými stranami podpísaný dodací list, ktorý obsahuje najmä dátum a miesto dodania, súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, meno poverenej osoby objednávateľa. |
16. Položky na faktúre budú vždy rozdelené podľa jednotlivých dodacích listov s priradením k menu poverenej osoby uvedenej v objednávke objednávateľa. |
17. Faktúra bude uhradená objednávateľom bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Zálohové platby a platby vopred sa na účely tejto zmluvy neposkytujú. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje, že vybaví reklamáciu objednávateľa na vady tovaru bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie objednávateľom dodávateľovi. |
19. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia tejto zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou tovaru, predložiť objednávateľovi: |
a) kalkuláciu ceny za plnenie, t. j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifkácia", v ktorej uvedie:jednotkovú cenu za položku v EUR bez DPH, sadzbu DPH v %, jednotkovú cenu za položku s DPH, celkovú cenu za položku v EUR bez DPH, celkovú cenu za položku v EUR s DPH, celkovú cenu za plnenie v EUR bez DPH a celkovú cenu za plnenie v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácii musí byť zhodná s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenou v čl. IV Zmluvná cena (ďalej aj ako „zmluvná cena“ alebo „celková maximálna cena“), |
b) zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, |
c) číslo účtu dodávateľa, na ktorý bude objednávateľ uhrádzať faktúry, |
d) prospektový materiál/katalógový list/technický list (ďalej len "doklad") ponúkaného tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ponúkaných tovarov, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru, |
e) platný certifikát FSC (prípadne iný ekvivalent), ktorým sa preukáže, že drevo použité na výrobu dodávaného tovaru (papiera) pochádza zo zodpovedne obhospodarovaného lesa/lesov. |
20. Ak je dodávateľ povinný platiť DPH podľa § 69 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení, zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi vopred, ak je to možné, inak najneskôr do 2 pracovných dní od vzniku oznamovanej skutočnosti, že: |
- nezaplatí DPH alebo jej časť súvisiacu s úhradou ceny za plnenie poskytované dodávateľom podľa tejto zmluvy, |
- sa stal/stane neschopným zaplatiť akúkoľvek inú DPH alebo jej časť v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení (ďalej aj ako „zákon o DPH“), |
- protihodnota za plnenie uvedená na faktúre je bez ekonomického opodstatnenia neprimerane vysoká alebo neprimerane nízka a/alebo, |
- zmenil bankový účet, na ktorý má byť zaplatená protihodnota za plnenie alebo jej časť podľa tejto zmluvy a ktorý je zverejnený v Zozname platiteľov DPH s číslami bankových účtov, ktoré používajú na podnikanie, vedenom na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR a/alebo, |
- je zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na webovom sídle Finančnej správy SR. |
21. Skutočnosti uvedené podľa predchádzajúceho bodu 20 je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi zároveň pri: - dodaní plnení z tejto zmluvy alebo ich časti, a/alebo, - aj pri doručení faktúry /daňového dokladu, na základe ktorého má byť zaplatená kúpna cena za plnenie z tejto zmluvy v zmysle tejto zmluvy. |
22. V prípade, ak: |
- dodávateľ nedodrží svoj záväzok podľa bodu 20 a/alebo, |
- nastane akákoľvek skutočnosť, na základe ktorej vznikne objednávateľovi zákonné ručenie za dodávateľa podľa zákona o DPH a /alebo, |
- podľa zistenia objednávateľa má byť protihodnota za plnenie alebo jej časť zaplatená na iný bankový účet ako bankový účet dodávateľa, ktorý je zverejnený v Zozname platiteľov DPH s číslami bankových účtov, ktoré používajú na podnikanie, vedenom na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR a /alebo, |
- podľa zistenia objednávateľa je dodávateľ zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na webovom sídle Finančnej správy SR, |
objednávateľ: a) nie je povinný prevziať plnenie alebo jeho časť podľa tejto zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu tejto zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a /alebo, |
b) je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť s okamžitou účinnosťou a/alebo, |
c) nie je povinný zaplatiť vyhotovenú a/alebo doručenú faktúru podľa tejto zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu tejto zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a/alebo, |
d) je oprávnený žiadať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške zodpovedajúcej výške ceny fakturovanej zaplnenie bez DPH dohodnutej podľa tejto zmluvy a/alebo, |
e) je oprávnený poukázať dodávateľovi na účet iba dohodnutú cenu za plnenie bez DPH. V tomto prípade objednávateľ sumu zodpovedajúcu výške DPH z ceny za plnenie uvedenú na faktúre poukáže (i) v zákonom stanovenej lehote splatnosti dane alebo (ii) po lehote splatnosti dane, avšak pred tým, ako je vydané rozhodnutie podľa § 69b Zákona o DPH priamo na osobný daňový účet dodávateľa vedený v Štátnej pokladnici zistený prostredníctvom portálu vedenom daňovou sekciou Finančného riaditeľstva SR. |
Objednávateľ platbu DPH na osobný daňový účet dodávateľa označí náležitým spôsobom podľa všeobecne záväzného predpisu, oznámi správcovi dane číslo faktúry, z ktorej DPH uhrádza a identifikačné číslo dodávateľa. Pre vylúčenie pochybností, úhradou dohodnutej ceny za plnenie bez DPH na účet dodávateľa a sumy zodpovedajúcej výške DPH na osobný daňový účet dodávateľa sa rozumie povinnosť objednávateľa zaplatiť dodávateľovi fakturovanú cenu za plnenie za splnenú. |
23. Objednávateľ je oprávnený na postup podľa predchádzajúceho bodu 22 aj vtedy, ak bol dôvod jeho uplatnenia dodatočne odstránený. |
24. Uplatnené zmluvné sankcie nemajú vplyv na povinnosť dodávateľa vrátiť objednávateľovi to, čo objednávateľ plnil ako ručiteľ za dodávateľa podľa zákona o DPH. |
25. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi v plnom rozsahu sumu, ktorú zaplatí objednávateľ ako ručiteľ na základe rozhodnutia daňového úradu podľa Zákona o DPH (ďalej aj ako „Nezaplatená daň“), v lehote 8 (ôsmich) dní od doručenia výzvy dodávateľovi zo strany objednávateľa. |
26. V prípade, ak je dodávateľ v omeškaní s vrátením Nezaplatenej dane alebo jej časti objednávateľovi, zaväzuje sa zaplatiť objednávateľovi na základe jeho výzvy úrok z omeškania vo výške podľa platných právnych predpisov. |
27. Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom |
Slovenská republika
12
1,00 kompletný predmet zákazky
15 800,00
15 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2023 14:02
11.10.2023 12:00
11.10.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2023 11:00 - Vstupná ponuka | 15 800,00 | € | Cena bez DPH |
10.10.2023 15:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 652,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: