37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
44743289
smartCAD s.r.o.
Čajakova 19, Bratislava, 81105, SVK
Obnova softvérových licencií AutoCAD LT
AutoCAD LT, obnova
Služba
1. AutoCAD LT Annual Sub. Renewal
|
|
---|---|
Funkcia |
AutoCAD LT Annual Sub. Renewal |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
AutoCAD LT Annual Sub. Renewal | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druh SW: | grafika |
Typ licencie: | elektronická, new, e-mail, prenosná |
Spôsob licencovania: | predplatné |
Dĺžka predplatného: | 12 mesiacov |
Typ softvéru: | CAD, 2D, grafika |
Jazyková verzia: | ENG, CZ |
Spôsob inštalácie: | elektronicky, PC, Mac |
Vhodné pre štátnu správu. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je certifikovaným partnerom výrobcu. |
2. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom (bude poskytnutý víťaznému uchádzačovi) najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
2.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
2.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve. |
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. |
4. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
5. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
8. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 dní od doručenia objednávky |
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa. |
10. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky. |
11. Tovar bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa vystavenia objednávky. |
12. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi |
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa |
15. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. |
17. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
18. Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
19. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
20. Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
21. Dodávateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky. |
22. Dodávateľ je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora vedeného Ministerstvom spravodlivosti SR, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity. |
23. Nedodržanie predchádzajúcich povinnosti sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
12.10.2023 00:00 — 12.10.2024 23:59
1,00 zákazka
1 008,00
840,00
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2023 13:51
09.10.2023 09:00
09.10.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2023 09:53 - Vstupná ponuka | 996,00 | € | Cena s DPH |
03.10.2023 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 996,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: