• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2023 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2023 09:50

Detail zákazky Z202310714

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2023 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2023 09:50

Základné údaje

Z202310714

OF-279555

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8416603

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

44743289

smartCAD s.r.o.

Čajakova 19, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova softvérových licencií AutoCAD LT

AutoCAD LT, obnova

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. AutoCAD LT Annual Sub. Renewal
Funkcia
AutoCAD LT Annual Sub. Renewal
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
AutoCAD LT Annual Sub. Renewal ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh SW: grafika
Typ licencie: elektronická, new, e-mail, prenosná
Spôsob licencovania: predplatné
Dĺžka predplatného: 12 mesiacov
Typ softvéru: CAD, 2D, grafika
Jazyková verzia: ENG, CZ
Spôsob inštalácie: elektronicky, PC, Mac
Vhodné pre štátnu správu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je certifikovaným partnerom výrobcu.
2. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom (bude poskytnutý víťaznému uchádzačovi) najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
2.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
2.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH.
4. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
5. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
8. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 dní od doručenia objednávky
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa.
10. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
11. Tovar bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa vystavenia objednávky.
12. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa
15. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
16. Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy.
17. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
18. Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
19. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
20. Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
21. Dodávateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky.
22. Dodávateľ je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora vedeného Ministerstvom spravodlivosti SR, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity.
23. Nedodržanie predchádzajúcich povinnosti sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12.10.2023 00:00 — 12.10.2024 23:59

1,00 zákazka

1 008,00

840,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.10.2023 13:51

09.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.10.2023 09:53 - Vstupná ponuka 996,00 € Cena s DPH
03.10.2023 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 996,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS