• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2023 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2023 13:39
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2023 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2023 14:35

Detail zákazky Z202310710

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2023 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2023 13:39
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2023 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2023 14:35

Základné údaje

Z202310710

OF-279528

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8410606

Objednávateľ

00598411

Ústav merania SAV,v.v.i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne a kompatibilné (alternatívne) tonery

tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení, originálne tonery, kompatibilné tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne a kompatibilné (alternatívne) tonery
Funkcia
Dodávateľ dodá originálne a kompatibilné (alternatívne) tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania (v rámci sídla objednávateľa) v pracovných dňoch v čase od 7:30 do 15:30
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spľňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, nepoškodené, neporušené.
Kompatibilné (alternatívne) tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
originálny toner HP CE505AC č.05A čierny  P2035/2050 2.300 strán ks 2
originálny toner Canon CRG- 054H čierny 3.100 strán ks 2
sada alternatívnych tonerov  Xerox 106R03520-3 - 4 Pack Pre tlačiareň Xerox VersaLink  C405 Kapacita 5 200 / 4 800 strán (5%) -  Čierna / Azúrová / Žltá / Purpurová farba ks 1
alternatívny BROTHER TN-1030 (TN1030) - Toner Economy, black (čierny) pre tlačiareň BROTHER HL-1112E ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia ktorá je zahrnutá v cene
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný na základe požiadavky objednávateľa odobrať v mieste plnenie prázdné tonerové kazety a zabezpečiť ich ekologickú likvidáciu, a to v cene plnenia.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy a popis vady.
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí.
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím kompatibilného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak.
Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru)
V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

17.10.2023 13:39 — 20.10.2023 13:39

7,00 ks

571,00

456,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.10.2023 13:39

06.10.2023 13:39

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2023 13:54

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 548
 48
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2023 14:48 - Vstupná ponuka 571,00 € Cena s DPH
06.10.2023 00:56 - Najvýhodnejšia ponuka 568,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS