• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2023 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2023 09:50

Detail zákazky Z202310709

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2023 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2023 09:50

Základné údaje

Z202310709

OF-279563

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8416599

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova nástroja pre automatizovanú proaktívnu analýzu a kontrolu VMware prostredia

VMware prostredie, obnova, analýza, kontrola

  • 72710000-0 - Služby pre lokálne siete LAN

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1Y Annual Subscription - RuneCast Analyzer (6 - 64) Socket Tier (od 27.12.2023 do 26.12.2024)
Funkcia
1Y Annual Subscription - RuneCast Analyzer (6 - 64) Socket Tier (od 27.12.2023 do 26.12.2024)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1Y Annual Subscription - RuneCast Analyzer (6 - 64) Socket Tier (od 27.12.2023 do 26.12.2024) ks 18
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu zákazky je autorizovaným partnerom spoločnosti VMware. -
Túto skutočnosť poskytovateľ preukáže objednávateľovi do 3 dní po uzavretí zmluvy. Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak poskytovateľ nie je v čase uzavretia zmluvy preukázateľne registrovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware. -
Podpora musí byť poskytovaná priamo výrobcom softvéru. Vzhľadom na používané SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie -
Poskytovateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky. Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak poskytovateľ nie je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri konečných užívateľov výhod, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. -
Poskytovateľ službu sprístupní od 27.12.2023 prostredníctvom My VMware portálu pod účtom objednávateľa. Dodávateľ zabezpečí plynulé pokračovanie kontraktu. -
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. -
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. -
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur. -
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. -
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. -
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. -
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. -
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie. -
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní. -
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. -
V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi. -
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. -
V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. -

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

27.12.2023 00:00 — 26.12.2024 23:59

1,00 zákazka

11 016,00

9 180,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.10.2023 13:41

09.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 412
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2023 14:16 - Vstupná ponuka 11 016,00 € Cena s DPH
02.10.2023 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka 11 016,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS