00215759
Krajský súd v Bratislave
Záhradnícka 10, Bratislava, 81366, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok
stravovacie karty, elektronické stravovacie poukážky, stravné karty
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok na obdobie 4 rokov platnosti rámcovej zmluvy: 01.11.2023 - 31.10.2027.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok v elektronickej forme, t. z. elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa. |
Elektronickou stravovacou kartou sa rozumie nosič, na ktorú sa poskytuje stravovacia poukážka, vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa. Objednávateľ si určuje najmenej dve nominálne hodnoty elektronickej stravovacej poukážky, a to vo výške 5,50 Eur a 6,00 Eur. Elektronická stravovacia poukážka je asociovaná ku stravovacej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec objednávateľa. Každý zamestnanec dostane jednu elektronickú stravovaciu kartu, ktorá sa bude dobíjať stravnými jednotkami (poukážkami). |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky_I | € | 5,50 | ||
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky_II | € | 6 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 20 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok_I | ks | 1250 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok_II | ks | 3750 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravovacia karta obsahuje | číselný kód karty, alebo označenie čísla karty; dobu platnosti (vyznačený rok a mesiac) |
Stravovacia karta je chránená | PIN kódom s možnosťou jeho zmeny |
Stravovacia karta má možnosť | zablokovania v prípade straty, bezplatný online účet |
Bezpečnostný čip na karte | áno |
Platnosť stravovacej karty | zabezpečiť platnosť karty aj počas 12 mesiacov po skončení platnosti zmluvy, resp. platnosť aj počas 12 mesiacov po poslednom dobití karty uskutočnenom počas platnosti zmluvy |
Stravovacia karta umožňuje | platbu od 0,01 EUR |
Stravovacia karta umožňuje | bezkontaktné použitie |
Názov |
Rámcová zmluva bude uzatvorená na obdobie od 01.11.2023 - 31.10.2027. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi elektronické stravné poukážky vo forme čiastkových plnení na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť objednávané množstvo elektronických stravovacích poukážok počas platnosti zmluvy podľa aktuálneho počtu zamestnancov a odpracovaných dní v nadväznosti napr. na pracovnú neschopnosť zamestnancov, neplatené voľno a podobne. |
Dobíjanie stravovacích kariet prebieha on-line cez Zákaznícku zónu dodávateľa. Kredity na stravovacích kartách zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od prijatia objednávky. |
Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky. |
Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. |
Stravovacia karta musí mať možnosť individuálneho overenia zostatku hodnoty elektronických stravných jednotiek v eurách priamo na účtenke z POS terminálu, na webovom portáli uchádzača/dodávateľa, po každej transakcii sa zobrazí aktuálny zostatok účtu stravovacej karty. |
Platby musia byť overiteľné 24 hodín, 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii. |
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS terminálu. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi zoznam zmluvných zariadení hromadného stravovania v lokalite objednávateľa a vo vzdialenosti 500 m od sídla, v ktorých sú akceptované ich elektronické stravovacie poukážky. V zozname bude uvedený názov, adresa zariadení a telefonické kontakty. |
Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené množstvo je len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty tejto zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
V cene za elektronickou stravnú poukážku musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä, nie však výlučne, vystavenie stravovacích kariet, ich aktivácia, blokovanie, personalizácia, ich dodanie do miesta dodania, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a podobne). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravovacej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do ceny stravnej jednotky. |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje v percentách alebo % zľavou z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby účinnosti rámcovej dohody. |
Dodávateľ na základe písomnej žiadosti verejného obstarávateľa zabezpečí akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v prípade, že v stravovacom zariadení bude prevádzkovaný vhodný platobný terminál. Zoznam všetkých stravovacích zariadení musí byť uvedený a priebežne aktualizovaný na webovej stránke dodávateľa. |
Dodávateľ môže po dohode spätne odobrať od objednávateľa hodnotu stravnej jednotky na elektronickej stravovacej karte v prípade, že zamestnanec ukončí pracovný pomer počas mesiaca. |
Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za odobraté elektronické stravné poukážky na základe mesačne predložených faktúr a to bezhotovostným prevodom z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo 30 dňovej splatnosti faktúr. |
Faktúru za dodanie stravných poukážok doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa alebo elektronicky na podatelnaKSBA@justice.sk. |
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 12 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH, ako aj celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH. |
Poplatok za doručenie karty : 0,00 bez DPH €. |
Poplatok za vydanie karty: 0,00 bez DPH €. |
Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky po uzatvorení zmluvy. |
Vystavenie novej karty: do 5 pracovných dní, novú kartu možno objednať kedykoľvek počas platnosti zmluvy. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať už žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu počtu stravovacích kariet a zmenu nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % alebo zľava z objednanej hodnoty stravných jednotiek, vyjadrená v %, sa zmenou nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky nemení. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi potrebné údaje kontaktnej osoby (meno, tel. číslo e-mail), ktorá bude dodávateľom poverená komunikáciu s objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný zaškoliť zodpovednú osobu objednávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy mal dodávateľ zápis v Registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v Registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný. |
Záhradnícka 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2023 00:00 — 31.10.2027 23:59
5 000,00 ks
117 500,00
117 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2023 13:09
05.10.2023 13:10
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2023 07:58 - Vstupná ponuka | 117 488,25 | € | Cena s DPH |
05.10.2023 13:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 117 135,75 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: