• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2023 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2023 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2023 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2023 09:05

Detail zákazky Z202310658

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2023 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2023 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2023 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2023 09:05

Základné údaje

Z202310658

OF-234547

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8405154

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

36307165

Slomed s.r.o.

Levická 11, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Angiografický spotrebný materiál pre systém ACIST CVi

Angiografický set, ACIST, tlakový injektor, kardiológia, materiál pre tlakový injektor

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33190000-8 - Rôzne lekárske zariadenia a výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Angiografický spotrebný materiál pre systém ACIST CVi
Funkcia
Systém ACIST CVi je určený na kontrolované injekčné podávanie kontrastných látok neprepúšťajúcich lúče pri angiografických procedúrach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ovládač ručný pre angiografický injektor umožňujúci kontrolované dávkovanie kontrastnej látky a fyziologického roztoku ks 4000
Angiografický set pre angiografický injektor set 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Ovládač ručný je jednorazový sterilný ručný ovládač pre ovládanie množstva a rýchlosti aplikácie podávanej látky. Je určený pre použitie u jedného pacienta. sada
1.1 Sada ovládača sa skladá:
1.1.1 zo sterilného ergonomického ručného ovládača s dvoma tlačidlami pre kontrolované podanie kontrastnej látky a fyziologického roztoku. Umožňuje precíznu reguláciu prietoku a objemu vstrekovanej kontrastnej látky. Tlačidlá sú tvarovo rozlíšené pre jednoduché rozlíšenie pri podávaní kontrastnej látky alebo fyziologického roztoku. Horné tlačidlo je označené písmenom C a púšťa a reguluje prietok vstrekovanej kontrastnej látky. Spodné tlačidlo, označené ako S, spúšťa a zastavuje preplach fyziologickým roztokom.
1.1.2 zo sterilného trojcestného vysokotlakého uzatváracieho kohútika s otočnou koncovkou
1.1.3 zo sterilnej prémiovej vysokotlakej hadičky dĺžka minimálne 130 cm
2. Angiografický set sa skladá:
2.1 Ovládač ručný je sada, ktorá sa skladá: sterilná sada
2.1.1. zo sterilného ergonomického ručného ovládača s dvoma tlačidlami pre kontrolované podanie kontrastnej látky a fyziologického roztoku. Umožňuje precíznu reguláciu prietoku a objemu vstrekovanej kontrastnej látky. Tlačidlá sú tvarovo rozlíšené pre jednoduché rozlíšenie pri podávaní kontrastnej látky alebo fyziologického roztoku. Horné tlačidlo je označené písmenom C a púšťa a reguluje prietok vstrekovanej kontrastnej látky. Spodné tlačidlo, označené ako S, spúšťa a zastavuje preplach fyziologickým roztokom.
2.1.2 zo sterilného trojcestného vysokotlakého uzatváracieho kohútika s otočnou koncovkou
2.1.3 zo sterilnej prémiovej vysokotlakej hadičky dĺžka minimálne 130 cm
2.2 Súprava s automatizovanou zbernou rozdeľovacia hadicou pre fyziologický roztok a kontrastnú látku. Súprava je jednorazová. Je určená na použitie u viacerých pacientov. Neprichádza do priameho styku s pacientom. Sada obsahuje: sada
2.2.1 rozdeľovací kontajner
2.2.2 hadičku na fyziologický roztok
2.2.3 bodec na fyziologický roztok
2.2.4 injekčnú striekačku
3.1 Izolovaná tlaková striekačka na kontrastnú látku pre použitie v angiografickom injektore. Je určená na použitie u viacerých pacientov. Neprichádza do priameho kontaktu s pacientom. Sada obsahuje: sada
3.1.1 tlakovú striekačku objem 100 ml
3.1.2 bodec na použitie do fľaše s kontrastnou látkou
3.1.3 hadičku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia..
2. Požaduje sa preložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
3. Požaduje sa dodanie na miesto plnenia zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy.)
4. Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
5. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len predpokladané množstvo tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto rámcovej dohody dodávateľom objednávateľovi dodané. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo tovaru, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody.
7. S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH a s DPH.
8. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľovi a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky.
9. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru.
10. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:
10.1 aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,
10.2 aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne.
11. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (bezodkladne najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien):
11.1 údajov týkajúcich sa tovaru (napr. vyradenie/zaradenie tovaru z/do zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠUKL kódu, zmena názvu tovaru atď.)
11.2 ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov.
12. Požaduje sa predložiť objednávateľovi v elektronickej forme, v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy:
12.2 prospektový materiál ponúkaného tovaru vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností,
12.3 kód výrobku, pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv,
12.4 ponukový list - cenník (sortiment) ponúkaných produktov.
13. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
15. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 celok

154 999,85

154 999,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.10.2023 08:13

05.10.2023 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2023 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 358
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.10.2023 10:48 - Vstupná ponuka 154 985,00 € Cena bez DPH
03.10.2023 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 154 985,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS