42017769
Centrum sociálnych služieb v Novom Meste nad Váhom
ul. Bernolákova č. 14/604, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
51053608
TriCare s. r. o.
Baltská 5172/5, Bratislava, 82107, SVK
5 ks polohovacie kreslo
polohovacie kreslo, pojazdné
Tovar, Služba
1. 5 ks polohovacie kreslo
|
|
---|---|
Funkcia |
Polohovacie kreslo pojazdné s odoberateľnou jedálenskou doskou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
výška | mm | 1000 | 1140 | |
šírka | mm | 600 | 800 | |
hĺbka | mm | 780 | 1450 podľa nastavenia polohy | |
výška sedadla | mm | 470 | 480 | |
nosnosť kresla | kg | 150 | ||
priemer kolieska | mm | 80 | 125 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pevná a stabilná drevená konštrukcia kresla z masívneho buku | Povrchová úprava predstavuje vysoké nároky pre bezpečnosť a pre zdravie. Ide o ekologickú, nezávadnú a ľahko čistiteľnú povrchovú úpravu , ktorá je pružná, nepraská a je odolná voči vode, káve atď. |
ergonomicky tvarované operadlo polohovateľné, wingback | |
výklopná podnožka - podpora pre nohy prepravovanej osoby, stúpačka | |
kolieska brzdené v počte 4 ks | |
plne sklápací mechanizmus môže obsluhovať personál ako aj sediaca osoba. | |
pevné čalúnené područky | |
možnosť plynulého posúvania sedáku vpred | |
madlo pre obsluhu | |
snímateľné látkové poťahy prateľné pri teplote 40° | |
sedák pod poťahom čalúnený, umývateľný, dezinfikovateľný, nepremokavý | |
podhlavník ergonomicky tvarovaný, ušiak | |
sedák oddelený od operadla pre zamedzenie vzájomnému znečisteniu | |
poťah koženka | |
príslušenstvo : jedálenská doska odberateľná |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže, zaškolenia personálu |
Záruka 24 mesiacov |
Záručný a pozáručný servis. Nástup technika na servis do 10 dní od nahlásenia poruchy/vady. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien a sadzby DPH, do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požadujeme predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v tomto OF. |
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Nesplnenie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok . |
Požadujeme predložiť doklady k riadnemu užívaniu predmetu zákazky (certifikáty, doklady o zhode, návod v slovenskom jazyku, a pod.), protokol o prevzatí/inštalačný protokol, záručný list. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný. |
Fakturácia bude realizovaná po kompletnom dodaní predmetu zákazky. Obstarávateľ neposkytuje finančnú zálohu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne verejné obstarávanie zrušiť. |
V prípade reklamácie si dodávateľ prevezme tovar u objednávateľa na vlastné náklady |
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. Dodaný tovar musí spĺňať všetky požadované technické vlastnosti |
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie |
Dodávateľ oznámi telefonicky alebo emailom odberateľovi dodanie tovaru min. 2 pracovné dni pred dodávkou tovaru. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní od 7, 00 - 14,30 hod. |
Bernolákova ulica 604/14, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
20.10.2023 07:00 — 15.11.2023 14:00
5,00 ks
6 090,00
6 090,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.09.2023 14:24
04.10.2023 14:30
04.10.2023 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2023 06:57 - Vstupná ponuka | 6 090,00 | € | Cena s DPH |
04.10.2023 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: