30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47632500
RUBBEX s.r.o.
Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK
Prefabrikované konštrukcie, prístrešky a kryty
Garáž
Tovar, Služba
1. Plechová montovaná garáž
|
|
---|---|
Funkcia |
Plechová montovaná garáž 4x6 m so sedlovou strechou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šírka | m | 4 | ||
Dĺžka | m | 6 | ||
Výška steny | m | 2,13 | 2,23 | |
Výška v štíte | m | 2,5 | 2,6 | |
Svetlá výška brány | m | 2 | 2,2 | |
Šírka brány | m | 2,90 | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ strechy | sedlová |
Typ brány | dvojkrídlová, zámok FAB, 3x kľúč |
Prevedenie | pozinkovaný plech |
Názov |
Vrátane dopravy, montáže a ukotvenia na miesto plnenia - Regrútska 1, 831 06 Bratislava |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Konkrétny termín dodania a montáže bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.)identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkanej garáže, a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku. |
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky Dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, montáže a ukotvenia v mieste plnenia. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. |
Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c)zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
Do jednotkovej ceny započítať všetky potrebné náklady na: dopravu, vyloženie, montáž a ukotvenie vrátane spotrebného materiálu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.. |
Objednáteľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pokiaľ dodávateľovi nevznikli ešte žiadne náklady. |
Regrútska 1, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
09.10.2023 08:00 — 27.10.2023 14:00
1,00 ks
1 413,37
1 177,78
Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia a s obstarávateľom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2023 14:12
04.10.2023 09:00
04.10.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2023 12:33 - Vstupná ponuka | 1 413,37 | € | Cena s DPH |
03.10.2023 12:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 413,37 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: