• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2023 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2023 11:39
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2023 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2023 12:30

Detail zákazky Z202310640

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2023 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2023 11:39
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2023 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2023 12:30

Základné údaje

Z202310640

OF-279460

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8405140

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45906114

TR TECHNIC s.r.o.

39, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drevoobrábacie stroje a príslušenstvo

odsávač pilín s príslušenstvom

  • 42670000-3 - Časti a príslušenstvo obrábacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42642100-9 - Obrábacie stroje na drevo

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odsávač prachu a pilín Bernardo DC 230 E (230V) s odsávacie hadicou 2,5 m
Funkcia
Odsávač prachu, triesok a drobných pilín  – univerzálne použiteľný pre odsávanie triesok pri frézovaní, hobľovaní a rezaní
• Možno ich použiť u všetkých stolárskych strojov, kde nie je veľkosť prachových častíc menších ako 0,3 mm3,• Stojan s kolieskami umožňuje ich mobilitu,• Konštrukcia z oceľového plechu obmedzuje vznik statickej elektriny • Odsávač je možné pripojiť na stacionárne a mobilné stroje na opracovanie dreva • Výkonný hnací motor a koleso ventilátora zaisťujú optimálny odsávací výkon
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odsávač prachu a pilín Bernardo DC 230 E (230V) s odsávacie hadicou 2,5 m alebo ekvivalent ks 1
Motor - výkon S1 100% W 750
Motor - príkon S6 40 % W 1000
Kapacita odsávania m3.hod-1 1000 1150
Otáčky ot./min 2950
Priemer sacej hadice mm 100
Napätie V 230
Filtračná plocha m2 0,85
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odsávač pilín s príslušenstvom s mobilným podvozkom Nový stroj ,nepoužitý.
Inštalácia u zákazníka v mieste dodania.
Návod na obsluhu a údržbu /kompletná dokumentácia v slovenskom alebo českom jazyku
Zaučenie obsluhy Áno
• Odsávacia hadica 2,5 m • Filtračné vrece • Vrece na triesky • Podvozok áno
 2. Príslušenstvo k odsávaču prachu a pilín Bernardo DC 230E
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sacia a výtlačná hadica PE, priemer 100mm, dĺžka 6 m ks 1
Filtračný vak pre odsávacie zariadenie na drevené piliny DC 230 E ks 1
PVC vrece na drevené piliny DC 230 E, rozmery 370x1050 mm, bal/10 ks bal 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, inštaláciu a uvedenie do prevádzky na mieste plnenia. Miesto plnenia ÚVZ Lešť Pliešovce, Modrý kameň.
Vrátane zaškolenia min. 4 osôb.
Ak sa v technickej  špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien, s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr.  prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, ak neboli predložené ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo  v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Dodávané tovary musia byť nové, nepoužívané, originál, v originálnom balení, kompletné, v požadovanom množstve, funkčné, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou podrobného položkového rozpočtu, faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy,  s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzatvorení zmluvy. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list.
Zmluva sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkach financovaných z fondov EÚ“ OPEP v platnom znení.
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

10.10.2023 13:39 — 31.10.2023 13:39

1,00 podľa technickej špecifikácie

431,59

359,66

Pri položke č. 1 - limit 326,93 s DPH maximálny Pri položke č. 2 - limit 104,66 s DPH maximálny

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2023 13:42

04.10.2023 11:39

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2023 11:54

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 163
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2023 09:41 - Vstupná ponuka 431,59 € Cena s DPH
02.10.2023 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 431,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS