• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2023 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2023 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2023 11:00

Detail zákazky Z202310621

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2023 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2023 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2023 11:00

Základné údaje

Z202310621

OF-279506

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8422220

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

27391981

bioMérieux CZ s.r.o.

Hvězdova 1716/2b, Praha 4, 14078, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hemokultivačné fľaštičky na aeróbnu kultiváciu, pediatrické

hemokultivačné fľaštičky na aeróbnu kultiváciu, pediatrické, kultivácia mikroorganizmov

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hemokultivačné fľaštičky na aeróbnu kultiváciu, pediatrické
Funkcia
1. 1. hemokultivačné fľaštičky (kompatiblné s prístrojom BACT/ALERT využívaného na pracovisku) na aeróbnu kultiváciu so schopnosťou neutralizovať reziduá antibiotík a toxínov v krvných vzorkách pomocou živice - hemokultúra zelená
2. hemokultivačné fľaštičky (kompatiblné s prístrojom BACT/ALERT využívaného na pracovisku) na kultiváciu mikroorganizmov so schopnosťou neutralizovať reziduá antibiotík a toxínov z krvi detských pacientov pomocou živice schopné detekovať aj malé množstvo (4 ml) odobranej krvi alebo telesných tekutín - hemokultúra žltá
3. hemokultivačné fľaštičky (kompatiblné s prístrojom BACT/ALERT využívaného na pracovisku) na anaeróbnu kultiváciu so schopnosťou neutralizovať reziduá antibiotík a toxínov v krvných vzorkách pomocou živice - hemokultúra oranžová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. objem ml 1 11
2. objem ml 1 5
3. objem ml 1 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. obsah vo fľaštičke
1. detekcia aeróbnych mikroorganizmov kvalitatívne stanovenie
1. uzáver hermetický
2. obsah vo fľaštičke
2. detekcia aeróbnych mikroorganizmov kvalitatívne stanovenie
2. uzáver hermetický
3. obsah vo fľaštičke
3. detekcia aeróbnych mikroorganizmov kvalitatívne stanovenie
3. uzáver hermetický
Predpokladané množstvo na 12 mesiacov:
hemokultivačné fľaštičky 1700 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky Objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb;
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi tovar, ktorý bol objednaný jednotlivými písomnými objednávkami Objednávateľa, v lehote do 5 dní od uzavretia čiastkovej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak;
- zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá Objednávateľovi dodací list. Oprávnený zástupca Objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- dodávať Objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam stanovených v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy.
- dopraviť tovar Objednávateľovi do miesta plnenia, ktoré bude dodávateľovi oznámené po uzatvorení zmluvy.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr.
Zmluvné strany sú oprávnené účinnosť tejto Rámcovej dohode predĺžiť z dôvodu nevyčerpania celkového finančného limitu, a to maximálne o 12 mesiacov, aj opakovane, písomným dodatkom k tejto Rámcovej dohode. Návrh na uzatvorenie dodatku vypracuje Objednávateľ a predloží ho Dodávateľovi.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, Objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS a uviesť ŠUKL za každú položku
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
Predmet plnenie (tovar) musí spĺňať všetky technické požiadavky uvedené v technickej špecifikácii
Ak predmet nebude spĺňať všetky technické požiadavky, Objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude Objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
V prípade kategorizovaného špeciálneho zdravotníckeho materiálu (ŠZM) nesmie jednotková cena špeciálneho zdravotníckeho materiálu počas celej doby platnosti zmluvy prekročiť maximálnu cenu zdravotníckej pomôcky, ŠZM určenú pre poskytovateľa zdravotnej starostlivosti Ministerstvom zdravotníctva SR.
Požaduje sa predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nemôže postúpiť pohľadávky voči Objednávateľovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým Dodávateľ postúpi pohľadávky voči Objednávateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Dodávateľ berie na vedomie, že súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok nie je možné. Započítanie pohľadávok Objednávateľa je možné v zmysle ust. § 8 zák. č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších predpisov len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu. Dodávateľ neprijme vyhlásenie podľa ust. § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
V prípade ak Dodávateľ prijme vyhlásenie v rozpore s predchádzajúcou vetou Objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky, na ktorú sa vyhlásenie vzťahuje.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sú oprávnené znížiť jednotkovú cenu tovaru (alebo jeho časti), písomným dodatkom k tejto Rámcovej dohode. Návrh na uzatvorenie dodatku vypracuje Objednávateľ a predloží ho Dodávateľovi.
Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.
Objednávateľ zaplatí Dodávateľovi kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú Dodávateľ vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom Objednávateľa podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru Objednávateľovi. Dodávateľ je tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

14 565,60

12 138,00

Požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2023 11:46

10.10.2023 10:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2023 10:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2023 07:35 - Vstupná ponuka 14 565,60 € Cena s DPH
04.10.2023 07:35 - Najvýhodnejšia ponuka 14 565,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS