• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2023 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2023 10:20

Detail zákazky Z202310602

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2023 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2023 10:20

Základné údaje

Z202310602

OF-279467

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8434962

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36660710

BRENO s.r.o.

Rožňavská 1, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podlahové krytiny a príslušenstvo

Podlahové krytiny, PVC, záťažové podlahové krytiny,

  • 39531400-7 - Kobercovina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39531000-3 - Koberce
  • 39534000-4 - Priemyselná kobercovina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podlahová krytina - PVC
Funkcia
Podlahová krytina do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo m2 48
Šírka rolky cm 2x300
Dĺžka rolky cm 2x800
Celková hrúbka mm 3
Celková váha g/m2 2 200
Nášľapná vrstva mm 0,7
Šírka miestnosti cm 600
Dĺžka miestnosti cm 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba Imitácia dreva, svetlejšie odtiene
Vhodné do miestnosti s vysokým zaťažením, do miestnosti s kolieskovými stoličkami áno
Záťažová trieda 32-34 musí byť zabezpečené
Tlmí hluk, je stálofarebná áno
 2. Záťažový koberec
Funkcia
Podlahová krytina do kancelárie s vysokou frekvenciou záťaže
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo m2 33
Šírka miestnosti m 5,1
Dĺžka miestnosti m 6,4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trieda záťaže minimálne 33
Matriál polyamid
Vhodný pod stoličky s kolieskami, farebne stály áno
Výška vlasu max. 3mm
Celková výška koberca max. 5,5mm
Gramáž minimálne 1 820 g/m2
Trieda horľavosti Bfl-s1
Farba upresní sa pri dodaní vzorkovníka (odtiene tmavomodrej)
Príslušenstvo obojstranná kobercová páska na podlepenie
Koberec bude spájaný maximálne jedným spojom. musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Na faktúre a dodacom liste musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou spĺňajúcou požadované parametre.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný tovar, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt.
Pri ekvivalentnom tovare požaduje objednávateľ predloženie dokumentácie z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požadované parametre.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 14:00.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa pred realizáciou zákazky predložiť objednávateľovi vzorkovník kobercov a PVC podlahy. Objednávateľ si vyhradzuje právo výberu farebnej úpravy koberca a PVC podlahy. Výber farby koberca a PVC podlahy objednávateľom nebude dôvodom navýšenia ceny zákazky.
Do ponúknutej ceny zahrnúť všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

16.10.2023 09:30 — 22.11.2023 14:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

1 660,00

1 660,00

Požadujem vlastné plnenie návrhu podľa technickej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2023 09:51

12.10.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2023 08:07 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
12.10.2023 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka 1 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS