• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2023 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2023 09:50

Detail zákazky Z202310600

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2023 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2023 09:50

Základné údaje

Z202310600

OF-279232

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8405088

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31424953

Agentúra HARMONY v.o.s.

Piaristická 1, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Samodiagnostické testy

test, crp, krv, prúžky, diagnostické

  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Testy na stanovenie CRP
Funkcia
Samodiagnostické testy z krvi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samodiagnostické testy z krvi (10 ks v balení) balenie 110
 2. Testovacie prúžky do glukomera
Funkcia
Testovacie prúžky do glukomera
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Testovacie prúžky do glukomera (50 ks v balení) balenie 111
 3. Diagnostické prúžky na moč
Funkcia
Diagnostické prúžky na moč
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diagnostické prúžky na moč (50 ks v balení) balenie 160
 4. Testy na okultné krvácanie
Funkcia
Testy na okultné krvácanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Testy na okultné krvácanie (20 ks v balení) balenie 40
 5. Testy na maláriu
Funkcia
Testy na maláriu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Testy na maláriu (10 ks v balení) balenie 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Detekcia P. falciparum, P. vivax, P. malariae, P. ovale
 6. Diagnostika trombózy
Funkcia
Diagnostika trombózy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diagnostika trombózy (5 ks v balení) balenie 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Detekcia D-Dimer detekčný limit od 500ng/ml
 7. Testy na salmonelózu zo stolice
Funkcia
Testy na salmonelózu zo stolice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Testy na salmonelózu zo stolice (10 ks v balení) balenie 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Test Test Salmonella spp Ag
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru.
2.3.2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
2.3.3. Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých viac ako 30% výrobcom stanovenej doby expirácie.
2.3.4. Návod na použitie v slovenskom jazyku.
2.3.5. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (množstvo, cena s DPH, cena bez DPH) do 3 dní od uzavretia zmluvy.
2.3.6. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
2.3.7. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. V rámci návrhu na plnenie sa požaduje zaslať podrobnú  špecifikáciu predmetu zákazky, tzn. splnenie  požadovaných kvalitatívnych parametrov a úžitkových vlastností predmetu zákazky spolu s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.
2.3.8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.10. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2.3.11. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
2.3.12. Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 11,00 hod
2.3.13. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
2.3.14. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
2.3.15. Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
2.3.16. Splatnosť faktúry je  30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 2.3.15.
2.3.17. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať : Nedodanie tovaru v množstve a/alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy v zmysle bodu 2.2. a bodu 2.3.3.
2.3.18. Zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na inej, dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.3. tejto kúpnej zmluvy. V prípade, ak sa na základe návrhu dodávateľa zmluvné strany dohodnú na dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.3. tejto kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný každý návrh na predĺženie uplynutej doby použiteľnosti tovaru riadne odôvodniť a pokiaľ to bude potrebné a možné, tak potrebu predĺženia uplynutej doby použiteľnosti tovaru aj vhodným spôsobom preukázať.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovská Ondrašová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

09.10.2023 08:00 — 30.11.2023 13:00

1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy

9 899,89

8 999,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2023 09:13

05.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2023 19:15 - Vstupná ponuka 9 889,00 € Cena s DPH
01.10.2023 19:15 - Najvýhodnejšia ponuka 9 889,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS