• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2023 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2023 11:50

Detail zákazky Z202310561

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2023 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2023 11:50

Základné údaje

Z202310561

OF-279250

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8405170

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

31712380

Tempus - Trans s. r. o.

Rastislavova 110, Košice - mestská časť Juh, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nože s príslušenstvom určené pre mulčovače Noremat pre traktory Valtra a VSV Noremat (kosačky)

nože na kosenie, náhradné diely

  • 34900000-6 - Rôzne dopravné zariadenia a náhradné diely
  • 16310000-1 - Kosačky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 16300000-8 - Žacie mechanizmy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nože s príslušenstvom určené pre mulčovače Noremat pre traktory Valtra a VSV Noremat (kosačky) vrátane dopravy na miesto plnenia
Funkcia
Nákup náhradných nožov s príslušenstvom na prídavné zariadenia určené na prídavné zariadenia mulčovač Noremat  pre traktory Valtra a VSV Noremat (kosačky) vrátane dopravy na miesto plnenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. nôž Y 2 ks 1 35
2. nôž Y 3 ks 1 65
3. oko nož Y3-2 ks 1 30
4. púzdro noža Y3-2 ks 1 30
5. skrutka noža Y3-2 ks 1 30
6. matica noža Y3-2 ks 1 30
7. nôž L1 ks 1 35
8. oko noža L 1 ks 1 30
9. púzdro noža L1 ks 1 30
10. skrutka noža L 1 ks 1 30
11. matica noža L1 ks 1 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 6 mesiacov.
2. Miesto plnenia: Trebišov, Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4a.) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom rátane uvedenia presných názvov (obchod. značka/výrobca) nacenených výrobkov (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
4b.) Čestné vyhlásenie dodávateľa, že sa zaväzuje dodávať tovar od zmluvného dodávateľa - výrobcu, ktorého uviedol v prílohe č. 1 (rozpis ocenených položiek), čestné vyhlásenie musí byť potvrdené dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).
4c.) Čestné vyhlásenie o originalite náhradných dielov od výrobcu stroja - nutné používať počas trvania záruky.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
5a.) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým elektronická platforma EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
5b.) s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Nože s príslušenstvom určené pre mulčovače Noremat pre traktory Valtra a VSV Noremat- doklady",
5c.) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
5d.) najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia dohody prostredníctvom elektronickej platformy EKS,
6. Dodávateľ sa touto dohodou zaväzuje dodať nový, nepoužitý, originálny (prídavným zariadeniam, pre ktoré sú tieto nože určené, plynie záručná doba) a nepoškodený tovar vrátane dopravy do jednotlivých miest plnenia.
7.  Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody nie je zaťažený právami tretích osôb.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v  tejto zmluve a OPEP-e.
9. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Príloha č. 1).
11. K cene bude dodávateľ, ktorý je platiteľom DPH fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvoreniu zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
12. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Rozpise ocenených položiek (položky vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej  sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
13. Lehota dodania tovaru:
13a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 14 (štrnástich) kalendárnych dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia písomnej objednávky považuje deň prijatia emailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy
13b.) dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný termín dodania služby minimálne 1 pracovný deň vopred; termín dodania služby dodávateľom a jeho prevzatie objednávateľom, sú zmluvné strany povinné si vopred vzájomne odsúhlasiť a potvrdiť formou elektronickej pošty (email).“
14. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
15. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 30 (tridsiatich) kalendárnych dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 30-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
16. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
17. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 5 (piatich) pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa.
18. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy:
18a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
18b.)  nedodržanie kvality dodaného tovaru,
18c.) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
18d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4.,
18e.)  predloženie dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa,
18f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
18g.) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu a požadovanom objednávateľom, t.j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom.
19. Súčasťou kúpnej zmluvy sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

1 997,04

1 664,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.10.2023 09:13

05.10.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 301
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2023 10:40 - Vstupná ponuka 1 997,04 € Cena s DPH
05.10.2023 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka 1 997,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS