35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31712380
Tempus - Trans s. r. o.
Rastislavova 110, Košice - mestská časť Juh, 04001, SVK
Nože s príslušenstvom určené pre mulčovače Noremat pre traktory Valtra a VSV Noremat (kosačky)
nože na kosenie, náhradné diely
Tovar, Služba
1. Nože s príslušenstvom určené pre mulčovače Noremat pre traktory Valtra a VSV Noremat (kosačky) vrátane dopravy na miesto plnenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup náhradných nožov s príslušenstvom na prídavné zariadenia určené na prídavné zariadenia mulčovač Noremat pre traktory Valtra a VSV Noremat (kosačky) vrátane dopravy na miesto plnenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. nôž Y 2 | ks | 1 | 35 | |
2. nôž Y 3 | ks | 1 | 65 | |
3. oko nož Y3-2 | ks | 1 | 30 | |
4. púzdro noža Y3-2 | ks | 1 | 30 | |
5. skrutka noža Y3-2 | ks | 1 | 30 | |
6. matica noža Y3-2 | ks | 1 | 30 | |
7. nôž L1 | ks | 1 | 35 | |
8. oko noža L 1 | ks | 1 | 30 | |
9. púzdro noža L1 | ks | 1 | 30 | |
10. skrutka noža L 1 | ks | 1 | 30 | |
11. matica noža L1 | ks | 1 | 30 |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 6 mesiacov. |
2. Miesto plnenia: Trebišov, Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
4a.) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom rátane uvedenia presných názvov (obchod. značka/výrobca) nacenených výrobkov (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
4b.) Čestné vyhlásenie dodávateľa, že sa zaväzuje dodávať tovar od zmluvného dodávateľa - výrobcu, ktorého uviedol v prílohe č. 1 (rozpis ocenených položiek), čestné vyhlásenie musí byť potvrdené dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
4c.) Čestné vyhlásenie o originalite náhradných dielov od výrobcu stroja - nutné používať počas trvania záruky. |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
5a.) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým elektronická platforma EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
5b.) s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Nože s príslušenstvom určené pre mulčovače Noremat pre traktory Valtra a VSV Noremat- doklady", |
5c.) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
5d.) najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia dohody prostredníctvom elektronickej platformy EKS, |
6. Dodávateľ sa touto dohodou zaväzuje dodať nový, nepoužitý, originálny (prídavným zariadeniam, pre ktoré sú tieto nože určené, plynie záručná doba) a nepoškodený tovar vrátane dopravy do jednotlivých miest plnenia. |
7. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody nie je zaťažený právami tretích osôb. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve a OPEP-e. |
9. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania. |
10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Príloha č. 1). |
11. K cene bude dodávateľ, ktorý je platiteľom DPH fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvoreniu zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
12. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Rozpise ocenených položiek (položky vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
13. Lehota dodania tovaru: |
13a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 14 (štrnástich) kalendárnych dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia písomnej objednávky považuje deň prijatia emailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy |
13b.) dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný termín dodania služby minimálne 1 pracovný deň vopred; termín dodania služby dodávateľom a jeho prevzatie objednávateľom, sú zmluvné strany povinné si vopred vzájomne odsúhlasiť a potvrdiť formou elektronickej pošty (email).“ |
14. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 30 (tridsiatich) kalendárnych dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 30-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
16. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
17. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 5 (piatich) pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa. |
18. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy: |
18a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
18b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
18c.) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
18d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4., |
18e.) predloženie dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, |
18f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
18g.) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu a požadovanom objednávateľom, t.j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom. |
19. Súčasťou kúpnej zmluvy sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
1 997,04
1 664,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2023 09:13
05.10.2023 11:00
05.10.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2023 10:40 - Vstupná ponuka | 1 997,04 | € | Cena s DPH |
05.10.2023 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 997,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: