• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2023 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2023 09:50

Detail zákazky Z202310558

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2023 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2023 09:50

Základné údaje

Z202310558

OF-279399

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8410557

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova dôveryhodných digitálnych SSL certifikátov pre aos.sk vydaných dôveryhodnou akreditovanou certifikačnou autoritou

SSL certifikáty

  • 72700000-7 - Služby pre počítačové siete

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova dôveryhodných digitálnych SSL certifikátov pre aos.sk vydaných dôveryhodnou akreditovanou certifikačnou autoritou
Funkcia
Obnova dôveryhodných digitálnych SSL certifikátov pre aos.sk vydaných dôveryhodnou akreditovanou certifikačnou autoritou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SSL certifikát na 1rok (od 9.1.2024 do 8.1.2025) - digital.aos.sk, mail1.aos.sk, mail.aos.sk ks 1
SSL certifikát na 1rok (od 6.12.2023 do 5.12.2024) - vpn.aos.sk ks 1
Wildcard certifikát na 1rok (od 22.2.2024 do 21.2.2025) - *.aos.sk ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa na realizáciu zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy
Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy na území SR.
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa.
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky.
Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy, a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Potvrdenie o predĺžení certifikátov spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy na e-mailovú adresu, ktorá mu bude doručená zo strany objednávateľa do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Služba, ktorá spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude dodaná na základe objednávky vystavenej objednávateľom.
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy.
V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

30.11.2023 00:00 — 21.02.2025 23:59

1,00 zákazka

702,00

585,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2023 13:22

06.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2023 10:34 - Vstupná ponuka 702,00 € Cena s DPH
02.10.2023 10:34 - Najvýhodnejšia ponuka 702,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS