37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Obnova dôveryhodných digitálnych SSL certifikátov pre aos.sk vydaných dôveryhodnou akreditovanou certifikačnou autoritou
SSL certifikáty
Služba
1. Obnova dôveryhodných digitálnych SSL certifikátov pre aos.sk vydaných dôveryhodnou akreditovanou certifikačnou autoritou
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova dôveryhodných digitálnych SSL certifikátov pre aos.sk vydaných dôveryhodnou akreditovanou certifikačnou autoritou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SSL certifikát na 1rok (od 9.1.2024 do 8.1.2025) - digital.aos.sk, mail1.aos.sk, mail.aos.sk | ks | 1 | ||
SSL certifikát na 1rok (od 6.12.2023 do 5.12.2024) - vpn.aos.sk | ks | 1 | ||
Wildcard certifikát na 1rok (od 22.2.2024 do 21.2.2025) - *.aos.sk | ks | 1 |
Názov |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa na realizáciu zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy |
Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy na území SR. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. |
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy, a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Potvrdenie o predĺžení certifikátov spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy na e-mailovú adresu, ktorá mu bude doručená zo strany objednávateľa do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Služba, ktorá spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude dodaná na základe objednávky vystavenej objednávateľom. |
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. |
V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
30.11.2023 00:00 — 21.02.2025 23:59
1,00 zákazka
702,00
585,00
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2023 13:22
06.10.2023 09:00
06.10.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.10.2023 10:34 - Vstupná ponuka | 702,00 | € | Cena s DPH |
02.10.2023 10:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 702,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: